Så är det!

Det är bara du som finns i mina tankar
...och...
när du pussar mig så stannar mitt hjärta!♥

Sean banans nya låt

Den är sjukt skön ;) jag diggar'N !
Sean banan - gott nytt jul
Måste bara få påpeka. Heter det inte "gott nytt år" eller "god jul" HAHAH, så skön!

hahahah, alltså min syrra!!!

Hahahaha, jag typ ligger här och garvar när jag skriver det här men, vi åt nyss. Både jag och pappa har något och göra efter vi ätit klart. Jag ska träna och pappa ska fortsätta med badrummet. Montera den stora spegeln. Sen har min lilla syster gjort ett spel. HAHAHA... aa så självklart börjar hon grina för att ingen vill vara med. Så vi blev tvungna. Hhahah.. Grejen med spelet var att man skulle läsa på "brickan"  som hon klippt ut av papper. Men bebis text är liksom bara lite vågor. Så jag och pappa typ sitter och aaaasgarvar när hon läser på korten. Sen helt plötsligt vann jag. HAHAHAH.. ROLIGT SPEL. JAG FATTADE SKIT MYCKET. svårt att förklara men det var otroligt kul!!!
Ser ni vad det står? ;) för det gör inte jag !

dag 1. Om mig:

Okej vi börjar med dag 1. Alltså idag.
Jag heter Julia Susanne Louise Wistrand och är 14 år. Fyller år den 1 april. jag bor i Viksjö i Stockholm. Jag är 1.62 cm lång, har just nu mörkmörkbrunt hår. Och går ofta runt i mjukiskläder. Även om favoritplagget är jeans. Knasigt! ;) Men aa jag hatar att bo här i viksjö så är inte så ofta här. Men jag har två syskon en storebror Daniel och en lillasyster Elin. Jag är kvartsfinsk. Min morfar var finsk. Haha ;) , ehm jag lever som en vanlig tonåring. Både problembarn och en liten knasboll. Jag blir ofta kallad typ liten/smulan/lillan o.s.v Jag älskar att umgås med mina vänner. Musik är även mitt liv. Vad vore livet utan musik liksom.. En dålig egenskap är mitt tålamod och att jag är envis. En bra egenskap är att jag aldrig ger upp innan det står "gameover" i mitt huvud. Får ofta komplimanger över det. En riktig krigare :) jani, vad kan man mer säga om mig? Inte mycket. Kan inte komma på så mycket mer. Hoppas ni fick lite information.
Där fick ni massa random bilder :D

Jag vet att..

typ alla gör sån här just nu. Men det verkar kul. Nu kör vi :)
Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

dagen blev inte som bestämt.

Dagen har väl vart bra och dålig. Det bra är att vi har haft 3 lektioner och det enda vi gjort är att lyssnat på musik, jag och ronja fixade även prao plats på skansen idag. Skitkul! :D Sen det dåliga är väl att jag fick nyss reda på en sak som ger mig en äckligt dålig magkänsla. Mår dåligt. Vet inte vad jag ska ta vägen. Vill träffa honom men ändå inte. Vill bara prata ut. Funkar ju inte nu! Helvete. :( Aa, men hoppas ni har haft en bra dag!! Ska även träffa fredrik snart och snacka med honom. Eller om jag gör det efter maten. Ingenaning. Maybe baby. 


Det är många som frågat hur mitt riktiga hår ser ut. Hårfärg och så. Här har ni bild:

Här är min riktiga hårfärg. Det ser mörkt ut på bilden men jag har brunt. Lite ljusare än brunt. Men aa sen har jag äkta prinsesslockar. Här är en gammal bild. Så har inte riktigt så mycket vågigt längre men jag har fortfarande grymt lockigt. Det räcker att jag plattat håret och får en liten regndroppe  i håret så har jag lockigt på en gång :) haha, varsegod för informationen. KADA CE!!!!

nothing to dooooooooooo

saknar min hårfärg... :(

dålig uppdatering från mig..

Förlåt, haha. Men har vart rätt upptagen. Skolan, sen direkt hem till Daniel. Vi kollade film. Panormal activity 2. IGEN. fortfarande lika läskig.. haha, fast efter alltså tror jag aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Seriös så underbar att vara med. Får mig att skratta på 1 sekund. Wonderful. Sen nu kom jag hem. Har hunnit ätit. Sen nu datatime! :) :)
tror dom hjälpte ;) haha..

långdag framför mig!

Vi skiter i godmorgondelen idag. Utan går direkt på dagen ;)! Det kanske bara blir träning idag. Vi vet inte än. Men om det inte blir så så ska jag dra och träffa en annan person. Hahah.. hmm.. undra vem det kan vara(?)..Alexandra är påväg hit. Och jag känner mig typ fulast i världen. Men ska börja fixa mig snart. Och ta en kopp kaffe eller något :). Wiiie. Roligdag? Längsta dagen på hela veckan idag.. kul! Hemkunskap med Lea. Ännu roligare :( döda mig!

nu ska jag..

.. lägga mig till rätta. I MIN ÄLSKADE SÄNG! shit vad skönt. Bara ligga och drömma mig bort till hans famn. Mys. Hihi. Bye :) hörs imorgon bitti sötnosar.
ahhaha, gammal tjockisbild.

vad söta!

Haha, shit vad gulliga läsare jag har.. Har vart borta i 5 timmar typ. Ändå så saknar ni mig. Helt otroligt. Hhaha.. 3 som kommenterat. Varför har du inte bloggat idag. m.m, anledningen är för att jag har vart upptagen. Frusen i kylan där ute. Ikväll har jag vart med Daniel,Adam,Jojo,simon,micke,och jocke. Så har inte kunnat. Tyvärr. Tror aldrig jag har fusit så mycket som jag gjorde idag! Alltså mina händer vasr röda. Och när jag tillslut kom hem så jag öppnade frysen. Alltså handtagen till luckorna var varmare än mig. ;) helt sjukt. Jaani, imorgon blire gym med Lina. Vi åker väl direkt efter skolan i think. Hihi. Nice! Nu ska jag faktiskt göra kaffe. Och sedan sitta här i mitt rum med halsduk,tjocktröja och mjukisar och tjocka sockar!! haha..
galet!!

första advent

Godmorgon alla morgontrötta (a) , är hos Lina nu. Kom typ precis hit. Vi ska dra och köpa några leggins. Sen ska jag träffa Daniel. :) Det blir typ min dag. Haha, igår aa. Hur ska man förklara? Svikare eller inget. Men något som är sant är att jag och alexandra inte hade något liv. Hahaha.. godiset var iallafall viktigast i världen igår. Genom skratt och tårar gick vi igenom dagen. HAH.. ;)



HAHHA, första dagen i egypten 09.


