Snabb uppdatering

Nu ska jag hem till Wilma för att hämta en moppehjälm som jag kan ha till körtestet på torsdag. Var även hemma hos han jag ska köpa moppen av men den var för stor. :) hörs senare!

I väntan

På att bussen ska gå mot Jakan för sista teorikursen. Så ligger och chillar i min säng sådär ;) Dagen har varit sjukt nice! Bara ritat och snackat med mina bästavänner. Så galet skönt! Puss!

En tanke

Ligger i sängen, ska snart stänga av datorn för att tvätta bort sminket,välja kläder till imorgon,borsta tänderna o.s.v så tänkte hälsa er en underbar kväll. Imorgon är det tema dag. Vilket innebär att jag kommer börja vid halv 9 och ha bildlektion hela dagen. Har moppekurs efter det. Sedan blir det hem och plugga. :) bye!

Världens bästa för tillfället

Tänker på den bästa killen i hela världen när jag hör den här också.
Grym kille!

En bra ide?

Nu har vi tjejer en idé iår igen. Att precis som förra året fixa tillbaka våran blogg http://memories.webblogg.se/ Gå gärna in och kolla på den. För vi vet att ni gillade det förra året.
Kommentera detta inlägg ifall ni tycker detta skulle vara en bra idé!
Vi kommer öppna bloggen på skolavslutningen 10/6 -11 isåfall :)

Save the world tonight

Jag har vart hemma en halvtimme nu. Denise kom även till moppekursen så det blev lite roligare. Har inte ätit på hela dagen nu. Eller jo "frukost" hos Fredrik. Men vafan, skulle äta nu när jag kom hem men mamma gjorde så jag tappade aptiten. Ska försöka få i mig något.. Men resten av kvällen kommer vara plugg på moppen. Puss
Bilder från dagen.

saknar Gran Canaria


Laddar inför morgondagen


Sköna låtar


Dagens kommentar

Svar: Jag tränar i komethallen som ligger i veddesta typ (barkarby ungerfär) :)

Morsdag

Då var det mammornas dag då ;) Har inte gjort så mycket idag. Pluggat till moppen och städat rummet. Ikväll ska vi typ ut och äta ifall pappa kommer hem någon gång..
bjuder på en liten facelook

Livet leker och grabbarna steker.

Godmorgon alla söta! Drog till August igår kväll runt 9, vi tittade på alice i underlandet och myste. :) var där hela kvällen. Sedan mötte jag upp Alexandra,Josefin och Aino runt halv 12. Så drog vi till donken och åt. Sen hem till dom. Sov dära. Puss på er alla sötnosar.
random

Bilder från gårdagen

Tjo luffare..

im back bitches.

Fick med mig en bandlös bh och mina älskade klackskor :)
Skor - scorett 750:-
Bandlös bh - twilfit 299:-

vidare

Nu ska jag till gymmet. Sen ska jag till sollentuna. Mamma skjutsar så ska jag köpa dessa skor:
Mina avslutnings skor som jag ska köpa idag.
Från Scorett 750 :-

Ring mig om..

Du ser ut såhär:
Om du bara är ute efter ett seriöst förhållande

Om jag kommer vara den enda för dig 

Om du hör av dig till mig så jag slipper hunda efter dig

Om du är lång

Om du är biff

Om du har stil ( ralph lauren kläder tex )

Om du skulle kunna ta mig före något annat

Ifall jag kommer vara ditt allt.

Om du kan visa känslor bra.

Inte bara är ute efter sex

Älska mig för den jag är
Detta är så jävla synd att det inte finns en enda jävla kille som kan vara seriös. Och gilla en för den man är och inte bara kollar på bröst och rumpa. Tänker bara på en sak. Men ring eller smsa mig ifall du fyller i dom flesta punkterna!

Gårdagen

Var med (dom i inlägget innan) vi drog till lund och satt & luffade haha.. sen träffade vi några andra i 4 sek. Sen till träffen gick på toa och åkte hem. Hahah, ska snart dra till gymmet och kötta. Sedan blir det hem och hitta på något. Saknar verkligen August, ska se ifall man kan träffa honom. Annars blir det massa flickor :) Yeah. Ska också vänta på att Alexandra ska vakna. Så jag kan dra.. Puuuuss.

