Min kväll

Vart med Sem från halv 4, kom hem nyss. Vi kollade på 2 filmer. Scary movie 1 och (panormal activity (?))
Sen nu ska jag träffa Linn och Vanne. Puss :)

Kvällen igår var den värsta i mitt liv.

Falska människor det finns här i världen, fyfan. Men det kan även vara den bästa ;) Hhaha.. Vi drog där ifrån klockan typ halv 2 orkade inte vara kvar. Så vi drog till Ronjas syster. Och hade efterfest och grejer. Grymt sköna. Vaknade typ nyss och nu kollar vi på cartoon network.haha.. nolifer. Puss

The Wave next!

Bilder från oss.

TAGGADE FLICKOR

Nu börjar vi tagga. Dunk,dunk,dunk. Puss!
Lägger in bilder när vi börjar fixa oss sen :)

Bilder från förra the wave
Mobilbilder !

Frukost

Fyfan vad gott med frukost nu. Ska även hoppa in i duschen snart. Hoppas även på att felicia kommer snart också. Idag är the wave. Så jävla taggad. Ska gå upp på rummet och dunka höööög musik. Puss.

Imorgon blir detta outfiten.

Rollinstones tröja och blåa tights.

The day

Dagen såg ut så att vi käkade pizza hemma hos Sara sen satt vi och drev runt. Efter det drog vi ut. Sen drog jag hem. Nu har jag snackat med mina päron om lite saker. Så nu är allt löst. Skönt! Imorgon kommer tjejerna hit klockan 3 eller har tvingat Felicia hit på morgonen. Eller så drar jag fan till henne. Måste snacka med någon. Fan asså! Ja vad ska jag mer säga. Det är inte ens intressant att läsa vad jag skriver så ska inte tråka ut er med. Puss
bild jag tog för länge sen

Dagens facelook

Kolla min smilegrop som jag har fått :)
Mitt riktiga hår, eller nästan.
Halsduken gjorde jag i slöjden idag. hihi!

Höstlov

Fick precis höstlov. Ska fixa mig nu inför kvällen. Vet inte riktigt vad jag ska sätta på mig. Men dagen flöt på ovanligt snabbt. Även om vi slutar 4. Knasigt värre! Men aa, och också märkt att jag gjort bort mig inför hela svergie också. Skit samma sånt är livet. Puss :) Vad ska ni göra ikväll allihopa?
Jag och Ronja.
Så jävla bra vän!
Underbart att veta att du finns där.

Datasalen

Blev precis insläppt i datasalen. Ska skriva en brochyr om islam. No ide's !
Puss


The outfit of this day

Dagens:
Rosa mjukis byxor
Vitt baslinne
Vit kofta
Rosa halsduk

Vaknade 1 timme sent

Fan jag hade tänk att vakna halv 6, men så vaknar man halv 7 super ! ..
Aja. Nu ska jag fixa mig och så. Puss!
Lägger in dagens outfit sen

Så grymt glad!


OMG SÅN MAGKÄNSLA!

Kvällen har spenderats av Felicia och Ronja. Sen mötte jag Sem en snabbis skulle få mina pengar och lite så. Sen till kvällens höjdpunkt!
Jag och Ronja typ hoppar runt Felicia för att hon är så fucking kär. Omg känner att mitt hjärta håller på att hoppa ut snart. Helt sjukt. Sen vi säger att dom passar skitbra och grejer. Sen dom ba poff blev tillsammans. Är så jävla glad för din skull hjärtat! Aaaawwi :D ! 

Massa gammla minnen med dig.

chillar'N


The day

Kom precis hem från stan. Har vart och köpt biljetter till Sem. Haha, tänkte äta nu. Sen dra och möta honom. Ikväll blir det träning och sen en dusch. Fyfan vad skönt det ska bli att raka benen! Galet. Imorgon ska det bli otroligt mysigt ska träffa Sara, Allie,Fanny,Feliciav,louise & Isabell. Vi ska typ vara hos mig och ha myskväll. Länge sen man hade "tjejkväll" Mys! Något jag verkligen ser fram emot. Men ha en bra dag.

(Även tack till kommentaren i förra inlägget! Kul att det finns såna som förstår mig så bra,och stöttar på ett bra sätt. Tack!)

jag älskar dig bästavän

Kärleken vi hade..

Att känna den här känslan som jag känner är fan heller kul kan jag säga. Att jag tar på mig skulden är för att jag älskar honom så sjukt mycket. Mitt liv har inte ens börjat och jag vet att det är han. Han. Att känna sig så världelös. Jag vet inte vad. Jag skiter i alla andra killar. För jag har insett att mitt ord till dig stämde. Only. The one and only. Så rätt. Första kyssen. Minns den så väl. Hos mig. Innan du skulle gå. Kärlek. Men fan det kommer bara upp underbara minnen hela tiden. Sån jävla skit jag är som tror jag kommer få tillbaka dig. Herregud. Jag vänder min egen värl upp och ner. Vet inte vad jag håller på med. Men jag är en krigare. Även om jag inte visar det just nu. Så vet jag hur mycket jag vill ha tillbaka dig. Mår så jävla dåligt varje kväll. P.g.a av dig. Saknar din blick.Dina kyssar. Dina ord. Dom underbara förklaringarna på allting. Kommer du ihåg när vi hade en halvtimmes diskution hur mycket jag betydde för dig. Till månen och tillbaka. Fyfan. Men när jag tänker på andra sidan vill jag bara gå och spy. Jag vill borsta tänderna i 1 timme om inte mer. Jag vill inte finnas vid din närhet. Jag vill gömma mig och aldrig komma fram. Innan du hittar mig. Jag vill inte ha det så här. Mår som dåligast i dom dagar som jag saknar dig som mest. Alla tror jag är så jävla stark. Men egentligen är jag bara en svag liten snorunge. Som inte kan göra någonting själv. Saknar våra dagar då vi bara kunde ligga och kolla på varann. Dom dagar vi älskade som mest. Men jag gjorde fel. Jag träffade en kille för ofta, så det misstolkades från din sida. Men det enda jag tänkte var man måste lita på varandra. Men vafan det var ju inte okej när du träffade andra. Varför ska det vara det för mig? Såg ingenting från din sida. Men du var för bra.. Och när du inte kunde ge mer visste jag ingenting. Men som sagt. "Men inser inte vad man förlorat innan det är borta"

Det tog på mig så jävla mycket att du försvann.. jag har fortfarande inte insett att du egentligen är borta påriktigt. Men du finns där långt inne i mitt hjärta så jag inte tänker på det. Men du liksom bara finns där. Därför har jag inte märkt att du är borta. Jag kan fortfarande se oss hålla varandras händer. Jag ser dig fortfarande skratta framför mig. Le och säga att du älskar mig..