Hummlor

Nu drar vi här ifrån. Till källhäll. Hejdå viksjö!! Hörs imorgon eller något. Så alla vet kommer jag inte höra av mig mer idag. Mycket som händer ikväll.
Han är min katt


JAG HAR INGET LIV!

Jag gillar när ... jag är glad
Jag hatar när ...
folk sviker
Jag tycker att ... jag borde få en puss idag. 
Jag vill att ... min dröm ska gå i uppfyllelse.
När jag är trött ... är jag skrattig
När jag är som lyckligast ... är när jag har kärlek
Min senaste resa var ... förra vinten
Min senaste födelsedag var ... hur många födelsedagar kan man ha? :p
Min senaste kram var ... någon random
Min dåliga vana är ... att spotta.
Min bra vana är ... det finns många
Låten jag senast lyssnade på ... var dålig
Något jag tycker verkar tråkigt ... hemmakvällar på helger
Något jag tycker verkar kul ... gårdagen
Något jag skulle vilja göra ... hahaha, något jag inte kan skriva i bloggen! :)
Något jag skulle vilja ha en andra chans till ... ingenting just nu. Jag lever livet!
I mitt senaste inkommande sms ... var feeet gulligt!! :$ generad julia
I mitt senaste skickade sms ... var lite för drygt..
I mitt huvud finns ... tankar och nevositet
I mitt hjärta finns ... hans namn. (a)
Just nu vill jag ... åååååååååååh, skrika!!!!
Just nu ska jag ... inte göra någonting!!!

dagens kommentar

Svar: Jag vet detta. Det är många som kommenterat om detta. Och jag kan inte ändra min text. Det funkar tyvärr inte. Har försökt att ändra den vid flera tillfällen. Men det funkar inte tyvärr. Ett tips är att den funkar i mozilla internet. Och inte i chrome internet :) tack för kommentaren!

Hhahaah, herregud!

Hahah, äckligt rolig kväll igår, eller hur flickor ?! ;) Eller iallafall på kvällen. Vi drog och mötte Vanne,Jossan och Calle. Sen drog vi vidare mot bussen. Wihoooo vilken kväll. Helt sjuk. Kom hem runt tidigt imorse. Hahahahha!!! Nu ska vi fixa oss. Sen vet vi inte riktigt vad vi ska göra. Sen idag ska vi iallafall träffa dom vi skulle träffat igår. Våra sötnosar :) men hoppas ni hade en bra kväll igår. För det hade iallafall vi :)!!!
enda bilden som blev tagen igår. På Alexandra och Ronja

Nu drar vi ut.

Är med Alexandra och Ronja. Vi ska träffa *tralalalal* vet inte riktigt vad vi ska göra, men aa. Vi tar ikvällen som den kommer ;) Alexandra sover även här sen. 
GAMMAL BILD PÅ MINA GULLUNGAR :)

Ronja in tha house!

Tjosan alla kissar som läser Julia blogg!
Nu är det Ronja Lundberg *klick* som är här och bloggar lite sådär åt Julia som sitter och sminkar sig. Trevligt värre! Jooodååå.. Idag har vi bara varit i skolan, slutade halv två men satt och väntade på Vanne i en timma ungefär. Haha. Sen åkte vi hit hem till Julia. DUnkar lite musik sådära. Ikväll så blir det i varje fall en chillkväll tror jag. Julia ska även träffa sin Mr. Hemlig.. Ouuuuuh!

Jadu.. Vi skyller på att bilden är gammal!

Dax för sängen!

Ska gå och lägga mig i sängen och koppla av känner jag. Har en lång dag framför mig imorgon. Berättar mer imorgon sweethearts :) kramar !
gammal random bild

bara en fråga..

..VAD I HELVETE ÄR DET HÄR?!?!?!
mitt (läppglans) , min nya mascara och min nya ögonbrynspenna är bort. Helvete! VAD ÄR DET HÄR? dom bara försvann.....................................

fyfaaaaaaan....

Måste seriöst shoppa!! Jag har paniiiik! Påriktigt. Har inga jävla kläder! Ska slänga hälften. Sen är det bara skitkläder. Jävla skit! Någon som typ kan ge mig 100 000 kr så jag iaf kan shoppa lite saker? Sen avskyr jag min matta i mitt rum. Den är ful och äcklig,typ ullig som luddar av sig när man ligger på den! åååååååh :@ så jävla sur på allt. Har mina sockerpiller den här veckan också.(alltså får min mens) är skiiiiit sur för det också. Helvete. Sen jag tränar hela tiden orkar inte med det. Även om det ger resultat så orkar jag inte. KAN MAN INTE BARA BLI SMAL?!?!?? ååååååååh :@ jävla cp värld. Har märkt att jag har världens humörsvängningar idag. Haha. Nej men seriöst. Gud hade humor. Vilken jävla människa jag är. Kan bara känna en känsla i taget! Antingen glad eller arg.
Aja, jag skiiiiiiiiiiiiiiter it!!!!!!!!
Har precis duschat. Skitskönt. Nyrakade ben och allt är väl bra :) Önskar mig verkligen en one piece i julklapp. Så otroligt sköna. Det är mindre än en månad kvar :') wiiiiiiie.

Nu ska jag faktiskt göra något. Vad vette fan men heter man julia så är man jävligt bra på att underhålla sig själv. Hahah.. sånt här gör jag när jag inte har något att göra :
1. Sitta och garva åt fula bilder på en själv(eller på nån annan)
2. Spela på spela.se
3. Chatta/smsa med någon man gillar. Tiden går så snabbt
4. Välja kläder till morgondagen.
5. Träna och lyssna på musik
6. Lägga sig i sängen och bara  tänka sig bort.
7. Kolla på en film
8. Träffa någon
9. Göra en fruktsallad.
10. Sova :D

till er killar.

1.Kysser alltid henne inför sina vänner
2.Våga att hålla henne i handen när de går ute
3.Säga jag älskar dig inför folk
4.Hör av sig till henne
5.Messar om de ska träffas
6.Säga att hon är hans allt
7.Säga att hon är undebar
8.När de ses gå fram kyssa henne och kramma henne
9.Inte göma något för henne då mistänker tjejer allt
10.Och aldrig slå henne!

så fin..


din kropp fick mig att smälta varje gång du log.

Alexandra kom till mig runt halv 2. Och drog nyss. Jag är så galet trött. Ska fan gå och lägga mig och smsa med en speciell person. Mys! Imorgon är det FREEEEDAG!! :D wiho! Jag ska vara med Alexandra vi ska träffa *mr hemlig* haha, aani. Vi kommer väl vara ute. Sen på lördag tror jag att det blir bioooo. Mysvecka! :) Men ni får ha det jätte bra nu. Kanske bloggar senare ikväll. Vi får se hörrni! Puss så länge.
bildbrist..

winter - joshua radin

Sötaste låten. Så jävla mysig att lyssna på den! :) Pussar.

galet nice!


