Okej, den här gången vet jag att du är den rätta. Känner det i hela kroppen. Den där känslan i magen. Det där pirret som man blir nervös av. Det har jag i magen varje gång jag tänker på dig. Dina sms ger mig ett leende på läpparna. Ibland vill man inte visa någon, men shit vad svårt det är. Du gör så jag svärvar på molnen. Kan inte fatta att du är påväg tillbaka. Helt sjukt. Nu är det bara att ta sats! Bryr mig inte om vad alla andra tycker om det här nu. Men jag kommer ta alla konsikvenser. För jag är säker med dig. Och inget kan hindra mina känslor nu. Dom är för starka...

Kommentarer
Postat av: F . Molnar

Det här gillar vi Julia! Loveu <3

2010-11-25 @ 11:04:39
URL: http://rjf.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0