En tår kom rullandes sakna ner för min kind. Jag torkar bort den snabbt för jag tror att jag är starkare än vad jag är. Jag ska gå och tvätta bort mitt smink. Sen ska jag ladda för en ny dag. Egentligen vill jag hitta en tidsmaskin och dra mig tillbaka från hela början och göra allt det som jag gjorde fel rätt. Alla bråk som jag kunde löst. Alla gånger jag sårat dig. Jag kunde sagt framför dig hur jag kände. Men vafan jag är så jävla svag för det. Men jag skulle gjort det för att jag älskar dig så sjukt mycket. Jag skulle visat mina känslor mer. Jag skulle visat hur mycket du betydde. Jag skulle gett dig den där saken. Men hann inte innan du var borta. Det kom som en chock. Om hon inte hade funnits skulle jag vart så sjukt lycklig just nu. Men jag har insett att du inte vill ha mig. Du vill ha henne. Du sa det framför mig. Är så jävla stolt över dig. Att du kan såra en tjej så hårt med sanningen. Helt sjukt. Nu önskar jag att du kunde funnits här så jag kunde berätta dessa ord framför dig. Jag bryr mig inte om du skulle ligga och sova bredvid mig bara jag fick säga det framför dig eftersom det är det du vill. Fast när jag tänker efter så är du värd en så mycket bättre tjej. Någon med bra personlighet, någon som är snygg, någon som bryr sig om dig. Som inte jag gjorde. Du behöver allt som inte jag gjorde. Jag gjorde så lite än vad jag egentligen kan. Fattar inte vad fan jag gjorde av den tiden jag hade. Trodde jag kunde slappna av. Men egentligen var hela förhållandet bullshit. Eller var det? Det vet jag inte än. För det du sa framför mig gjorde mig verkligen generad. Fan ingen kan fatta hur bra den här killen är. Ingen. Du gjorde alltid det jag gillade mest. Höll om min midja,pussa mig på pannan/kinden, kollade på peter pan även om du hatar den. Höll min hand. Hämtade vatten när jag ville ha. Men vad fan gjorde jag?! Knullade dig när du ville?! Nej jag gjorde inte ett piss. Jag är en riktig skit. Jag är inte en riktig flickvän. Jag vet inte hur man gör. Känner inte mig själv längre..

...

Im so fucking sad.. i hate this life without you.
But im strong. And I'll make it.

JAG VILL HA!!!!!!!!!!!!!

Så jävla fina nu till vintern! Gaaaaaaaah döda mig.

Min kväll

...ser ut så här...

såhäääär skön

black eyed peas - the time

Så här taggad!

Nu taggar vi förfullt. Jag hoppas på en grym kväll.

Design klar

Så nu är min design klar. Vad tycks?

håller på med...

En ny design. Ska inte träffa Amanda. Pga en sak. Så håller på med en ny design :) väldigt nöjd!
den kommer in snart :)

slutat

Slutade för ungefär 1 timme sen. Sitter hära och äter mat. Snabb mat :/ ska snart träffa amanda vi ska dra och fika på waynes. Mysigt länge sen jag träffade den ungen! Sen blir det hem och plugga. Puss

Desperate housewives

Så sjukt bra. Det är reklam just nu.
Gaaah. Hoppas alla kollar.
För nu får man reda på vems gaby's dotter är.

bara för att jag har grymt tråkigt!


Namn:
Julia Susanne Louise Wistrand

Kallas för: Viirvelvind -.- haha,

Stjärntecken: Vädur förfan

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Tatueringar: Nepp

Längd: 161,5

Skostorlek: 36- 37

Hårfärg: Ljusbrunt med typ grå utväxt

Fräknar: Ja, fast får som mest på sommaren

Önskar du att du bodde någon annanstans?
Ja, utomlans

Tycker du att du är attraktiv?
Jadå.

Dricker du? Vadådå ? ;)

Röker du? Nej, men jag kan smaka

Vilket schampo använder du? L'oréal

Vilken parfym använder du? Escada eller britney spears

Vad är du rädd för? Mörker

Gillar du att tvätta? Om man har tvättmaskin så tvättar man ju inte.

Senaste personen du ringde? Jakko S

Personen som ringde dig? Mami

TV-program du såg? Djungel george 



Favorit…

Låt: Finns många. Festlåten: The riddle & like a G6.

bästa lugna är: Why georgia - john mayer

Sak att göra:
Mysa, dansa, no stress

Dryck: Äppeljuice & oboy!

Kläder: Tights eller jeans!

Film: PETER PAN MIN ÄLSKLING

Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? 3-4 gånger kanske. Men aa.. livet är hårt

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ingen.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? 3 gånger :D

Senaste…

Boken du läste? Prinsessan och mördaren

Personen du fick e-mail av? Facebook

Personen du fick brev av? Banken

Personen du fick sms av? Lina Lundqvist

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Idag

Saken du köpte? Marabou digistiv på ica igår

Vad har du gjort idag? Tränat

Brukar du svära mycket? Ja, men försöker sluta!

När stiger du upp på morgonen? Beror på veckodag..

Vad har du på dig? Mjukiskläder

Är du glad nu? Ja,varför vara sur när man kan skratta ?!

Vad dansar du till? Latino förfan!

Land du vill besöka? Madagaskar


19.20

Idag har jag gjort såhär (.......) mycket av vad jag skulle gjort idag. Ingenting. Tycker det är bra av mig. Verkligen. Ska vara på tal 50 jag är på tal 27 i matten. Super skulle gjort massa annat. Men inget blev av.Fyfan! Sen är mina päron arga på mig för att jag har langat dricka till *en kille* som nästan höll på att dö för att han blev så full. Tack till han som följde honom hem iaf. Men inte så lyckat av mig.
vodka.jpg absolut vodka image by claudita128_2008

bara 76 dagar kvar ! :)

Tills lilla jag tar flyget till gran canaria. Wiiie :)
Grymt!
Bahia feliz

Du är så fin. Ditt svin..

Killar är bajs.

Nu: plugg

Herregud jag har reflektions dag och det jag gör är att jag har tränat,duschat och fixat mig. Snacka om typisk tjej. Grymt seg! Nu ska jag iaf plugga. Eller aa göra det jag kan.. Bye
bild tagen idag.

5 saker jag hatar

♥När ens nära kompis försöker göra en avundsjuk,blir kompis
med ens ex/pojkvän,skriver om den på bloggen. o.s.v

♥Kyla, när man får gåshud och måste ha tjockiskläder.
Man väger så mycket då :
♥När flera killar håller på samtidigt. Och alla är lika underbara
Man vet inte vem som man ska satsa på :(

♥När man tex hinkar och man kommer hem med ett
örhänge, för att man tappat ett.(händer alltid mig)

♥Spotify reklam, så sjukt störande!"

Helt död

Usch, vaknade nyss. Vaknade för tidigt. Nu äter jag frukost. Och snart ska jag ta fram springbandet och springa i 1 timme och 94 minuter ;) hahah, hoppas jag klarar det. För jag ska kolla på barbie. En ny film. Min syrra köpte den igår. Hah, okej. Ha det så bra. puss

reflektionsdag

chill out imorgon. Ska sova till typ 11 sen ska jag ta en riktigt lång dusch. Raka benen och fixa massa mys. Sen ska jag chilla som fan. Plugga lagom liksom. Ska ju vara hemma hela dagen. Ska fråga ifall *mr hemlig* vill träffa mig när han slutar :) Puss
Blev kvällens korta outfit.