FINISH! så gaaaalet jobbigt med uppsatsen eller vad man ska säga. Men blev klar nyss. Så sjukt skönt nu! Hihi, vet inte vad jag ska göra nu. Någon som har någon ide vad man kan göra när man inte har något att göra? Springa ett varv runt jorden? ;) haha, nej! Är så jävla glad och lycklig. Hoppar runt med musik. Hihi! Love youuuu

chillar'N

Chaafan.Ska snart gå och tvätta bort sminket. Sen blir det sängen. Ska även till umo med Alexandra klockan 5. Ska även möta upp Ronja. Sen på kvällen har jag ingenaning! Nej shit nu måste jag göra en viktig sak som jag glömt! Puss!!
love u sis

Okej, den här gången vet jag att du är den rätta. Känner det i hela kroppen. Den där känslan i magen. Det där pirret som man blir nervös av. Det har jag i magen varje gång jag tänker på dig. Dina sms ger mig ett leende på läpparna. Ibland vill man inte visa någon, men shit vad svårt det är. Du gör så jag svärvar på molnen. Kan inte fatta att du är påväg tillbaka. Helt sjukt. Nu är det bara att ta sats! Bryr mig inte om vad alla andra tycker om det här nu. Men jag kommer ta alla konsikvenser. För jag är säker med dig. Och inget kan hindra mina känslor nu. Dom är för starka...

3 äckligt snygga skor!

Sjukt snygga fest skor!
FINFINA!
Skor jag ska köpa nu till vintern. Sjukt fina! :)
Fick även en kommentar:

Svar: Jadu, om du söker på tex. google på svea jacka. Eller så finns det massa på tradera! Jag köpte min i stan. Men den affären finns inte kvar tyvärr.. Denna jacka finns nog bara på internet tror jag. Om inte i någon svea affärr dådå. Hoppas jag kunde hjälpa till. Jag har en i svart.
Bild på min jacka.

hårdträning

Imorgon drar jag väl förhoppningsvis och tränar. Ingenaning än. Men aa, så sjukt skönt. Är ledig imorgon. Har reflektionsdag. Ska göra svenskan. Sen är det bara freedom. Tror jag ska beställa lite julklappar! Och lite så. Nu ska jag kanskekanskekanske dra och träffa (...) fast vet inte om jag orkar. Men vi får se. Puss på er.
Har ni tänkt på att det är exakt en månad kvar till julafton ;)

Han är så söt så han ger mig hål i tänderna.

Kom precis hem från skolan. Eller aa. Men sitter här och ska börja träna. Eftersom jag egentligen skulle dra och gymma så blev det inte så för en anledning. Så tar och hårdtränar hemma ist. Sen efter det blir det plugg. Och imorgon är jag ledig. Sjukt nice! :) Måste bara få säga att jag är så jävla lycklig!

Jag saknar dig Ronja. Bli frisk snart :(

Dagens kommentar

Svar: Den är ifrån h&m, tänkte att den skulle vara grymt fin till jul! :)
tack för kommentaren.

shopping snart?


i really need this!!!

JAG VILL HAAAAAAAA!!!!

usch,fy,blä

Nu:Ska jag städa mitt rum. Förjävligt men det blir stökigt på 1 dag! Helt sjukt. Den som städar mitt rum får 500kr. Alltså orkar inte med den här tvätten. Jag har liksom tappat bort min ögonbrynspenna och min nya mascara p.g.a detta. Så nu är det dax att börja :) ! Bye
typiskt mitt rum !

Remember the time.


Armandi behöver guzzar.

Sho

sho flickor det är jag som skriver (Armandi) ni som är killar Tagga! jo såhära står det till jag behöver guzzar, jag är desperat du vet. Min facebook är Armando Kastriot Vishaj

Färgning

Är hos sofia har precis färgat hennes hår. Tror på svart. Vi får se när vi sköljer ut det sen. Puss så länge. Vi lägger in bilder hur det blev sen  :D

Skolan

Cha cha bitches. Sitter i skolan och besvarar en ankät inför mina betyg. Känner mig inte speciellt koncentrerad men ja, så kan livet vara. Är så grymt sugen på kaffe eller någonting vart att dricka. Ska iallafall köpa mig en fralla och äta. Sen efterskolan ska jag,jossan och Sofia dra och köpa en toning till Sofia. Jag ska färga hennes hår. Ska bli spännande. Puss hörs sen :)
Skulle tänka mig att ta en fika eller något.


Chill

Idag blir det en riktig chilldag. Har på mig mjukisar och en tröja. Sen ska jag bara vara med Sofia och färga hennes hår. Alltså, aa grymt mysig dag. Fast den är lång! Slutar typ 4 :o fast måste plugga också när jag kommer hem sen. P.g.a att jag inte gjorde det igår (a)
Juste har både bra och dåliga nyheter. Jag har fått igång min lilla digitalkamera. Men hittar inte laddaren till den stora systemkameran. Så ni kommer få bilder men kanske inte med så jättebra kvalite! Puss
Grymt gammalbild på mig,ronja och felicia!!

veckan


the key to my heart is your name !♥


mys!

Är med ******, vi ska plugga lite tillsammans sen så kolla någon film eller något :) Vi får se vad som händer. Puss så länge! :D

webpics

Ska försöka göra en ny profilbild till fb. Vet inte om det kommer gå. Men, har iaf fått igång min gamla mobil! Skitbra! :)

wakiiiie

Dax att vaknar nu sömntutor. Alexandra kom för inte så längesen. Nu håller vi på att fixa oss :) musik och snack. Puss

så äree ;)

....tyvärr....

Imorgon blir det ett nytt liv för mig

Imorgon ska jag släppa en viss kille helt. Gå vidare,andas,och bara leva i frid. Leva livet. Fast det finns ju fortfarande en person som jag stör mig på. Men ska skita i henne, och hitta någon! Känner mig otroligt stolt över mig själv :)
Idag har jag färgat ögonbrynen. Skönt! Imorgon blir det plugg på högsta grad. Haha, inte det roligaste men sånt måste man överleva! Nu får ni ha en jätte bra fortsatt kväll allihopa. Tror inte jag kommer blogga mer idag.:)
Utan smink,svart hår,färgade ögonbryn. Och lycklig! Kanoners.

låten passar in i mitt liv just nu !


dagens likheter


Det är galet vilka kopior dom är. Felicia varga och angelina jolie. Så fin Felicia! Saknar dig här får du en länkning!
http://vargaas.blogg.se/

21 November 2010

Igår var galen. Orkar inte berätta. Men aa. Här får ni bilder





























fiestaaa :)

Har precis fixat klart mig. Känner mig nöjd :) Ska dra till Ronja nu och kolla till dära. Hjälpa till och grejer. Puss!
kanonfina tjejor ;) haha..

godmorgon

Vaknade för en stund sen. Kände att det var dax att gå upp eftersom jag och alexandra måste skynda oss till Rinkeby för att köpa linser innan vi möter upp alla tjejer i kista. Sen drar vi hem till mig. Ska färga min hårbotten. Sen blire firande för Ronja :)
STORT GRATTIS TILL RONJA LUNDEBERG !