TIDSINSTÄLLTINLÄGG

Ikväll ska jag träffa Pernilla,Alexandra,Linn och Elina. Vi ska typ ha vp och chilla. Bye! :)

Duktig flicka

Känner mig så sjukt duktig nu, har gjort klart hela no-uppsatsen. Klar för inlämning imorgon. Sen har jag pluggat moppen i 2 timmar nu. Äntligen får jag sitta vid datorn! :) hihi, imorgon ska jag åka och köpa skor till skolavsluningen och vara med Pernilla. Friday in my heart! Sedan på kvällen vet jag inte riktigt vad vi hittar på men vi har en liten plan på kvällen iallafall. Pussar!

Jag hissar!

Har ni smakat dom nya kexen från marabou? Isåfall gör det. Det är värt det. Smakade en för första gången idag. Galet goda! Marabou cookies! :D

Lycklig brud

Jag och pappa drog till hans kompis för att kolla på hans moppe han ska sälja. Galet fin! Tror jag kommer köpa den. Han säljer den för 10 000 + hjälm. Körde den idag. Galet skön att köra. Allt var perfekt! Det är en PMX naked. (PMO) såhär ser den ut. Me like !!
(den är ej blå därfram, ser bara ut som det för det speglar sig)

bloggbrist


Hur gammal var du när du började blogga?
Jag har 11 när jag hade min första blogg Jlw.blogg.se ! 
Varför började du blogga och vad ville du få ut av den? Vet inte riktigt. En sysselsättning. Hade även ingen mobil ett tag så det var datan alla fick tag på mig. Och såg vad jag gjorde
Hur länge har du bloggat? 3 år. (med pauser!)
Hur skulle du beskriva din blogg? En helt vanlig ungdomsblogg. 
Har du gjort din design själv? Nej det har jag inte :)
Vad vill du läsa i en blogg? I en blogg vill jag ha variation, dagens,känslor,tankar,vardag,fest? 
Har du några tips på hur man kan få fler läsare? Aa då, antingen göra på sitt eget sätt. En hyffsad design och uppdaterar ofta med mycket bilder! Och nya.
Vilken är din bästa blogg? En blogg jag läser mest är nog paow.se & min kompis Felicias fmolnar.webblogg.se
Vilka storbloggare läser du? Jag läser dom där vanliga, som typ Kissie, Dessie,Paow.





Om du har kille/Hur länge har du och din kille varit tsm? -
Är du kär? Tihihi..... *hemlis*
Syskon? Ja, En lillasyster,Elin och en storebror,Daniel
Trivs du hemma? Ja,det gör jag! Älskar min familj och hus.
Hur många djur har du? 1 , en apa som heter Elin och är min lillasyster.


Är du helt svensk? Nej jag är inte helsvensk, Morfar är finsk.Alltså blir jag 25% finsk.
Hur gammal är du? 15 år & 1 månad.
Hur lång är du? 162 ungefär
Färger på dina ögon? Min ögonfärg är olika bero på ljuset jag står i. Om det är ljus ute så är mina ögon isblåa/blåa, sen på kvällen blir dom grå/gröna, och när det är kolsvart kan jag få bruna ögon faktiskt.
Favoritfärg? Rosa! Fast gillar vit, blå och andra färger också. Men står starkt vid rosa
Favoritaffär? New yorker,gina och h&m
Vad lyssnar du på för musik ? House,lugnt och reggeaton.
Vad gillar du för mat? TAAACOOS
Vad är ditt intresse? Vänner, dans, killar.
Hur många piercingar har du.. isf vart? Jag har 2 stycken. Naveln, sen i näsan, om det räknas som en piercing ? 
När piercade du dig? Har haft i näsan 2 gånger, tog i näsan första gången när jag var 11 sen tog jag igen när jag var 14. Och i naveln tog jag när jag är 14