Tagg musik just nu.

Sitter och taggar till lördag. Är så grymt taggad,det är helt sjukt!
Här får ni lite musik som spelar just nu på HÖGVOLUM.
Vem dansar kuduro
Miami 2 ibiza
Hey baby
Like a G6
i gotta feeling REMIX.
the riddle
Alla är grymma. Lyssa på hela.

Home

Kom precis hem. Nu ska jag träna. Och sedan plugga. Haft en mysig dag! :)

Vaken liten pingla

Usch känner mig inte speciellt fin idag.. Vill verkligen ha mat nu. Ska även träffa ****** idag. Trevligt. Och om det inte blir av så ska jag hem och träna. PUSS
dagens outfit
you see

Skii

Saknar att åka skidor..
Jag & pernilla i lindvallen förra året.

Mumsig dag

Drog hem till Lina runt halv 3 med mickan. Chillade bara dära. Sen drog jag och träffade ***** och sedan till Linas träning. Var där i 1 och en halv timme. Sedan kom mami och hämtade mig. Nu har jag proppat i mig en liten blåbärspaj. Och nu är det dax för träning. Pussar!
Det här är mitt träningsband. Jag köpte det på en hemsida för inte så länge sen. För er som är intresserade finns det här:http://www.attract.nu/
Det är grymt billigt just nu - 3950 kr !!
Finns i många färger.
Nu: träning.
See yea

2 Bilder från igår.

Köpte biljetter till the wave.Nu är det bara att taggataggatagga!

Gårdagens outfit:

rollin stones tröja-h&m, jeans-felicias.

Ursäkta för gårdagens inlägg -.-

hihi, jani, ni får ta det som ni vill. Igår var jag med Lina,Mickan,Jossan,Vanne,Daniel,Granis,Robin & Tobias.
Idag ska jag vara med Lina och Mickan ska vara med. Ingen aning vad vi hittar på. Men det blir säkert kuligt!
Juste jag ska snart få en iphone! Glaaaad! :D :D puss.

HEMMAAAA

wi8fgho hemma nu :) jätte bra,.fick med mig mickan hem också. Nu äter niu hejdå ! :-)=

Festis

Har precis fixat mig. Och taggar med HÖG musik inför kvällen. Är sjukt taggad. Ska snart möta vanne. Sen blir det fiesta ;) Dagen har sett ut så att imorse blev jag tvungen att åka med mamma och lämna in min mobil. Tråkigt, men fick med mig en tröja från gina. Var även och shoppade igår. Sedan efter det så drog jag med flickorna till stan och mötte dhrubo för att köpa biljetter till the wave. Wiiie! Men nu ska jag kila för maten är klar pussar!

jag kan om jag vill. Men jag trampar ner mig själv.

Klarar inte att vara stark längre. Det kanske inte märks att jag är stark. Men egentligen vill jag bara lägga mig ner på bänken och drömma mig bort. Till våran värld. Du&jag. Vill ligga där och tänka, alla bra stunder. Och aldrig vakna upp. Man kan låtsas att man inte bryr sig. Men egenligen bryr man sig så jävla mycket. Har ni någongång känt den känslan att du låtsas att du inte bryr dig men egentligen har hjärtat brist. Jag har den känslan inom mig. Hela tiden. Alla påminner mig om det hela tiden. Ni tycker det är kul att se mig lida eller hur. Ni vill att jag ska brista ut i tårar. Är det de ni vill? Fyfan! Jag har alltid vart trogen mot min pojkvän. Men ett förhållande går ut på att lita på varann. Men jag skiter it.Det är ändå försent för att ångra sig. På ett sätt kan man säga att jag har gått vidare, för jag vet att chansen är borta. Men jag vet också att jag är så sjukt avundsjuk. Hur mycket jag än försöker sluta tänka på oss. Så går det inte. Jag vill bara skrika ditt namn. Jag vill tagga långt. Vill aldrig se dig mer. Men vafan jag älskar ju dig. Måste se dig. Jag får luft genom att se dig. Han. He is the only. Vet att jag måste gå vidare någongång. Men det kommer,har haft många skitkillar. Men ingen förstår vad dom gjort som är fel. Men du erkänner dina fel. Och lär dig av dina misstag. Är stolt över dig.
...Vill bara krama dig. Men jag kommer ta det på ett annat sätt...
...Jag vill prata med dig. Men tappar bara andan när jag ser dig...
...Jag vill ligga och höra dig andas. Men det kommer aldrig hända...
...Jag vill leva normalt igen. Men det är svårt utan ett helt hjärta...

min dag

Vart på träffen med linn,pernilla och elin. Sen kom det massa dit. Eller innan det åkte jag till söderhöjden sedan till träffen. Fick även skjuts hem. gulligt gulligt! pussar
vill tillbaka..

finaly friday

Skönt! Slutade halv 4 idag. Lång dag. Det gillar vi inte. Träffade Fredrik och sedan Linn,Pernilla och Elin. Vi tjejor drog till Jakan och kollade lite kläder fick med mig en tröja. Hehe (a) Ikväll blir det träffen. Nolifer, i know ;) bye!

Idrotten idag. Hahaha, så mobbade!

vill bara ge den här till dig


pluggat i 5 timmar nästan

det här är helt sjukt. är fortfarande inte klar med min so. kommer sitta uppe natten lång asså. helt sjukt. Men har ju en viss person som underhåller mig så länge jag är uppe är ***** uppe. So cute!
Ska fortsätta nu. Tog nyss en paus och gjorde chailatte. Mumma! Puss

så shopping och grejer idag.

Kom hem för länge sen. Har pluggat i ca 2 timmar, kommer ingen vart för den här jävla datan är framför mig.. Har sjukt mycket att göra. Men det som muntrar upp mig är att jag fick med mig lite kläder hem!
Check it out.
Rosa volormjukisar
vanligt vitt linne
sjukt fin tröja

datasalen

Sitter i datasalen nu. Har precis köpt en påsegodis. Grymt gott. Det blev även min lunch. Hehe (a) Men det var äcklig köttfärslimpa typ. Usch, har suttit och planerat helgen. Allt klart :) har både a och b planer. Kanon! Puss 'Blev även ändrade planer idag. Linn träffar jag imorgon och åker till kista och shoppar istället. Fick ju in mina pengar på bankkortet så här nice! hihi.

godnatt

Pluggade precis klart svenskan. Imorgon blir det
♥köpa gymkort
♥träffa linn och kanske vanne
♥träna
♥plugga..
♥sova!
skolan tar död på mig! ..

peace

Har precis duschat. Skönt. Måste verkligen plugga nu tyvärr. Ingen tid för datan nu :( .. ligger här i min mjukisdress. Funderar fan på att ha den imorgon. Den är så sjukt jävla skön! Aja, slut på skitsnack. Dax för plugg. Puss.
Vad har ni gjort idag :)
Musictime for me :D

Träning är det bästa jag vet!

