äckligt ont !

Fan har så grymt ont i öronen.. Tog ju 2 hål idag i veddesta. Så jävla billigt! Kommer inte kunna sova fan! Wilma och hennes kompisar ska typ sova här jag vet inte vad. Men vi var först hod Wilma sen drog vi till mig alla hennes kompisar och 2 st killkompisar typ. Väntar på "latte" och wilma nu som är hos mina päron och snackar typ. Just nu har jag vart duktig och lagt min syrra och sitter och spelar musik hära med Sofie och Jennifer. Har inget mer att säga nu. Puss
saknar valborg! Love u gays

Kommentarer
Postat av: undrande

hur bra är dom i veddesta? med tanke påatt det är så billigt så kanske dom inte är så jätte bra och renliga? tänkte på om det läker bra och så.

2010-11-07 @ 16:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0