MIN FINA TJEJ

blackhead

Så, då var man svarthårig igen. Eller aa jätte mörkbrun. Med nyans av rött i hårbotten men det går bort imorgon eftersom det blir en färgning till då. Aa kvällen har vart skit trevlig. Har gjort bort mig rätt mycket (a) men aa fan jag överlever. Gör alltid bort mig. Men aa seriöst komma ut från grillen med en hel ica påse med chips och en stor jävla familjepizza. Pinsamt! Fyfan. Röd jag var! Sen vi drog till Jossan och kollade på två filmer. Asnice kväll! :) Sen kom snälla tim och skjutade hem oss. Vet att jag har sagt det men kvällen var så hääääääär nice!!
gammalbild. Ni får riktig bild imorgon :D!

Veckans blogg.

Sitter hära hos mig med Elina,Sofia och Jossan. Vi lyssnar musik och syr byxor. Känner mig inte så jätte normal idag.  Alexandra kommer hit vid halv 4 och mami kommer vid 4 sen ska jag färga svart. Sen senare ikväll blire filmkväll hos Jossan med flickor :) Hyrde film på bibblan :D haha.. jaaa.. bye.

ångrar mig så jävla mycket

Dessa danser gjorde jag som liten och uppåt:
Hiphop
Jazzfunk
Balett/hiphop
Streetdance
Magdans
looking
popping
breakdance
har faktiskt dansat i en koregrafi lite poledance! 

Tänk om jag skulle gått kvar i dansen varje termin fram till nu.. Fatta vad bra jag skulle vara! Shit galet. Har liksom dansat nästan alla danser man vill kunna. Lääää :)

Nya tag

Nu ska jag leva livet. Något som jag aldrig riktigt gjort. Göra vad jag vill. Och bara skita i allt och alla! :)

gråten i halsen

Fyfan, kan inte sluta. Tårarna rinner som bara den. Varför just jag.. Alltid så jävla otur. Har aldrig kännt den här känslan! Aldrig. Mitt fucking allt är borta förevigt. Allt är skit nu. Kan någon bara komma och rädda mig från detta. Döda mig vad som helst.. Orkar inte mer..!

NU JÄVLAR

ska jag skaffa mig en riktig kille! Någon som aldrig sårar mig. Som alltid finns där för mig. Någon som gör allt för att jag ska ha det så bra som möjligt. Någon som är trogen mot mig, någon som visar att har bryr sig om en hela tiden. Någon underbar!

mysdag

Drog ju med Felicia och klippte sig. HAHAH, roligaste frisören på länge asso. Helt sjukt! Aa först hittade vi inte så vi gick runt typ hela gammla stan för att hitta stället ;o men hittade tillslut. Sen på hemvägen gick vi förbi ecpresso house och tänkte ta en fika. Fast Felicia köpte en chailatte ist. Om jag blev suktad! (a) Sen kom precis hem. Så nu tänkte jag fixa lite kläder och så tills imorgon. Tänkte även beställa lite kläder via internet :)! Pussar

stan nästa

Kom precis hem till Felicias mami. Felicia ska packa massa saker, sen ska vi ta oss mot stan för att hon ska klippa sig as coolt! Jag diggar som fan. Sitter och lyssnar igenom lördagens musik. Asnice! :) pussar & hälningar från oss.

"alla får uppleva äkta kärlek någongång i livet"

Breakeven - the script

Härlig låt! Vet inte vad eller vem den påminner om men får upp så jävla mycket minnen! Lyssna på den du med. xoxo! :)
inte orginallåten. Men kolla ungen ?! Så liten,sån röst!
orginallåten:

Morgonpigg chey

HAHAHA, den bjuder vi på ;)
Nu ska jag fixa mig. Linda in mig i en filt förfan eftersom det är grymt kallt i mitt rum!

hiss/diss

Jag kommer nog färga svart på söndag! Hiss eller diss?

jag och pernilla

jag och sofia

jag och sofia
bilder VI bjuder på. INTE SNYGGA. men jag hade svart hår ;)

Skola imorgon

Och jag har massa läxor. Super bra, att man gjort dom också härligthärligt! Har precis tagit fram morgondagens outfit. Den är nice! Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men vi får se kanske träffar A. Puss :)!

Vet att jag lagt in dom innan. MEN DOM ÄR SÅ FUCKING SNYGGA! om jag inte får dom i julklapp av mina päron ska jag ge dom till mig själv från "tomten" i julklapp (a) 

PATETISKA UNGE

Du kommer få problem.. Ingen står på din sida.

Kolla vad söt!

Min kusin kom till mig med en present. Så gullig! Love you.

JAAAAAA han är katt!

Tryckte i mig en glass nyss. Haha, tjockis  fixar massa grejer just nu. Vad jag ska ha på mig imorgon, fixar rummet, vad jag ska ha på mig på lördag. Och massa. Mamma var jätte gullig och köpte denna till mig :$ SOOOO JULIA STYLE!


sleeping with a broken heart

Vill göra så mycket just nu. Vill skrika så högt så alla fönster går sönder, vill göra allt som inte är bra. Men jag vet att du inte skulle tillåta det. Jag vill alltid vara vid din sida. Älskling.
Vill träna, lyssna på bra musik så jag glömmer allt!
miss that day!

hur kan man sjunka så lågt?

Fattar inte.. ?! Aja just nu håller jag på att skriva en låt/text :o Drog till skolan för att prata av mig..fyfan.Sen drog jag till Ronja, någon som alltid får mig att skratta.Så var där och fick ut min iska. Sen nu är jag här hemma. Fixar även låtlista till lördag. :) Längtar. Ronja fyller år. Hihi (a)
saknar..

kniven rakt i hjärtat !

Varför ska du alltid komma och förstöra när jag påbörjar min dröm. Jag vill ha honom för mig själv. Snälla gå vidare.. Jag klarar inte av det här. Jag älskar ju honom.. Du ska alltid förstöra för mig. Fan!

knaaas

Killar är konstiga! Sjukt knasiga.. kan aldrig hålla sig till en tjej. Eller hålla sin ord hos henne. Knas!
Where is the perfect boy that I had? :(

5 saker du inte visste om mig

Om jag inte svarar på msn eller facebook när jag sitter vid datan. Så spelar jag mitt älskade spel tetris som jag är beroende av. Om ni också vill spela så finns spelet hära: http://www.spela.se/spel_/kokoris.html

Det bästa jag vet är att mysa med (sin) pojkvän. Spelar ingenroll om det är inne eller ute. Bara jag får vara i närheten av den jag gilla,så är jag nöjd. Kärlek ♥

Det äckligaste jag vet är disktrasor.. jag vet det låter löjligt med jag får kvävlingar varje gång jag tar i en..