Nu ska jag träna. Pussar :)
Vi hörs efter
ohlalala ;o

dagen jävla outfit :)

mössa - accent
Tröja - lindex
Rosa linne - gina
Gråa tights - H&M

tråklista

Ta fram mobilen & kolla dina kontakter & var ärlig:

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
alex haha, aa ;p


VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Borken, bror förfan

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Daniel ingenaning. Någondag i livet (:

ÄR NUMMER 18 SÖT?
August, aa ubersöt !!

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33?
Eddie, jobbig unge ..

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Amanda, kommer inte ihåg..

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Andreas R , imorgon i skolan om jag ser honom dådå

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Andreas N, haha, jani.. pernillas bror.

Känner mig som hemma där så vi skämms

inte precis för varann. hahah...

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 3 ?
Albert, nej

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Alexandra S, ja självklart!!

PRATAR DU MED NR 45 OFTA?
Felicia V, vi var närmare förut. Men vi snackar

på när vi väl träffar varann

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
Alexandra Å, ja alltid! när som helst

VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR RELATION?
Alexandras mamma, haha. Vi känner varann.


SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT VARA BÄSTAVÄN MED NUMMER 61?
Jacob,  inga kommentarer

HATAR DU NUMMER 79?
Jonas K, absolut inte. 

ÄLSKAR DU NUMMER 57?
Ida , ja barndoms vän. Från dopet till begravningen.

ÄR NUMMER 46 DIN FAVORIT?
Felix, OM han är !


vad fan ska jag skriva om?

Kan ni ge exempel jag kan skriva om?
Skulle vara väldigt gullig. :)

katt

han e katt påriktigt !

så söt alla kollar in hennes blogg

http://sofiaek.devote.se
älskar dig syster. Här får ni läsa om min dag igår ;)

fredrik är såhär cool

för han samlar på energiburkar -.- herregud så töntigt. Haha, men vet inte riktig vad vi ska göra men vi hörs sen när jag kommer hem puss på rumpan :)

LIVET ÄR EN FEST

fan vad glad jag är. No boyfriend, more freedom. Halelujah :D !
puss på rumpan

4 underbara månader med älskling idag.

Idag jaa, vad har jag gjort idag.. hm.. självklart kommer man försent till första lektionen, aja, whatever sista lektionen hemkunskap. Hahah, alltid lika kul ;o fucking lea. Dum i huvudet! Efter skolan drog jag hem till Tobias och myste galet. Kollade på paradise hotel,sen drog jag hem. Nu ska jag äta en mandarin eftersom det är bajs till mat. Hoppas ni har haft en bra dag, puss!
lillesyrran ;) hahah..

5 saker killar borde göra mot en tjej enligt mig.

♥Ta bilder med henne, en bild säger mer än 1000 ord. Ha den även som profilbild på tex, facebook. Då visar du att du verkligen älskar henne!

♥Ge henne något litet. Det behöver inte vara något speciellt. Kan vara från en lapp där det står "jag älskar dig" till en grej. (tjejer uppskattar:halsband,gossedjur,parfym.)

♥Ha inte sex med henne varje gång ni är med varann. Då tror hon bara att du utnyttjar henne, spendera gärna en stund genom att berätta minnen,hur mycket hon betyder,hur ni träffades, m.m!

♥Ring henne, fråga vad hon gör. Visa att du är en social kille som inte är blyg att bestämma nästa gång ni tex ska träffas på telefonen. Hennes tjejkompisar kommer tycka du är en gentleman.

♥Hälsa på hennes föräldrar vänligt, va gärna social mot dom. Då kommer dom uppskatta dig väldigt mycket!

♥Håll om henne runt midjan,håll henne i handen och pussa henne inför hennes vänner. Då inser hon hur mycket hon betyder. Och även att du kan uttrycka dina känslor framför hennes vänner! Mycket bra!

Dagens fråga

Tyck till om vad jag ska ha. Mittbena eller Snebena.
Skulle vara jätte kul om alla som ser detta inlägg kunde säga
om dom tycker jag ska ha mittbena eller snebena :)

Vad tycker ni?

Det här muntrade ju som fan

Såg att det var the wave den 30. Blir så jävla glad nu. Så ska köpa biljetter så snart som möjligt asså. Shit vad jag har längtat Helt sjukt.
Tack även till kommentaren från förra inlägget!
Du känner mig verkligen bra. Tack!
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)


tears will have their reasons

Vet inte vad det är med mig idag. Men hade verkligen sett fram emot dagen. Allt blev förstört. Såg fram emot morgondagen. Vet inte hur den blir. Det är skola, ska bajsa på den. Serisöt. Sitter och gråter, vet inte varför. Är det något som är dåligt kommer allt som är dåligt fram. Behöver en viss person här nu. Som jag inte ens tror bryr sig. Fattar ingenting. Känner mig efterbliven och misslyckad. Känner mig så tung,har ingen energi. Behöver dig. Han finns inte där. He is gone. gone,gone... Vet inte vad jag ska ta mig till riktigt. Allt är bara så knas. Gråter för att min bästaväns dag eller inte bara "dag" utan Dag. En speciell dag. Idag inte imorgon. Fan jävla cp. Fan också. Känner mig grymt jobbig också smsar dubbelsms. Och allt. Jag saknar när jag var nykär. När man var Kär med stora bokstäver. Är fortfarande det men det är inte samma sak längre. Får andra tankar om oss. Känns som att du är osäker hela tiden. Alltid jag som smsar. Allt är perfekt när vi är med varann, vet att det inte är samma sak på sms. Men att få ett gulligt sms. Har man leendet på läpparna hela dagen. Där är energin.

Jag vet att jag inte är perfekt,men jag försöker.


bajsa på er

Just nu vill jag slå sönder någonting. HEJDÅ
CP DAG.

dagens fucking outfit

facelook och outfit
Örhängen,ur& penn och glitter
Halsduk, accent
skjorta -
Lackleggins, gina
Skor, skopunkten
(<--inget jag kommer ha idag)

fyfan .. :p

Nej herregud vilken kväll igår. Hahah, tänker inte berätta här i bloggen. Men ordet är kul iallafall! Jag var med Filippa,Tengmo,Cilla,och tengmos pojkvän kom senare. Haha. Jaani..
Idag bjöd älsklingen mig på bio. Så söt! Vi ska se på
ha en bra dag dax för mig att träna. Även om jag har världens träningsvärk i hela kroppen ;p fråga mig inte varför! För det vet jag inte ens själv haha...