Vart går favoritresemålet? New york ! Shopping.
Vilket ställe skulle du helst vilja resa till? Maldiverna
Vilken är din favoritstad? Stockholm såklart!
Om du ser på tv, vad ser du helst på? Mtv ,kanal 5 eller disney chanel
Finns det något som du drömmer om att du gör om 10 år? Ha familj och hus. Vara miljonär.
Vad skulle du jobba med om du fick välja vad som helst? Designer eller stylist!
Finaste kändisen? Min Channing Tatum.
Hur mycket festar du? Inte ofta, var hela tiden förut. Nu är det bara enstaka tillfällen.
Är de jobbigt att inte kunna festa lika mycket nu? Måste ta tag i mig själv och skolan nu. Så nej


Nudlar♥

Det här är nog första gången jag sätter på datorn utan att kolla facebook det första jag gör! Drog till veddesta med Felicia fick med mig en skitsöt piercing. Sen till gymmet i 1 1/2 timme :) fast sista kvarten bestog bara av snack med Dennis :) Krall. Har duschat och precis gjort nudlar som ska ätas upp nu. Så vi hörs senare! xoxo.
bild tagen precis när jag fick systemkameran. Haha fotonörd!

Datasalen

Tjatja bloggen ;) jag sitter just nu i datasalen och skriver klart mitt soarbete. Har bara 1 lektion efter den här som är slut om 5 min. Svenska och då ska vi bara kolla på film. Så det är nice! Idag ska jag till gymmet efter skolan med Felicia. Sen ska jag till veddesta för att köpa en ny navel piercing. Sen hem och göra nudlar och hjälpa mami med tvätten för jag är så snäll!


Today

Godmorgon! Jag har fixat mig hela morgonen. Extremt klädproblem idag. Men jag är klart nu iallafall och ska ta bussen som går om ca 10 minuter. Detta är outfit & facelook för idag.

2 i 1 smäll

Svar1: Nej det är jag verkligen inte ;p
Svar2: Ofc !
här har ni en väldigt gammal bild ! Man man ser näspiercingen.

Svar på frågor

Svar: Inte för att jag tar det som en piercing, men det heter ju faktiskt näspiercing. Så då räknas den in där :) Tack för frågan.
Svar: Den här frågan kommer upp ofta. Men jag har sagt till er när mitt rum är klart kommer jag göra det på en gång! Det är det jag lovat.
Svar: Vad menar du med mellan mig och Tobbe? Hahah, we are just close friends ;)

Sammanfattning av kvällen

Tänkte visa er med bilder och text hur denna kväll sett ut!

Satt här inne i 2 timmar ungefär. Moppekurs - teori.
Frågat Nelly och svarat på massa mail ! 
Spenderat timmar med mitt älskade tetrisspel.
Chattat och drogat facebook.
Musiken med Ne-yo har rullat hela kvällen.
Och nu ska jag svara på era kommentarer ;)

Moppetest

Mycket moppe just nu. Men idag hade vi en lärare som var "trög i huvudet" helt seriöst. Har aldrig mött någon så jobbig människa i hela mitt liv. Håller på med ett moppetest just nu. Skit svårt..

The worlds greatest

Är hos Tobias just nu, han har somnat i soffan, för söt :) Vi har ätit nudlar och glass. Ska kolla bussen nu till moppekursen. Bye!

Morgondagen

Kommer ha No & So imorgon. Så skönt. Detta beroende på att det är studiedag. Så efter skolan hade jag tänkt få med någon till veddesta för jag ska köpa en ny navelpiercing :) Det var på tiden! Sen ska jag träffa Tobias tills jag ska på moppekurs igen. Mys. Efter moppekursen hoppas jag på skjuts hem. Då blire pluuuugg.
Min piercing just nu.