Jag har ridit i nästan 5 år. Men slutade när jag blev 10 typ. Något jag ångrar.

Jag tror på spöken och andar och är jätte rädd för dom. Ibland kan jag vakna av att det känns som att någon står och tittar på mig.

Någn som vet hur man tjänar pengar på bloggen även om man är under 18 år?

Så kommentera jätte gärna det här inlägget! :)

precis vad jag skulle behöva! En bekänt!



Magdans

Ja, ni hörde rätt. Pratade nyss med Ronja. Och vi har bestämt oss för att börja på magdans. Askul! Vi ska börja den 29 november. Alltså snart! :) wiie. Kul!

serbisk musik

♥ var nyss inne på dessies blogg. Som alla vet har hon lagt in den här låten. Men jag diggar den stort. Skönaste på länge! Påminner mig sjukt mycket om egypten. 


sjukling

Blä, drog hem för att jag var jätte förkyld. Sen när jag satt på bussen höll jag på att svimma. Måste fan börja äta! Har precis tryckt i mig en halv youghurt. Ville egentligen vara kvar i skolan eftersom vi har dans på idrotten. Men livet är orättvist.. Kommer inte bli någon träning för mig idag. Utan att ligga i en säng. Smsa gärna mig (a) kommer ha supertråkigt! Puss

tidsfördriv

Personlighet:
Du heter:
Julia Louise Susanne Wistrand
Din hårfärg är: Ljusbrun
Det gör dig glad: Han, kärlek, gulliga sms
Det gör dig ledsen: Att jag inte duger..
Hur lång du är: 161 centimeter

Musik:
En favoritlåt:
she will be loved - maroon5
En låt som gör dig glad: Pon de floor - major lazer
En låt som du hatar: vet inte riktigt.
En låt som som får dig att gråta: Tarzan - you will be in my heart
En låt som spelas just nu: She will be loved 

Alkohol:
Du har varit full:
Ah.
Du dricker flera dagar i veckan: Nej.
Du dricker för att sluta tänka på problem: Nej..
Du dricker bara öl: Haha va? nej.
Du dricker ren vodka: Nej, blä.

Sjukdomar:
Du själv/någon du känner har/haft en svår sjukdom:
Mh..
Någon du känner har dött: Mh
Du har varit på sjukhus: Yes.
Du äter tabletter för någonting: ja
Du gillar sjukhus: Haha nej ;o

Vänskap:
Du har mer än två vänner:
Haha jo.
Du har en bästavän: Ja!
Du har svikit en vän: Ja tyvärr
Du själv har blivit sviken av en vän: jo.
Du skulle dö för att en vän skulle få leva: Någon jag står väldigt nära, ja.

Kärlek:
Du är kär just nu:
Ja, men kärleken är inte alltid så enkel som man tänktsig.
Du tänker på en viss person varje dag: Skoja inte..
Din senaste kyss var: Idag, underbar!
Kärlek för dig är: Jobbig men det bästa jag vet..
När det gäller kärlek vill du: Ha honom, men det är inte enkelt.

Hälsa:
Du är röker regelbundet:
Nej
Du tränar varje vecka: Nästan :)
Du äter nyttigt: Man försöker så bra det går..
Du tar hand om dig själv: Vad fan vet jag
Du är nöjd med dig själv: Nej

Minnesvärt:
Din senaste resa var:
Härligast!!
Din senaste födelsedag var: i skidbacken
Din första dag i skolan var: Ingen aning
Din första fylla var: Lite mer än ett år sen.
Du glömmer aldrig: Honom.

gunnish

Chaa, sitter hära med Gunnar. Kom precis hit. Ska snart käka. Mumma. Peace!:)

awsome

Kom precis hem till Ronja. Vi väntar på hennes päron som köper saffran till oss och vårat lussebullsbak. haha, lät lite fel där. Men aa har inget att skriva. Så vi hörs ;)!

gammal bild

datasalen

Tjatja bitches. Sitter i datasalen och tråkar framför datan. Nu ska jag fortsätta med det jag ska göra. Idag blir det bakning med Ronja, (lussebullar) sååå längesen! :)

Vilken?

Till nyår och julafton :)

when I look at you, I smile because I am so happy with you.


nu kör vi igång

Ni som vill se ut så här när ni blir äldre, visst men jag kör igång med min träning imorgon. Drar till gymmet med Elina. Sen blir det bra kost. Inget godis eller något sånt. För jag har slösat minst 1000 kr på godis och sånt! Onödiga pengar. Fattar inte heller hur nästa månads budget ska hålla.. Julklappar, gymkort, accesoarer och allt.. Aa, vi får se hur det går hörrni!
Min planering inför månaden;
Gymmet
inget godis
inget småätande
äta,frukost och middag.
Inga såser
Inte äta för mycket pasta.
Inte äta för mycket mackor, ska
hellre ta en frukt. Eftersom att
ta en macka är det lika mycket
kolhydrater som i ett vanligt mål.
Frukt är nyttigare och godare också.

Sen blire beach 2011 here I come :)

ohlalal..


happy

Ler hela tiden. Frågan är varför. Har precis fått i mig några kakor som jag har vart grymt sugen på hela dagen. Nu ska jag förbereda mig för morgondagen. Hoppa in i duschen snart också. Här får ni en sjukt bra låt. Min nya favorit låt! :D

Gårdagen

Var med Felicia,Bassi,Calle,Tobias, och Alexandra. Jag, Alexandra ,Felicia och bassi drog och hyrde film. 2st the eye och the last song. Sen drog vi och mötte dom andra. Sen hem till felicias mamma. Sen tog vi bussen hem runt kvart över 12. Idag ska jag träffa ****** , ska dra dit halv 1 typ. Men ni får ha det bra så länge :)
Ska försöka uppdatera mig bättre..
love u girls

katt


shopping med mami

Drog till Sollentuna för att köpa en ny telefon. Men nej fick tillbaka den andra fula rosa.. Men ska pimpa den med diamanter i think. Hehe. Köpte även denna halsduk.
accessorize för 259 :)

hjälp mig

Vad ska jag skriva om? har aldig något att skiriva om längre.. Mina dagar men hur kul är det att läsa? Hjälp mig ge förslag! :)

Today,was THE day

Träffade en person som jag saknat galet mycket.. Hade mys och så.Sen skulle jag köpt en ny mobil idag. Men nej så blev det ju inte. Måste få tillbaka den gamla mobilen .. så jävla störande! Usch, ska spotta på dom. Nu SKA jag städa mitt rum.. Men orkar inte. Jag ska, jag måste, men jag orkar inte. Hhaha.. fyfan! Hare :)
Jag wilma

dagens jävla outfit


försovit mig

Nu är det dax att skuynda mig har bara en timme på mig nu. Sitter och lyssnar the voice just nu. Ska börja sminka mig och fixa. Har fortfarande inte städat mitt rum. Katastrof! ja,jag är seg vadådå (a) ? nej nu ska jag fortsätta. Pussar!