Hos Filippa just nu

Peace, kom precis hem till filippa, träffade Tengmo rätt sent idag. Har hunnit med att ätit och så nu väntar vi bara på Tengmo och cilla. Sedan blir det utgång :) hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll. puss
Kommer dock inte höra av mig mer idag

min älskling

Just nu sitter jag och tänker på den jag älskar så här mycket. Alla gånger vi skrattat,så många gånger jag gråtit i din famn. Alla gånger jag kännt mig så älskad,alla gånger jag känt mig hatad. Så länge det är vi ska jag alltid stå vid din sida,alltid stötta dig till 100% Du kan pussa mig hur mycket som helst, du kan säga hur mycket av dina fina ord och meningar du brukar säga till mig, jag kommer aldig tröttna! Vill att du ska veta att så länge du vill kommer det alltid vara vi två.Du är personen som gör mig glad,du är personen som läker mina sår. När vi är med varann,när du pussar mig, eller när du håller om mig. Kommer jag till en helt annan värld. Våran värld. Där finns bara du&jag. Tiden stannar. I mina tankar är du bäst älskling. Du är allt jag någonsin önskat, allt jag någonsin drömt,du är den som hoppas,du är den som får mig le. Visst jag har känt den här känslan förr men inte som idag.Du är speciell,inte som alla andra. Du ger mig en chans.Du håller i mig när jag vill falla,du håller i mig även om du inte orkar.Ingenting kan hindra mig vad jag känner för dig,för jag kommer göra allt för att finnas hos dig. Och för varje dag som går älskar jag dig mer.Allt du gjort för mig är obeskrivligt. Det är bara du älskling. Den här känslan i magen, för du och jag tillsammans är underbar. Jag älskar allt med dig. Dina läppar ,dina ögon, din personlighet. Min underbara kille! Du är min stjärna på himlen tobias.Du är del av mig. Du är min, och jag är din och du är bäst i världen! Du är min värme när jag fryser.Har så mycket jag har att säga dig,vill att du ska förstå det här nu älskling
Läs en rad ner så förstår du!
Jag älskar dig ♥


Webbpic's / outfit

Från topp till tå:
Rosett: lindex
Örhängen: Glitter
Halsduk: Accent
Jacka/kofta: Lindex
Leggins:Bikbok

peace

Vaknde för inte så länge sen.
Min dag:

hiss/diss

* Sommaren, då man blir brun och kan gå med lätta kläder!
* LUMENEs mineral foundtion 
* Mysig utekväll med grill & någon/några man gillar
* Julias egna ceasarsallad (Y)
* När man väntar på sms från en speciell person så skickar någon annan istället.. (SUCK!)
* En en nära vän blir bra kompis med ens på g/pojkvän.. 
* Dryga personer, det värsta som finns fan..

För beskyddande föräldrar som ska veta allt.. '' vart, när, varför, med?'' osv..

Heelt död!

Shit har nog aldrig vart så här trött!
Gaah! Nu är det dax att SOVA för mig.
Hahah, ja ni. Hörs imorgon.

Däckade hemma hos ronja, vi kollade på sunes sommar. Efter den låg vi alla och sov, men jag och felicia var så trötta så vi tog bussen hem. Hhaha. knaaas!



KATT

Såhär fin!

Tacos

kom hem för ett tag sedan, hade slöjd som sista lektion gjorde klart mina leggins. hihi, det kommer bli mysbyxor i think. Inget jag kommer ha på mig som vardagligen, har även på börjat ett par volurmjukisar. Kanon. Har verkligen tagit tag i skolan nu alltså. Förutom engelskan idag som jag blev utslängd på ;p haha.. cplärare!! Men så är livet. Whatever sitter här och dunkar musik som vanligt. Väntar på min tacos (a) melove♥
Ikväll ska jag hem till Ronja. Vi ska typ kolla film och mysa ikväll. Tänkte dra och sola idag men det blev inte så igen :( Så SKA göra det imorgon tengmo får väl följa med mig eller så åker jag på morgonen innan hon ens vaknat. Hon är ju ändå så seg :P haha, så söt!


Har tänkt på en grej, har börjat använda väldigt mycket mjukiskläder. Men jag blir så på vintern/hösten. Det snöade faktiskt idag i typ 5 min när jag skulle ta bussen hem från skolan. Men det är grymt skönt. Det är så mysigt med mjukisar,tjocktröja,mössa,halsduk och tjocka strumpor. Någon som håller med mig ?

Nu: tänkte jag träna litelitelite, lite situps. Och städa mitt förbannade rum..Sedan ska jag väl hjälpa till med maten så den blir klar snabbare. Så puss på er. Mycket text det blev nu!

home

lilla älsklingen. Tog den förra sommaren. Så söt!

drog till älsklingen

Är hos tobias nu. Blev så uttråkad, så kom hit nyss. Väntar på segot som äter.. :p
bye
<--- tobias

46 saker en tjej vill ha,men oftast inte vågar fråga om

1. Håll om henne runt midjan
2. Försök verkligen att prata med henne
3. Dela hemligheter med henne, men håll dem för dig själv
4. Erbjud henne din jacka om det är kyligt
5. Kyss henne långsamt
6. Krama henne mjukt
7. Håll om henne nära ditt bröst
8. Skratta med henne
9. Bjud ut henne någonstans
10. Umgås med hennes och dina vänner tillsammans
11. Ler hon vill hon att du ska le tillsammans med henne
12. Ta bilder med henne, en bild säger mer än tusen ord..
13. Låt henne sitta i ditt knä
14. När hon säger att hon älskar dig mer, förneka det. Hon vill höra att du älskar henne mest
15. När hennes vänner säger att de älskar henne mer. Förneka det, håll om henne hårt framför hennes vänner, det får henne att känna sig älskad
16. Lek med dina fingrar i hennes hår
17. Kyss henne då hon minst anar det
18. Krama henne bakifrån och håll om henne runt midjan
19. Berätta för henne hur vacker hon är
20. Berätta hur du känner för henne, hon vill höra det hur många gånger du än sagt det förr
21. Öppna dörren, följ henne fram till dörren/bilen. Hon känner sig trygg och du anses vara en gentleman
22. Berätta att hon är ditt allt – BARA om du verkligen menar det
23. Om du märker att något är fel, fråga. Förnekar hon det så höll bara om henne utan att säga ett ord. Hon förstår då att du alltid finns där, oavsett vad
24. Få henne att känna sig älskad
25. Kysser du henne framför andra tjejer, då inser hon att hon är den enda som betyder något i din närvaro
26. Det värsta som finns är om du ljuger för henne. Berätta sanningen, även fast den kan svida ibland
27. Behöver jag ens nämna att du INTE ska vara otrogen?
28. Ta henne till en plats hon verkligen gillar
29. Smsa eller ring henne på kvällen och berätta hur mycket du saknar henne
30. Se till att alltid finnas där för henne. Även om hon inte behöver det just då, så mår hon bättre av att veta att du finns för henne alla tider på dygnet
31. Håll henne tätt intill dig när det är kallt, då kan hon även hålla om dig
32. När du är ensam, håll henne nära och kyss henne
33. Kyss henne lätt på kinden eller i pannan (det kommer ge henne en vinkel av att du vill känna hennes läppar mot dina)
34. Även i filmer, lägg din arm om hennes axel och hon lägger automatiskt sitt huvud mot din axel. Luta upp hennes huvud och kyss henne
35. Lämna henne ALDRIG på skämt eller var arg på henne. Om hon är upprörd, trösta henne
36. När andra människor dissar henne, stå upp för henne
37. Titta henne djupt i ögonen och säg att du älskar henne
38. Lägg er och kolla på stjärnorna och låt henne vila sitt huvud på ditt bröst och låt henne lyssna på dina hjärtslag.
39. Se till att det är du som tar första steget och tar henne i handen när ni är i stan. Hon vet då att du inte skäms för att visa att hon är din!
40. Försök hålla om henne så länge som möjligt när du kramar henne
41. Ring eller smsa och berätta hur mycket hon betyder.
42. Trösta henne när hon gråter. Torka bort hennes tårar och håll henne tätt intill dig
43. Ta med henne på långa promenader på kvällarna
44. Påminn henne alltid hur mycket du älskar henne. Hon tröttnar aldrig på dina ord
45. Tjejerna kanske förnekar det, men de älskar när du kittlar dem!
46. Hon vill att du läst igenom hela denna listan och tagit åt dig det mesta. Tro mig!

dagens svar

På kommentar...


svar:
Jag köpte den på h&m för ungefär ett år sedan.
Tror inte den finns kvar. Tyvärr!