tagen av Felicia

har jag... tycker jag... vill jag... vad har jag...
Gråtit? Nej förfan :)
Kramat någon de två senaste dygnen? ofcourse!
Pussat någon de två senaste dygnen? yes i have ;)
Köpt någonting? Shoppa är min speciallitet,you know
Sjungit? Om jag har.
Saknat någon? Det gör jag alltid. Finns alltid någon i bakhuvudet.
Vad tycker du om kärlek? Det bästa som finns.
När fick du senast en komplimang? Nyss,1 sek sedan
Vill du gifta dig? Klart!
Vill du ha barn? Ja! En kille och en tjej - Maximilian&Ellanie.
Senaste filmen du såg på bio? Hur många lingon finns det i världen :D
Bästa TV program just nu? Solsidan har börjat igen förfan.
Vad åt du till frukost? Flingor,hihi standard!
Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Maldiverna. Paradiset helt klart.
Favorittid på dagen? Efter skolan. Eller lördags mornar.
Favoritdag i veckan? Lördaaaag
Favoritblommor? Rosor.
Vad lyssnar du till just nu? Gimmie gimmie gimmie - beeine man
Favoritfärger? 
Hur många tatueringar har du? inga just nu, men ska göra en liten haj på handen och 3 fjärilar på vristen.
Hur många piercingar har du? Jag har 2 piercingar. 

Jobbig kväll framför mig!

Nu är det plugg som gäller! Jag ska sätta mig och läsa på B delen i moppeboken och kunna massa ord. Så det blir min kväll. Ska även hinna träna och duscha ;) see you!
Gick till Jakan en snabbis innan kursen. Fick med mig detta:
Gina Tricot.
H&M

Dagens kommentar

Svar: dom är från gina. Köpte dom förra året :) finns liknande på gina nu!

Moppekurs påg

Nu ska jag dra till Jakan och kolla ifall det finns en blus och ett par shorts kvar. Sen ska jag till Blåahuset i Jakan för att ha min första moppekurs. Alltså teori. :) pussar. Kommer vara hemma runt 8. Kramar!

3 riktiga skoldagar kvar, tagga!

Nu ska jag leta efter något att dra på mig imorgon. Runt 11.30 har vi frilufsdag. Vi ska vara med på sällskaps spel som typ kub :p haha, blir en skön dag! Börjar 10 över 9 imorgon så det är också skönt. Efter skolan ska jag till Jakan för min första moppekurs. Så viktigt att jag får med mig alla grejer. Nu ska jag kolla vad det blir för väder imorgon och fixa för imorgon. Vi hörs!

Så jävla snyggt på killar!

Detta är stil. Så jävla snyggt. Denna stil gillar tjejer!

Living in a dream that comes true

Alla drog nyss. Nu sitter jag här själv. Ska snart träna om jag inte drar till gymmet :) Jag älskar mitt liv.

Dagens outfit

skjorta och shorts :)

Riktigt mysig kväll igår!

Igår: Var med Felicia och Jossan igår. Vi drog och shoppade i stan :) Jätte mys,lite trötta tjejer bara. Men jag åkte med Felicia hem och Jossan till sig. Fixade massa sen skjutsade Felicias brorsa oss till ica för att vi både skulle möta upp Jossan och köpa  mys till kvällen. Sedan åkte vi vidare till görväln. Där Ellen & Elin var. Satte igång en brasa och snackade och sjöng massa. Efter en stund kom Alexandra,Vanne,Jossan och Mickan. Och sen massa andra. Så var vi där hela kvällen skitmysigt! Gick sedan hem till Felicia och sov dära. 

Idag: Planerna har varierat idag. Men är hos mig med Alexandra. Vi har dunkat musik hela morgonen. Duschat och fixat oss fräscha. Idag är våra planer att träffa Calle och Tobias ikväll. Ska grilla ikväll,gott :D

Slänger in en dagens outfit senare !
Bilder från igår:

Josefins place

Nu ska vi fixa oss för att dra till stan och shoppa med alla tjejerna. Sov inte hemma inatt. Och inte idag heller. Vi ska kanske kanske sova hos Felicia :) Bye!

JORDEN GICK INTE UNDER :D blev bara dimma.


Friday

Drog till Tobias efter skolan kollade en skitrolig film, sen kom Alexandras päron och hämtade mig så åkte vi hem till dom. Där åt vi grillat och snackade. Nu är vi hos mig och fixar oss. Vi måste stressa för att vi ska ner till sandvik  :p hihi bye!

Äntligen!