So julia style


Vilket håll du än går.

Herregud.. har fortfarande inte städat mitt rum! Jag har vart här inne i 4 timmar det ända jag har gjort är att typ hänga upp massa tvättade kläder i min gardegob. Hahaha.. duktigt. Men det är den här jävla datan som alla skriver så fastnar vid den.. ;p nu ska jag fan fortsätta.. ge mig ett lycka till.

10 saker Hur en kille visar att han älskar sin tjej

1.Kysser alltid henne inför sina vänner
2.Våga att hålla henne i handen när de går ute
3.Säga jag älskar dig inför folk
4.Hör av sig till henne
5.Messar om ni ska träffas
6.Säga att hon är hans allt
7.Säga att hon är undebar
8.När de ses  fram kyssa henne och krama henne
9.Inte göma något för henne då mistänker tjejer allt
10.Och aldrig slå henne!

sjukt bra kärleksfilm

Tips! Kolla denna med pojkvännen. Riktig kärleksfilm. Grym!

picco - venga

Haha, skön låt..

dålig uppdatering

Kom precis innan för dörren. Med ett suck! Blev utslängd på sista lektionen, även om det var kul så är min skolia. Jag som skulle skärpa mig.. Aja får fixa mig till nästa vecka. Nu ska jag städa mitt rum, sen träna. Har ingenting planerat imorgon .. Någon som vill träffas?

hiss/diss

VinternSå mysigt, när pojkvännen värmer en. När man kan ha vantar,mössa,tjockvinter jacka! åååh, så mysigt!! LOVE IT. julafton hörrni..

Gulliga sms, nästan det underbaraste som finns. Att bara helt plötsligt få ett sms av någon man gillar så står det något gulligt. Jag driver inte jag får fram ett leende rätt länge! 

Frukt, nyttigt och gott. Kanon grejer det.

Härmapor. Som härmar en vad man än gör. Biaaatch.

Alkohol, onödigt. Visst det är kul, men ibland kan det bli för mycket och då är det game over.

greys anatomy

Jag har precis pluggat massa, eller gjort matten och skrivit lite om islam helvete. Nu ska jag hämta en frukt sen lägga mig i sängen och kolla tv. Smsa gärna för kommer inte precis vara upptagen med något. Klockan 9 börjar greys anatomy ser verkligen fram emot det. Ska även smsa en väldigt speciell person :$ bye.
skiiit snygg klänning. Skolavslutningen (a) Underbar!

Sitter med ett leende på läpparna

Tänkte bara säga att jag är en krigare och jag klarar allt om jag vill!

skön dag

Grym dag! 3 Lektioner fick reda på att jag hade VG+ i bild. super nice. Sen efter skolan hängde jag,ronja och felicia kvar lite på träffen. Sen drog vi och solade vid typ halv 3. Ska sola imorgon också. Vi bestämde även att vi skulle börja träna i komethallen nästa vecka. Ska köpa gymkort där på lördag i think. Nice!

alex på väg hit

Min lilla sötnos är påbäg hit. Hhaha. försöv sig. stackarn. Nu måste jag börja fixa mig. Eftersom jag måste tvinga i mig frukost också.. puss!
Jag älskar dig bästavän!

.


what if you came back, I will be happy again

Har precis kollat på desperate housewives & cougar town. Fan mina element i mitt rum funkar inte.. så det är typ minusgrader. Kommer frys ihjäl. Så ska nog sova med min syster i hennes rum, eller är det någon som kan komma och värma mig (a) ? haha, nej men nu ska jag fan plugga i think.. (eller sitta här vid datan) :) inte så bra för mig att plugga när datan är framme så alla vet. Bye

träning ger färdighet.

Känner mig så grym just nu. Har hårdtränat 2 dagar i rad nu. Dom andra dagarna har jag bara tagit det lugnt. Skönt! Så ska träna imorgon och till fredag. Sen på söndag eller något ska jag köpa gymkort i think :) känns bra! Antingen så blir det komet eller vällingby. Nu ska jag plugga resten av kvällen. Ha det gött!!

5 saker du kanske inte visste

♥Jag har haft blont hår, eller aa pippigult..

♥Jag tar på mig skulden på allt! 

♥Jag vill aldrig ha en hel. Jag är snål mot mig själv.

♥Musiken och dansen är en viktig del i mitt liv,
det är som terapi för mig. Det får mig alltid att må bättre!

♥Jag har inget pokerfejs alls, det syns när jag blir glad,
när jag inte tycker om någon, när jag ljuger och när jag blir ledsen och arg.

when you smile, the whole world stops for a while.

Härlig dag. Har gått runt och frysit hela dagen. Men whatever. Tänkte dra och sola men gör det imorgon ist då jag har mer tid! Nu ska jag träna. Härligthärligt! Träna bort grillen som vi åt på idag (a) hah, nej men nu måste jag börja. Pussar!
HAHAHAHHA, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalet gammalbild!!

datasalen

Sitter hära i datasalen, ska göra en brochyr om fucking islam. Den ska vara klar snart, och jag vet inte hur jag ska börja.. Hoppas det går bra iallafall. Fick precis tillbaka ett prov också. Det gick ju jätte bra (?) fan måste börja sköta mig nu! Fan min skolia den här veckan är bara negativ. Aja nu måste jag fortsätta.
Bild från Öland 2010. Saknar

gal1

Fyfan, på morgonen asså... så sjukt kallt ! Det är äckligt kallt, typ minusgrader. Ska börja sova i min syrras rum för klarar fan inte det här. Vi får inte igång mina element. Det är ju härligt. Vaknade klockan 5 av att jag hade drömt en mardröm. Skitäcklig, jävla kedjebrev alltså!.. aja, nu tror jag att jag har panormal activity i mig. Jag kommer dö snart. Hahah, gud vad jag fantiserar ^^ nej, hörrni. Här får ni dagens outfit&facelook istället. :)
har jeans men dom blev svarta ..

skönaste

skönaste pogrammet på länge! Gaah, så jävla kul. Pensionärsjävlar börjar om 8 min :) ! Kommer garva sönder..

webpics


profilbild

Känner att jag byter profilbild rätt ofta.. herregud! Tycker den blev cool!

blää...