Juste!
Jag tycker ni har blivit sjukt dåliga på att kommentera allihopa. Vet att det kanske inte finns något att kommentera men jag älskar att svara på frågor om mig själv eller tex en som denna :)
puss

Fisen

Sitter hära med felicia. Jag hoppade in i duschen påengång när jag kom hem. Skolan rulla på som vanligt. Men har inget att säga. Det är inte ens kul att läsa vad jag gör. Så ska inte slösa tid på era liv. Här får ni en bild istället :)

love u gays

raggnings repliker

♥Känner du lukten av rök?
Det är jag som står och brinner för dig.

♥Jag önskade att jag var skelögd!
Så jag kunde se dig två gånger.

♥Nu kan jag dö lycklig.
För nu har jag sett en del av paradiset.

♥Du är så söt så jag får diabetes 

♥Hoppas du kan hjärt&lung räddning
För när jag ser dig tappar jag andan

♥Gjorde det ont?
När du föll ner för himlen,menade jag

♥Jag kan simma.
Men i dina ögon drunknar jag.

♥Ursäkta? Jag skulle behöva en vägbeskrivning.
(till?) ditt hjärta.

♥Ursäkta, jag tror jag tappade något.
Min haka.

puss på rumpan

Precis kollat på ga. Och tränat *lite* hähä.. har inte hunnit duscha än. Super snuskigt. Men ska göra det imorgon,måstemåstemåste. Imorgon ska jag vara med Felicia. Ingenaning vad vi ska hitt på. Men aa.. just vi håller på att göra om badrummet där uppe. Kommer ni ihåg att jag ska få ett bubbelbad. ;) ohja. det kommer också snart. Kulkul. Men vi hörs imorgon eller något. puss!
I love you

Saknar varberg

jag,elias,felicia,kasper
hahaha, fuck faces. Jag,alex
jag,nathalie,felicia
nathalie,jag,samuel
mitt öga
alex
grillkvällen med alla.
lilla teo
felicia lillasyster
jag,palle
Emil,kasper,alex,petter,felicia,jag,palle
felicia, jag
nathalie, felicia
bakifrån palle,elias,felicia,nathalie
hahahahha..
pappa med Felicia
Palle med mig och lillasyster.

så blev det

Aa, det blev ingen solning idag. Men ska sola imorgon istället. Yeah, sitter hära och dunkar musik. Kom hem klockan 6 från älsklingen. Vi kollade  på peterpan och myste galet. Jag och syrran har precis kollat på tingeling. Så här härlig film. Fast ganska störande eftersom ungen kan varje replik. Så man hör liksom eko efter varje ord hon säger. Men aa, hon är gullig ändå. Nu tänkte jag träna & sedan hoppa in i duschen. kisses :)
jag, ronja och felicia första doppet. :)
Fyfan vad kallt det var!

me love


ska kila till bussen om 30 min

My day today:
helloj, vaknade jag 7 imorse, fixade mig och så.
Idag ska jag vara med vanessa. Länge sen :')
vi ska dra och sola efter skolan. MYS. really need that.
Efter det ska jag träffa älsklingen. Och sedan måste jag hem
och träna hårt. Sedan blir det väl plugg resten av dagen.
Puss
moi

ny profilbild på facebook

vad tycks?
lite över redigerad kanske..

dax att träna. Hörs efter :)

kollade nyss på min klocka DAX FÖR TRÄNING.

så julia

Rupee - temple to touch
zookey - best of reggaeton
i gotta feeling - black eyed peas (david guetta) refrängen kommer remixen
bring it on - akon&daddy yankee
shake - pitbull

danonino

Sitter här och dricker danonino jordgubb. Mumma. Har vart på ung dirr efter skolan. Sedan gick vi till jakan fick med mig en bh. *kattiig* !! Kom precis hem efter jag snackat med Simon som stod utanför mitt hus. Men vi löste väl det mesta. Skönt. Nu håller jag och pappa på att göra hemma gjord pizza supergott! Hihi. Nu får ni ha det bra. Puss

So lektion

Gaaah så tråkigt man kan ha. jag och sofia ligger här i våra mjukiskläder och halsduk. Och typ snarkar,medans fredrik snackar om kyrkan. Ligger och surfar på mobilen. Kollar vart det finns media markt närmast mig. Det är barkarby men vem fan orkar åka dit?! Hoppas ni har det roligare än mig puss:)

true

alla tjejer har inte dom stora brösten, den finaste rumpan, det långa mjuka håret, det smalaste midjemåttet.. Även om vi vill,men vi har inte heller valt att se ut så här. Vi föddes bara till det, så älska oss för det vi är & inte för det vi borde vara! Vi vill bli accepterade för dom vi är.

true ..

Alla tjejer har inte dom stora brösten, den finaste rumpan, det långa mjuka håret, de smala midjemåttet... även fast vi vill, men vi har inte heller valt att se ut så här, vi föddes bara till det, så älska oss för de vi är & inte för de vi borde vara!! Kopiera detta om du vill bli respekterad för den du är!


magen kurrar..


Vad kan man äta när det inte finns något hemma liksom..
Dissar detta inlägg STOOOORT !

Felicia lägg in bilderna förfan!

Försov mig imorse.. usch och fy vad jobbigt!
Skolan flöt på som vanligt. Kändes inte så lång även om vi slutade kl 4. Efterskolan mötte jag upp tengmo så åkte vi till kista. Jag fick med mig en ögonbryns mascara typ -kicks. Och en ny piercing - glitter.
Nu när jag kom hem så var det bajs till mat. Så blir väl ingen mat för mig. Om inte jag orkar ställa mig och fixa något. Kanske vill baka pizzabullar med papi. Vet inte. Vi får höras sen iallafall :) puss

Vet att ni ska få bilder men det är felicia som är seg i huvudet.. ;p

vill verkligen ha denna. Ska önska mig den i julklapp (a)

godnatt på er.