Beställde min skolavslutningsklänning idag, grymt skönt må jag säga.

Filmdax

Låt den rätte komma in


Kör en kommentar på det.
Svar: Tröjan är min mammas och är köpt på lindex ;)

Chillin'

with my bestfriend. Vi har ätit världens godiaste middag. Grillad kyckling,rusti och någon grön grönsak :) Asgott ! Nu ska vi äta goooodis och chips och popcorn och ladda ner någon film antar jag :) Fredaaaag imorgon ! Vi ska träffa Julia typ.Bye !
Gammal bild på mig & Felicia.

Min käre vän

Eduard Kazarian. Tänkte skriva ett inlägg om dig för du är världens gulligaste pojke :) Hihi, kännt dig i 2 år nu. Han är väääärlden gulligaste helt seriöst. Han bryr sig alltid om en. Du är bäst,glöm inte det. Vad skulle klassen vara utan dig? Ingenting.
Min gullrumpa Eddie :D

Skräp

Nu fick det bli såhär. Kunde inte göra så mycket mer ;)..

tjosan i trosan

Sitter på bryggan nu. Kommer göra under resten av dagen eftersom jag har/haft en jobbig dag. Gjorde nudlar :D haha, fett gott till lunch hära. Nu ska jag läsa ut min svenskabok. Bye!


Planer för morgondagen

05.30 - Uppstigning
09.00 - Mot skolan
15.00 - Mot Sam antar jag..
18.00 - Hem
19.00 - Gymmet
20.30 - Duscha
22.00 - Disney channel dax
00.00 - Lägg dax
That's my day tomorrow.
Z219288930_large
bildbrist.

Jag hissar

Jag hissar verkligen Justin Biebers film - never say never.
Jag har hatat honom, eller ogillat* Men nu jag har fått respekt för honom mycket mera! Rekomenderar mycket.

Grattis mormor

Hade reflektionsdag idag. Fixade G i hemkunskap och musik idag :) härligt! Efter det drog jag hem senare kom tobiie. Vi var hos mig, var i uterummet chillade. Sen drog vi och hämtade min lillasyster mötte även upp Wilma. Så gick vi hem till mig igen. Så kom mamma och hämtade oss så åkte vi till mormor och fikade och träffade släktingar. Trevligt. Kul med gamlingar. Nu ska jag kolla på justin biebers film - never say never. Bye :)
hahaha,minnen...

Dåligt av mig

Förlåt för min usla uppdatering. Men har fullt upp med det verkliga livet nu. Nu satsar jag på skolan in i det sista och har hur mycket som helst som måste hinnas klart. Sen är privatlivet också knas just nu.. Så det blir minst en uppdatering om dagen nu och lite fram över till allt har löst sig :) Ni får ha det så bra! Puss!
bild från praoen länge sen ;) bildbrist!

Många frågor på en gång

Kan inte riktigt svara på någon av dom vad det är för beslut jag har tagit eller ifall jag är tillsammans med Sam. Tyvärr gays ;) life is hard. Btw, satt på träffen och pluggade efter skolan. Sen drog jag och Tobias hem till honom och pluggade ännu mer, och bebisen gjorde nudlar åt mig :D hihihi.. Sen kollade vi på väääärldens äckligaste film. Usch! Kolla inte på "unborn" med högsta basen. Bara varnar er.. Nu ska jag fortsätta plugga. Imorgon ska jag upp någongång vid 7 för att vara på gymmet klockan 8. För att sedan dra till skolan för en musik lektion. Sen hem och jobba :) puss

Nu är det allra jobbigaste över

Pratade ut med min familj idag, och fattade ett beslut tillsammans.. det funkar inte i längden. Så torkar bort tårarna nu med min syster bredvid mig. Var med Pernilla och Linn efter skolan. Snackade ut lite. Sen har vart hos Tobiie hela dagen. Suttit och snackat på hans balkong sen spelat fifa. Sen ätit tacos. Drog hem när han skulle på träning klockan halv 9. Nu ska jag dansa bort alla tankar. Och fortsätta lära syrran att dansa. Så kul :) Puss!
Imorgon ska jag troligen träffa Pernilla och prata.
Fick massa nya böcker till moppekursen och tiderna till kursen och test och massa grejer. Så nu startar plugget på riktigt. Detta fick jag:
En bok med alla vägmärken.
En bok med "prov" på vägmärkerna.
Tjock moppebok om allt.
Bok med vägmärkesförteckning.
Papper med tider.
Papper med inloggning till prov.