Lång skoldag. Det gillas inte. Hemkunskapen gick otroligt segt, eftersom jag även blev utkastad. Men slapp att redovisa läxan (a) det var bra det! Har precis fått hem fjällenskolans skolkatalog. Hittade lite gylliga grabbar i den ;) vääääärsta gangsters. Så dom tvingade mig lägga in på facebook. Nu ska jag träna. Pussar!
coolingarna nr 1

busted!


Hhahaha.. har aldrig sett några dåligare!
Varför driver ni om mina kompisar?!
För det första..
♥Länkar alltid pernilla sin blogg

för det andra..
♥Slutar inte pernillas IP på 141.

♥För det tredje skulle hon aldrig säga det! 


Varför hålla på mot linn för. Jag vet att dom bara är som syskon. Och sen så bryr jag mig inte om dom skulle vara påg för vad skulle jag göra skulle inte kunna bli sur. Jag har också ett liv att gå vidare med.. Så sluta leka att ni är andra personer snabbt!

Matte

Tjatja, just nu sitter jag på matte lektionen. Dagen har vart rätt spännd! P.g.a mitt nya hår. Men det har gått toppen. Mycket komplimanger :) kanoners! Bloggar när jag kommer hem. Nu ska jag gå tillbaka till jobbandet..
Skiiiitgammal bild från något disco.

dagens facelook


vaken chey

Vaknade nyss.. måste fixa mig nu. Sitter och lyssnar på thevoice,så jävla sköna! Känner mig inte speciellt taggad inför skolan. Men ja sånt är livet! Nu ska jag äta mina special K. :) puss!

sista inlägget för idag

Tycker jag uppdaterat jävligt bra idag! Super! Men hittade en grymt gammal bild på datan som jag nu använder som profilbild på facebook. Tycker den är cool förutom mina ögonfransar som är fuck..

vad är det här ;p

Påriktigt mina besökare bara flyger iväg. Har blogg rekord nu. Låååångt över gränsen! Sjukt vart kommer alla ifrån  :) super nice! Fortsätt så här.

herregud fuck kärlek det är det jag säger!

Killar alltså. Så jävla falska. Dom kan visa sig vara hur underbara som helst men det man inte ser är att dom går bakom ryggen på såna som egentligen älskar dom. Fick nyss reda på en. Fyfan säger jag bara. Andra gången med samma person. Vem tror du att du är som bara kan gå och såra folk hela fucking tiden. Om du verkligen vill ha henne du vill ha så varför tog du inte henne innan vi fall för dig. Falskaste killen jag någonsin mött i hela mitt liv! Kunde du inte vart lite smidigare..

asgarv

Sitter här och garvar för mig själv. Vet inte varför man jag har ju somsagt världens bästa humor. Så ja.. Sitter och kollar på den här killen han är min förebild. Ska börja göra som honom, sitta hemma hela dagarna och sjunga framför webben ;) har ju utegångsförbud så varför inte. Har ju all tid i världen. Kolla på honom asså!!

Långt inlägg

Varning för långt inlägg :)
Ett jätte stort tack till Elina som erbjöd sig att göra min nya design.Skitsnällt. Hon ska även hjälpa mig med en design lite senare till advent. Blev faktiskt jävligt nöjd! Men aa från det ena till det andra..

Jag har precis duschat och så. Asskönt. Laddar inför skolan imorgon. kul verkligen. Fan satt och tänkte på när jag skulle gå och lägga mig. Är skittrött fan trodde klockan var 23. Blev fett rädd när det stod 6. Så maten håller pås att göra. Shit är verkligen inte hungrig. Men nu har jag bestämt min vecka iaf. utegångsförbud,utegångsförbud och ännu mera utegångsförbud.Fast ändå skönt då har jag tid att träna hela veckan. Fick också ett mms från felicia på hennes hund som dom har köpt jävla lyckoost. Vill ha min katt. Men hittar ju ingen parfekt! Nu blire tacos puss.:)

När kommer den perfekta..?



beställt.....

En ny design av Elina H :)

Dagens kommentar

Svar: Nej, tvärr det har hon inte. Tack för kommentaren.

bästa bror.

Texten är tillägnad åt dig Jonas. Min bästa bror. Så jävla underbar. Han har bästa personligheten och allt. Alltid där. Smsade dig inatt du vaknade för min skull. Så omtänksam och underbar. Du ska veta att jag alltid kommer älska dig vad som än händer. För så mycket du har funnits för mig ska jag visa att jag är stark och finns här för dig också. Kan göra vad som helst när jag är med dig utan att skämmas för du känns som min riktiga bror som man kan prata om allt med. Och du håller med och stöttar. Jag är så jävla trött på allt skitsnack på mitt liv. Det går liksom inte ut på något, eller jo att bli sårad typ. Hopplöst. Men med dig på min sida känner jag mig älskad och har någon som alltid bryr sig. Även om du inte tycker det är intressant och egentligen borde sätta på dig "careface" så finns du ändå där och lyssnar. Det är en äkta vän! Så galet bra Jonas. Du ska veta att jag alltid kommer finnas här vilken tid på dygnet det är. Ska aldrig glömma bort dig hur det än går. Du är bäst!
Jag älskar dig Jonas Engström, bäst i världen


Jay sean - down candle light remix ♥

Love

äckligt ont !

Fan har så grymt ont i öronen.. Tog ju 2 hål idag i veddesta. Så jävla billigt! Kommer inte kunna sova fan! Wilma och hennes kompisar ska typ sova här jag vet inte vad. Men vi var först hod Wilma sen drog vi till mig alla hennes kompisar och 2 st killkompisar typ. Väntar på "latte" och wilma nu som är hos mina päron och snackar typ. Just nu har jag vart duktig och lagt min syrra och sitter och spelar musik hära med Sofie och Jennifer. Har inget mer att säga nu. Puss
saknar valborg! Love u gays

at wilmas place

Chacha bitches. Tog med mig syrran till Wilma hon hade massa kompisar hära. Vi ska snart tillbaka eftersom vi hyrt massa filmer. :) puss!


FF

nu drog mina päron på haloweenfest. Skönt!Dom såg äckligt läskiga ut. Fyfan. Men nu är det Bara jag och syrran hemma. Ska snart laga mat åt oss. Sen ska vi dra till wilma en snabbis. Vi har hyrt 2 filmer. Och har massa mys :) nu tjatar hon sönder på mig. Måste dra! kisses. Kommer vara ensam hela natten kommer dö!!
jag inatt..

ska börja uppdatera oftare

Ska försöka uppdatera oftare nu. Även om det blir skola. Så kan jag köra på tids inställda. Då blir det roligare för er som är sjuka (a) har fått väldigt mycket komplimanger för mitt hår. Tack så jätte mycket. Blir skitglad! :D Saknar alla mina tjejor.. vill att det ska bli måndag! Nu sitter jag och lyssnar på down candle light remix. Så jävla bra! Tänker på en viss person som värmer mitt hjärta så otroligt. Happy.
katt

2 hål

Har tagit 2 hål till nu :)

busunge.