Nu ska jag lägga mig och läsa en grymt bra bok.
Haha, ja ni såg vad jag skrev en bok! Den heter:


Prinsessan och mördaren

Författare: Magnus Nordin
Genre: Deckare
Ämnesord: mord
ISBN: 9789170012907
Spänning: 8
Romantik: 7
Humor: 1
Lärorik: 3
Sorglig: 4

En ung man hittas vid en soptipp. Han lever, men knappt.
I stockholmsförorten pågår det vanliga livet: Markus är kär i Nina som är kär i Jajje, Teo skiter i skolan och Lenita hänger efter Jajje.
Men vad är det som händer under ytan? Hur nära inpå finns mördaren?
från mig får den 5 stjärnor :) helt klart

skola imorgon

Jaa, skola imorgon. Fan har massa omprov kan ingenting.. har inte gjort en enda läxa som jag ligger efter i. Känns som att det är dax att plugga för min del just nu. Men nu tänkte jag lägga mig och köra lite situps. Såg idag att jag hade gått ner ett kg. Sjukt glad för det! Sen nu sitter jag och snackar med massa. Och så. Lite kuligt. Känns jätte skönt att jag börjar 10 över 9 imorgon så slipper stressa. Har även valt kläder och frissa. Take a look!

I min hjärna just nu:

sitter hära och tänker på vad jag vill bli när jag blir vuxen. Har verkligen bestämt mig för att bli delfinskötare. Så jävla mysigt! Men det krävs grymma poäng i skolan för att komma in på gymnasiumet! Så tänker verkligen satsa på NO & idrott. Det är dom man behöver högst i. Sen behöver man ju ha massa av de övriga poängen självklart.Men jag ska komma in. Har bestämt mig. Och har julia bestämt sig för något så kommer hon göra allt för att det ska bli så. Jag kan om jag vill ;) Sen nu i praoen i 8an ska jag och ronja praoa på skansen, hehe. Hihi,
vad vill ni bli när ni blir vuxna ? :)



mys, även om det låter töntigt eller vad ni nu tycker. Det här är alla småbarns drömjobb. Och jag ska lyckas! :)


Grattis till Sofia Ek.

14 år idag.
vaknade upp bredvid älsklingen. Blev tvungen att dra snabbt eftersom jag skulle möta tjejerna i jakan. För att köpa presenter till våran lilla snuttegull. Efterdet så åkte vi vidare till Sofia och här fick vi mat och efterätt. Mumma! Nu ligger alla och skriker så måste vara lite social ;) bye!
så jävla fin!
Ni ska även få bilder sen helgen snart när Felicias internet börjar fungera igen :)

tobias & peter

Hänt massa saker ikväll. Hamnade iallafall hos tobias nu, med peter också. Ska sova hära. Puss.fsrf :D

Legally blonde

Mickan kom för 2 timmar sen ungefär. Mami & papi kom hem med kinamat så vi käkade. Sen drog vi till handlarn och köpte b&j sen ´satte vi på legally blonde. Så jävla skön. Pusshej. Ville bara uppdatera mig lite :)
puss
Handling:

har ungefär allt en ung flicka kan önska sig. Hon är snygg, rik och blond, plus - hon är ordförande för sin kvinnoförening, Delta Nu, vid UCLA Universitetet (University of California Los Angeles) Så, ja, hon har nästan allt tills en dag då hennes supersnygga, superrika pojkvän Warner Huntington. beslutar sig för att dumpa henne för att hon inte är tillräckligt seriös...

Men man ska aldrig underskatta en blondin. Elle är fast besluten om att vinna tillbaka Warner, även om det innebär att åka till samma college som honom - Harvard. Men att komma in på Harvard borde inte bli så svårt för en snygg, smart tjej som Elle. Det enda som behövs är en pool, mimimal bikini som glittrar, en videokamera och - voilá! Du har en plats på universitetet!

Så Elle packar sina väskor och flyger över halva landet till Massachusetts och gör en - minst sagt - storslagen entré. Men trots hennes snygga klädstil, vackra hår och gulliga hund passar hon inte, enligt vissa, in på Harvard. Och, mannen i Elles liv, Warner har redan hittat en ny flickvän - den smarta, men elaka, Vivian.

Elle står ut med mycket, förödmjukelser, hånskratt och mycket, mycket mer. Men trots det ger hon inte upp. Nu är målet inte längre Warner utan att hon, Elle Woods, ska ta examen med högsta betyg. Det borde väl få Warner tillbaka krälande till henne, eller hur? Men när Elle slutar på Harvard vet hon inte längre om Warner har allt hon önskar sig... Kanke kan hon hitta det i den mystiska, stiliga Emmett?


PROMENIX

Tog en promenad med syrran i en timme. Och nu ska jag träna. Sedan kommer mickan hit. Vi ska chilla och kolla film :) mys. pusshej
haha, sötan!

botox

hahahah, jaani ni ses rubriken. Vet inte riktigt vad som hände lägger in bild sen. Men kvällen såg ut så att vi var hos Ronja sedan drog vi till träffen träffade många dära. Och sedan hem till ronja igen. Orkar inte berätta detaljer. Hoppas ni har haft en bra fredag och en fortsatt trevlig lördag :)


längtar efter vinter

FRIDAY

wiiiiiie, så jävla skönt. Sitter just nu och väntar på mat sen ska jag ta bussen hem till ***** så blire hinkaaa. Hihi, ikväll ska vi kanske även dra till sandvik och så. Men aa, min dag har vart underbar iaf! Jätte skön skoldag och allt. Sjuk slöjdlektion !! Nu vill jag bara komma här ifrån och springa 13943 varv runt jorden är så sjukt glad och taggad inför ikväll :D
Bye
smile bitch!! :)

omg.. vad händer med mig!?

Det har gått 2 veckor sen jag vägde mig förra gången. Då vägde jag 45.1 och hela dagen har jag gått runt och kännt att jag blivit tyngre och tjockare, herregud vad ska jag ta mig till. Nu ni ska jag fan börja träna. Beach 2011 her i come. :'( Har gått upp 3 kg. Trodde det bara va 1 kg men nu är det fan 3 jävla kg. Herregud,Jävla tjockis. Börjar fan gråta snart. Hur ska det hära sluta?! Kan någon bara trolla mig smal igen.. har tappat mitt självförtroende till 0 alltså förut tyckte jag att jag var tjock. Men vad fan är jag inte nu! . jag och sofia sitter liksom här med 2 chips påsar och 1 choklad. jävla tjockis. ska fan gå och hoppa på det ska ALDRIG MER VARA ONYTTIG. ska börja äta riktig mat. Inga såser eller tjockis grejer. Ingen pasta! Fyfan nu jävlar. Välkommen till mitt nya liv. Och nu vill jag inte att någon ska kommentera detta inlägg för jag vill bara skriva av mig lite. Nu vill jag bara komma hem och göra 300 situps. Köra min jävla dans träning. och dra mig upp på springbandet. Eller oj inte dra mig upp ska rulla fram till det och DRAAAA mig upp för det och rulla fram på det. Herregud är jag gravid eller något. Shit tänk om.. gud hjälp mig nu. Ska till umo på tisdag ska kolla mig då. Vad fan ska jag göra om det är positivt?! Vad händer med mig. Jävla pp eller vad är det som gör att jag går upp. Ska även börja springa med pappa. Han kommer säkert uppskatta det. Nu ska jag inte skriva mer för jag känner mig bara jobb ig nu. Hejdå. OCH VÄLKOMMEN TILL MITT NYA LIV!