bryggan

Sitter på bryggan just nu, väntar på att micke ska komma. Har egentligen hk prov just nu. Men kan ingenting så det är ingen ide ;) Ska knipsa upp mitt lås snart också. Har inga nycklar.. blablabla. Vi hörs sen. Onödigt inlägg.

Imorgon:

Ny vecka,nya tag mannen. Pappa drar in och betalar moppekursen. Jag själv ska träffa Pernilla. Efterlängtat! Måste prata med henne om massa privata grejer. Sedan blir det hem och plugga galet. Nu ska jag hitta något att ha på mig imorgon! :) kram
oldie

Minnen

födelsedag, eller dagen innan. Sjukt mysigt
Bästa grabbarna
midsommar
öland.

orkar ingenting idag

Precis gjort faligkorv och makaroner till mig själv. Eller det var en stund sen men skitsamma. Alexandra kom hit för en halvtimme sen och skulle hämta ett minnes kort till hennes mobil men det funkade inte. Så nu sitter jag hära ensam. Funderar på att dra ut och springa. Tror jag ska göra det. Som uppvärmning inför ikväll då jag drar iväg med Felicia till gymmet och köttar. Bra avslutning på veckan liksom ;) xoxo.
Jag är så snygg som osminkad!! ((((: 

Horoskop för idag

DÖDA MIG.

Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Träffade August, ett år sedan sist typ.

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Sov !

Vad gjorde du för 15 min sedan: Checka facebook.

Det sista du sa högt: " sluta hoppa!"

Det senaste någon sa till dig: "kan jag få en morot av dig då?"

Vad har du druckit idag: Milkshake,vatten.

Vad var det senaste du åt: Cheeseburgare ;)

Vad var det senaste du köpte: Donken förfan! :D

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit.

Vad är det för väder hos dig nu: Dystert.. helt vit himmel.

Godaste glassmaken: Ben&jerrys (den nya med kokkos)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, fast det blir bara kaos.

Sover du tungt: Ja det gör jag, det är omöjligt att väcka mig när jag väl börjat drömma.

Drömmer du mardrömmar: Ja ofta. För ofta..

Favoritklädsel: Denna är grymt snygg & lätt. Vanligt vitt linne,kofta,svarta lackleggins och klackskor.

Favoritlåt just nu: Save the world tonight - swedish house maffia

Vad ser du om du tittar till höger: högtalare & solglasögon :)

Vad gör dig glad just nu: Musiken.

Vad ska du göra härnäst: Städa upp i mitt rum, plugga moppen.

Höger eller vänsterhänt: Höger såklart.

Humör just nu: Inte helt på topp. :(

Favoritgodis: Chooooooklad.

Kläder just nu: Jeans & kofta. Ska bytas till mjukis

Sommarplaner: Skärgården,spanien,upptäcka nya platser.

Hur många kuddar sover du med: har många i sängen, men sover inte på dom. :p

Spelar du något instrument: Spelade gitarr när jag var liten. Inget jag har någon speciell talang på nu. 

Morgon eller nattmänniska: NATT MÄNNISKA :)

Vad är viktigast för dig: Vännerna,familj & kärlek.

Är du kittlig: OM jag är kittlig.

Stjärntecken: Vädur :D

Äckligaste insekten: Hatar insekter,speciellt dom små.

Längtar du mest efter just nu:
Min onepiece ska komma.

August & Alexandra

Igår vad en mysig kväll. Jag och Alex drog till donken runt 9. Chillade galet dära, tills vi gick ner till bonäsbadet med August bara satt och snackade. Efter det drog vi hem till August och kollade på melodifestivalen. Hahah kult! Det blev en lyckad lördagskväll iallafall. Idag vaknade jag av att det var kaos i Alexnadras hus hahah, så vaknade. Vi käkade frulle sen hämtade mamma mig. Tog även en liten tripp till August på morgonkvisten för att hämta min väska jag glömde dära. Idag ska jag typ träffa Sam..

