Bytt blogg

Till dom som inte hänger med så hittar ni mig på
http://juliawistrand.blo.gg/ :D

Lördag, de e party

Ja, då var jag påväg mot Sundby där jag ska förkröka med Mickan och Felicia mm. Sen ska vi vidare till Bålsta på feist. Woop


Börjar redan

Tjenare, jag ser hur dåligt det för mig att uppdatera. Men har annat för mig men idag ska jag träffa Josefin. Ska möta henne nu i stan, vi ska på dance battle. Ska möta alla på plattan om en halvtimme sen ska vi alla åka vidare till balett akademin där detta kommer hållas. Hoppas det blir tungt!

Efter det kommer jag åka vidare till brunna för att träffa Sophie. Och där kommer resten av min kväll spenderas! kram


Hungry hearts

Men tjenare mannen, sitter på tåget påväg hem. Är helt slut, vill bara komma hem och äta! Den värsta saken som finns är när du vart på träning, är skit hungrig, påvägen tänker du på vad det kan vara för mat hemma. Den kommer man hem så är det typ fisksoppa. Alltså man vill bara gråta, skrika och åka och köpa en pizza. Hahaha lol. Alltså om det är äcklig mat när jag kommer hem efter en träning så får jag damp och jag vet att jag inte är ensam med denna känsla. Men Jaa, ska hem och pluggaaaaa :) pussen


Dance like nobody is watching

Shooo, är i Östermalmstorg påväg till dansen. Två danspass efter varann så sjukt jobbigt. Skakar typ på andra men musklerna är påväg! Haha lol. Nu börjar jag. Puss


Good feeling

Men tjenare !
Sitter i köket medans alla 97:or fått sitt moppekort eller någonting. För dom åker runt gården 4000 gånger iallafall, vilket jag anser väldigt störande. Precis tryckt i mig en pizzabulle hehe. Ska snart börja plugga, säger plugghästen. Sen blir det mot Kungsängen. Puss
Bilden är från rasten.


Goodmorning sunshines

Goodmorning sunshines, jag sitter på tuben mot Stadshagen. Ska till skolan och mysa med mina kära klasskompisar. Idag har jag och Ronja obligatorisk närvaro på studiestödet. Bra jobbat! Haha, hoppas det gör någon nytta iallafall. Ikväll ska jag till mitt andra hem. Brunna och träffa mina underbara. Puss


When I look at you

Tjenis penis.
Jag är väldigt trött efter träningen, var i te peppad alls av att dansa idag, inte peppad på någonting. Bara att komma hem till min älskade säng och sova. Skönt att jag äntligen lagt mig ned för att ta det lugnt då! Hoppas ni inte blir för avundsjuka på min gosiga säng.


Mot dansen

Tjena mittbena. På min väg till Östermalm för att träna lite. Trotts allt plugg jag har så åker jag ändå dit. Vilken hjälte. Önskar er alla en bra kväll, tack för mig! Peace


Testar mobilblogg

kaka


Börjar blogga igen.

Vet inte varför jag börjar blogga igen, jag vet själv att jag kommer sluta efter någon vecka. Någon dag tillochmed. Men här och nu vill jag återupp ta mitt skrivande på denna blogg för att det alltid är skönt att skriva av sig. Många som tjatat på att jag ska börja igen också men känns lite trist att komma in på min blogg efter ett halvår och inse att mina besökare har sjukt med 600 unika besökare. Kult! 
 
Igår var jag och min älskling och kollade på hans hockeymatch. Dock spelade inte Pontus men det gjorde hans kompisar vilket var kaos. Haha, påriktigt bajarna som dom mötte måste ha många blåmärken idag. Jävla fight hela tiden, dom blev ju så skygga att dom höll sig undan tillslut. Men matchen slutade 5-4 till dom, men kul var det att kolla, något jag kommer göra flera gånger. 
Åkte hem till mig efter kollandet då vi kollade på en repris av solsidan, så jävla bra! Uno Sandberg, för att ingen ska  märka misstankar. Hahah I LOVE YOU OVE. 
 
Vaknade sedan imorse med ångest över att lämna Pontus som ligger i en varm gosig säng med massa duntäcken och jag ska gå ut i det kalla höstvädret med jeans. Fast det gjorde iförsej inte så mycket eftersom jag nu är hemma efter att ha vart med Ronja på Tastys och käkat. Ingen skola här inte! 
Men egentligen ska jag plugga vid det här laget men det blir minst prioriterat som vanligt. Annars då? Sitter och äter världens godaste mörka choklad, min kattis är dräktig och jag skiter i allt som dom flesta tonåringar gör nu för tiden. Men nu ska jag avsluta och börja plugga, kanske. Så ni får ha det mysigt! Puss&kramis.