Nu ska jag dra och möta Ronja. Puss. Rakade nyss håret också. aaaah nu har jag bara stubb!!
Fattar inte hur jag vågar!!

Fan vad jag älskar min familj

Ni är bäst. Kommer alltid prata mer er först. Älskar er mest!
Mami & Jag
Lillasyster & papi.
Bror.

Sidecut idag

Juste jag klippte sidecut idag. Här får ni 2 bilder :)

Herregud vilken kväll igår..

Varning för lång historia!! :/
Jag och alexandra åkte och köpte dricka i söderhöjden sen drog vi till dagiset och drack skit mycket vi var med Linn och Pernilla. Sen kom Vanne,Sem,Jossan,Mikaela,Tobias,Mustafa,Calle och aa dom. Sen helt plötsligt blev det panik för Alexandra däckade och blev typ medvets lös lilla hjärtat.. Så vi ringde ambulansen och allt. Jag drog med killarna till ica. Sen kom min älskade mamma och hämtade mig. Sen var jag hemma och pratade med dom i typ 1 timme kanske. Sen pappa gav mig vatten och allt. Sjukt bra att jag inte spydde något. Eftersom jag också var rätt tankad.. Men har snackat om detta hela dagen med mami & papi så vi har rett ut allt. Men har utegångsförbud och dataförbud. Men tog datan nu eftersom dom ligger och sover. Jaa.. förlåt för dålig uppdatering!

hemma

Linn,Pernilla och Mikaela kom precis hit. Jag och Alexandra har fixat oss nu och är klara för utgång ;) har egentligen ingenting att säga så vi hörs ikväll eller något. Puss!
längesen! Kollade på remember me.

chillkvälll igår.

Jag och Alexandra blev ju dissade av vissa personer.. Så vi ringde Julia och frågade henne om hon ville träffas. Kul att träffa henne! Så vi hade skitkul igår! Låg och asgarvade åt solsidan med massa tjockismat. Sen drog vi ut och träffade massa. Sen drog vi hem till Alexandra och chillade. Sen drog Julia med bussen och vi var kvar och låg och snacka tjejsnack typ. Skön kväll igår. :)

Saknar dig älskade Lina Lundqvist !

50 dagar till julafton

Wiiie :) längtar!
Här får ni min önskelista.

mys

Kom precis hem nyss. Nu vill jag fixa mig. Duscha,raka benen,och allt. Platta håret!! Känner mig så jävla äcklig. Så dax att göra det. Lägger in en outfit sen. Hörs!

adriana lima
ja, du är snygg!

23.06

Kom precis hit. Ska sova här med casper och mustafa. Sen imorgon blire Tengmo,Alexandra,Felicia och alla. Vi tar det imorgon. Orkar inte skriva mer idag. Puss.


A,C,S

Drog till Sem typ halv 11 imorse. Sen kom Alexandra och Calle vid halv 2 typ. Sen kollade vi på Saw 6. Shit äcklig! Sen nu ska vi fixa oss, sen dra till bussen och möta upp alla tjejor, Åka till söderhöjden sen till donken för att käka middag. Och sedan träffa alla boys :) pyss

wakiee

Vaknade precis av att Sem ringde mig. Så ska snart till honom. Försov mig. Sen kommer Alexandra och Calle dit vid 1 typ. Så ska vi kolla på film. Sen ikväll ska vi träffa jonas,jossan,felicia,ronja,olivia,alex,bahdin och alla dom. *klunk* klunk*  inte bra dära. Men aa. Ehm, jaa.. sen sover alexandra hos mig. Så att så ser min dag ut. Puss!
tjejor! Love you

Dax för

TRÄNING


Paranormal activity 2

Kom precis hem från Sem. Vi kollade på paranormal activity 2. Fyfan! Höll på att dö.. ser typ skuggor runt mig hela tiden. Snart kommer väl någon och bryter nacken av mig. haha. Usch ingen film för mig. Nu ska jag träna. Länge sen jag gjorde det :) Maten och snart klar också. Mumma! Puss

bästavän ♥

Alltid vi. Jag har nog aldrig litat på en person så mycket som jag gör på dig. Du är verkligen någon som finns där längst inne i hjärtat. Någon som är inristad. Någon som alltid,alltid,alltid stöttar en när man är ledsen. Vad det än är. Även om det är något mot henne. Ringer/träffar jag dig för jag vet att vi alltid håller ihop även om det är bråk. Vi i ett hjärtat. Alla underbara minnen vi har. Sommaren 09. Alla lov. Och alla dagar. Så jävla underbara. Du är den underbaraste människan jag känner. Min bästavän. Alexandra du vet att jag ställer upp för dig. Alla gånger du legat däckad. Tänker jag alltid stå där bredvid och göra allt för att få det så bra som möjligt! Vi ska alltid hålla ihop älskling. Jag älskar dig.

Outfit

Mjukisar, och en vanlig tröja.

dagens kommentar

svar: hej! jag tvättade den med tvål och vatten. Viktigt att få bort all tvål från hålet. Tvättade den 2 gången om dagen. Sen tog jag ut den efter 5 dagar för att byta till ett annat smycke. (ha den helst i 7 dagar) du ska helst byta till ett smycke som är böjd. Här får du en bild på en sån.
Sen den hära kan du ha i några/någon månad innan du kan byta till ring eller en piercing med kula i slutet. Men jag rekomenderar denna. Den är lätt att få in och  ut. Sen är dessa finast! Jag bytte nyss till en sån här:
Jag var tvungen att trycka så jag började blöda. Och aa det var ingen skön känsla ;)
Lycka till.
Ps: det känns inte att ta! Men försök att inte peta på den så mycket tvätta händerna innan isf ifall du tex ska snurra på den för det är något du måste göra för att den inte ska fastna. :)
Tack till kommentaren

mc donalds

Mami drog nyss för att köpa donken till mig. Sjukt gulligt av henne. :) Love u !
knasfamilj

bilder från några dagar sen


b to the akis

herregud vilken kväll.. var med linn,vanne,elin och pernilla. Vi var lite vid dagiset vid lund. Sen gick vi ner till ica och träffade shahin,calle och tobias.Sen kom mustafa,sem,armandi och albert. aa drog hem vid 11 typ. vaknade nyss. fyfan är barnvakt till min syster. lycka till till mig som inte ens kan stå knappt ;o Alexandra kommer hit snart. skönt. Har skit ont i huvudet kan någon säga varför som var med igår ?