Att ha den känslan

Fyfan, mitt horoskop kan gå och dö! Allt blir ju exakt som den säger. Jag orkar inte. Vet inte vad jag ska göra. Fuck kärlek.

2 Bilder från igår.


what are words

Är med Alexandra nu och tänkte göra en liten visste du att..
♥ Jag älskar att fixa mig. Blir det inte bra gör jag gärna om det.

♥ Jag är beroende av att klappa händerna till musik. Märkte jag igår.

♥ Jag har en riktigt stor hemlighet som jag inte sagt till någon!

♥ Jag har zigenar blod, innebär att jag har galet bra pigment.

galen kväll

Godmorgon! Kom precis hem, var hos Sara igår med tjejer. Det var helt galet kul. :) Hihihi.. idag ska jag försöka träffa en viss person.. Ehm, nu ska jag duscha puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss¨'
Förra gången vi tjejer var tillsammans. Förra året ;)

bra uppdatering, eller inte

Fick tillbaka mitt moppeintyg idag :D så nu är det bara att köra! Nice. Idag har jag vart hos en person :) sen efter det drog jag hem och käkade tacos. Sen nu sitter jag hos Jossan som käkar. Vi ska träffa massa tjejor ikväll :) hihi, nice mannen. Puss.

Gammaaaal


Sådärja

Nu har jag och Papi suttit och snackat moppe hela kvällen. Det som är positivt är att jag slipper betala moppen. Det dåliga är att jag troligtvis inte får en crossmoppe.. Bajsa snett på det säger jag bara! Men bara jag får något att köra på så är jag glad! Har suttit och läst 56 blad i moppeboken. Tackar verkligen Tengmo för att jag får låna hennes böcker! :D Jag har även gjort en kladdkaka till slöjden imorgon,hihihii!!

Nu ska jag avsluta detta inlägg och tagga inför tandläkaren imorgon :s hahah, det kommer inte gå bra kan jag säga er! Efter det blir det skolan till halv 4 då ska jag till gymmet och hårdträna. Sen hem för då blir det tacos. Favomaten här dårå! Sen på kvällen vet jag inte riktigt vad som händer än.. Puss!

Pluuuuuugggg


Elevkonsert.

Idag blir det bakning till slöjden imorgon eftersom våran lärare är skönast! :) Hade elevkonsert som sista för idag. Missade 2 lektioner pga den. Nice! Gick till handlarn mötte kusinen. Är hemma nu och ska snart dra och möta Tengmo för att få låna hennes teoribok till moppen. Kommer bli kanon! :)

HJÄLP

vad ska jag ha på mig imorgon? :D
hahah sämsta bilden. Men mörkblåa jeans,vit baströja och hängslen?

Mörkblåa jeans, camoflage tjocktröja och hängslen.

Eller ge egna förslag, tack! :)

Kan man bli pinsammare ?!

Drog till Tobias efter skolan och fick prata ut om massa. Grymt skönt. Vi satt typ ute på hans ballkong och drev med några småbarn också. Skitkul. Är hemma nu. Ska städa mitt jävla rum ordentligt. För att sedan sätta mig och hård plugga till NO-provet imorgon :) ! Bye!
Har massa bilder på mobilen jag vill få in men har ingen sladd tyvärr..
Bildlöst inlägg.

syster

Jag och mitt mongo till syster..
Bilder tagna innan maten. Så detta var dagena mat. Nu ska jag tvätta bort sminket och träna i think :)

sol ♥

Jag har precis proppat i mig mat! Sista lektionen så låg jag & Ronja och steeeekte sönder i solen. Sjukt skön sista lektion! Alex är här också. Ska lägga mig ute i solen en timme typ :) hihi bye
Dagens outfit:
Facelook:

School

Tja tja bitches. Sitter i datasalen just nu och ska skriva skolia dokument. Efter skolan ska jag träffa min fina älskling. Om jag ska sola idag alltså:) Kolla in vädret!

vädret idag.