14.23

Slutade tidigare idag. Har även tänkt på att lägga in en dagens outfit varje dag. Låter det som en bra ide ? :)
moi

Killar,killar,killar LÄS

♥ Säg att du gillar henne oftare än vad du tror.
- om du inte gör det säg det inte då!

♥ Vi tjejer uppskattar dom gulliga & långa smsen.
- skriv det när hon minst anar det!

♥ Ge henne en present, behöver inte vara något stort
- ett halsband eller något litet.
Hon kommer aldrig slänga det/den

♥ Busa med henne
- kittla henne,göm dig för henne, och skräm henne,
efter det pussar du ihjäl henne av kärlek

♥ Berätta ofta hur vacker hon är
- tex. Hur mycket hon betyder för dig

Hur i helvete pluggar man?

kan någon ge tips hur man kan plugga, tex lära sig in glosor..

remember?

Ni kommet väl ihåg att jag åker utomlans om ca 3 månader, vi ska till
gran canaria, bahia feliz.










mysigt huuuh :)
vet att ni är avundsjuka!

kan man bli dåligare ?!

Hahaha, tänkte komma hem tidigt för att börja med att träna. Sen duscha och till sist plugga. Innan middagen. Men herregud. När jag kom hem, tränade jag på en dans i typ 40 minuter. Sen hoppade jag in i duschen. Duschade i en halv timme :o haha, aa sen nu tänkte jag plugga. Men det första jag gör är att jag sätter mig vid datan. Fan vad dålig jag är! Har prov imorgon i fen, alltså förstärknings engelska (språk) men fastnade framför youtube. Med massa coola klipp. Det första jag gjorde vid datan vad att gå in på msn's videoklipp. Det var något med några lejon som attrakerade sina tränare vid en cirkus. Sen skulle jag lägga in den på bloggen men nu har jag hittat massa andra coola videor! Hehe, ja. Jag sa även det i skolan att jag skulle sätta mig vid datan det första jag gör. Nu ska jag faktiskt göra 200 situps och springa lite på bandet. Får väl duscha igen ikväll.

Men seriöst fan vad jag älskar typ hajar & lejon. Så jävla coola, och farliga djur. Det är så sjukt häftigt att se filmer eller så. Har själv aldrig sett en haj i verkligheten. Men jag tror mina päron kommer göra så jag ska få träffa en riktigt stor haj någongång i livet. För dom vet att jag är väldigt farsinerad av dom. Alltså den känslan i magen när man ser en typ komma mot en människa. Shit! Älskar även filmer som "hajen" eller "shark attack" dom är så jävla bra. Den rädlan fyfan.. Äckligt,häftigt,pirrigt, SPÄNNING!

Kolla in dom här filmerna tex:



hahaha, nolifer i know

Men sitter och väntar på mina pogram :)
så här brukar det se ut när Julia Wistrand har tråååkigt!
Sååååå här påhittig $:

kanal 5


tingeling

Ska kolla på tingeling med syster nu. Pussar :)

rubrik

Du finns där när jag mår som dåligast,jag drunknar i dina fina ögon när du säger att du älskar mig, du säger att jag är vacker när jag är som fulast, jag lyssnar och tar åt mig av varenda ord du säger till mig. Vi två är det bästa jag vet. Det finns inget finare än dig Tobias Anglestål ♥

bästavän ♥

Väntar just nu på fredrik. Han ska till odenplan sedan kommer han hem hit. Nu måste jag fixa mig.. herregud har haft simning idag. Såhär tråkigt. Men aja, skratt blev det iallafall. Tänkte även ta en runda på mitt springband. Så seeyea!

HAHAHA, klädde ut honom till tjej ;p ser verkligt ut!

sitter hära med katten

Idag har jag vart med älsklingen. Kom precis hem, har precis fått i mig något att äta. Imorgon blir det simhallen.. inte så jätte taggad på det. Men träning är bra! Så aa, nu sitter jag och gosar med katten som brukar komma hem till oss (a)
Så jävla gullig!

SOFIA EK

..bild från tidigare idag i väntan på att älsklingen skulle komma..

DJURGÅRDEN



djuuuuuuuuuuuuuurgården förfan, bra jobbat idag!
Glada tjejor som går och skriker efter matchen.

dikt

Min kärlek till dig är som rymden, den atr aldrig slut.

REEEEEEEMIX



så här skön remix. Snacka om att jag bara vill till clubfest just nu. Vill bara dansa!!

DJURGÅREN

2 - 1 TILL OSS. så jävla bra. 2 ord räcker, djurgården knäcker! Har precis vaxat mina ben. Så jävla skönt det känns nu! Nu ska jag städa mitt förbannade rum. Bye!


skönaste låten


Tagga kista

Drar snart till Kista för att möta Tengmo, Sofia ska också följa med. Igår drog jag,sofia och ida till casper. Var skit många där så det var lite trångt. Men genom att ta fram hundögonen fick man en plats. ^^ HAHAH... hade iaf kul igår. Shit vad jag är grym på fifa :o nej, nu ska jag fixa mig.
Just nu taggar vi för matchen idag.
Vilket lag håller ni på ?



djurgården                         aik

mer bilder

HAHAHAHAHA, abra kadabra salabim!!!

bilder från igår

sen utekväll ♥ me like

right now

hatar jag att bokstaverna inte funkar pa bloggen..
help me!

tacos

tja bitches här sitter jag och äter tacos till frukost (?)
sofia har inte vaknat än.. men ska gå upp och hoppa på henne snart.
Idag ska jag vara med sofia.kuligt :) bye

dålig uppdatering. Förlåt

Kvällen har sett ut så att jag,felicia,sofia,jossan,ronja & olivia åkte ner till sandviksklipporna och grillade och hade det mysigt. Sen kom Armandi,Sharbel & Ashkan. Och tillslut, sem,ronny,sebbe,borken och massa. Hahah, var där i några timmar. Sen drog vi till några lodisar som satt vid sandvik. Och sen vidare fjällen klubben. Kul har jag haft iallafall! Tack allihopa för en grym kväll!

dagens sminkning

Hur sminkar jag mig (i bilder)?
lilla julia nyvaken. Finfint hår och grejer!
Först av allt sätter jag små klickar av foundationen på kinder,panna,näsa,haka.
Min foundation heter Lumene och jag själv har peach beige 4.
sen smetar jag ut all foundastion så det blir jämt överallt.
börjer ögonfransarna med Lindex ögonfransböjare.Kanskr inte så ofta jag använder
det men ibland måste jag. För mina ögonfransar går av rätt ofta..tvyärr!
Använder mig av define a lash mascara (den gröna) Grymt bra. Har använt denna
sedan jag började sminka mig och det var i 5an ;o ! grymt bra mascara. Jag har även
gjort så vissa av mina vänner börjat använda den.
När jag tar mascaran drar jag den sakta över ögonfransarna. Då får dom mer volym.
näst sist tar jag rouge den heter cliniderm "summer bronzing powder"
från ACO. det är också väldigt bra :)
Ibland kan jag även använda eyeliner och ögonbrynspenna. Men det kommer inte
vara något jag kommer sätta på mig idag.
and finish :)