Home

Jag och Alexandra drog och köpte 2 påsar med stjärnchips och cheesepopcorn. Bästa! Imorgon äre skola. Börjar 8 så detta är sista inlägget för ikväll :) bjuder på en låt. Bye!

riktigt dålig uppdatering.

Förlåt för det. Men det har vart en underbart fin dag idag. Alexandra kom till mig imorse. Samma med Jossan. Sen fixade vi oss och drog in till stan. Gick i lite affärer och sedan tog vi en café cooler var och gick till kungsträdgården. Satt och chillade galet med musik och snack. Var där till 5 då vi åkte hem. Jag och Alex har precis ätit och ska dra oss mot Kallhäll för att hämta massa grejer hos henne. Sen sover vi båda hära :) Kisses
Bilder från idag :)

















Dagens kommentar

Svar: jag vet att bloggen legat nere,vet ej vad felet var.. men det är fixat nu :) tack.

Nu drar jag vidare.

Ska dra och möta Jossan nu :) byee
några dagar gammal bild.

Now

Jossan kom hit för en stund sen. Vi har fixat klart oss nyss och är klara för dagen som vi planerat på egen hand. Hahah, vi ska träffa Sam och Jonte har vi bestämt! Nu vet jag inte vad jag ska säga. Eller Alexandra min bäääbis ska sova hära.Puss ! :)
Moi & Jossan

Hej jag heter benkt och jag jobbar på en knappfabrik.... BOMBOMOBOM

hahaha, jag måste bara säga att denna kväll/natt behövdes! Bästa på länge säger jag bara :D hahaha, Jag och Jossan drog och träffade Ida,Eveline och Felicia så åkte vi till tc och träffade Dante,Felix & Elias. Så rullade vi vidare till rålis där var det såååå jävla kul. Tackar alla som var med på denna kväll! :D
Här får ni lite bilder från igår:

bytt kläder

inte för att ni ser så mycket men det blev svarta kläder ;)

7 Maj

Hej! Jossan kom hit för rätt länge sen nu. Fixade klart mig typ nyss. Och vi har försökt få komma till Sam men eftersom dom skulle städa, eller nej juste dom var trötta, eller jag vet inte.. haha, skit samma :) så ska vi på fest ikväll med Eveline,ida,marcus j,och massa :) Kommer bli jätte bra. Puss!
Här får ni bilderna från gårdagen:








Lördag. Tagga!

Jag älskar lördags mornar! Vaknade runt halv 10. Gick ner och åt frulle. Sen hoppade jag in i duschen. Så nu ligger jag hära med lockigt hår. Jag ska börja fixa mig nu. För att träffa Jossan sen :) Antingen ska vi träffa Sam och Jonte eller så ska vi på fest. Vi får se hur det blir hörrni. Pussar! :-*
Dagens outfit :)

Krallig tjej

Hahaha, här får ni ett tidsinställt inlägg. Men jag och Felicia var själva på gymmet förut. Så vi tränade lite armar. Krallig chey hära alltså..

Hur många lingon finns det i världen

Vi drog in till sergel runt halv 7. Så gick vi ner mot slottet och tog massa kort och grejer. Sen gick vi till bion och köpte väääärsta menyn. Och då ska jag även berätta att vi träffade Ulrik på tc :D hihi !! Sjukt ballt.
Ni får bilder sen! Men här har ni bild på stjärnan.

Planering

Fattar ni vilken bio vi ska kolla på ? ;) haha, jag ska ta bussen vid halv 7 ikväll mot sergels torg. Tillbringar hela min kväll där sen. Puuuuuuss!

Natt blogg

Tjoho, är inte trött alls. Precis kollat klart på filmen. Alexandra sover och jag ligger och smsar med en person :p hahah, för kul. Vill sätta på en till film. Men kan inte ha på mig hörlurarna för dom gör ont på öronen :( så blir nog ingen film. Skitbra att man ska upp vid 6 imorgon bitti också...... suck ! Men jag ska träffa min älsklingspälskling efterskolan. Jag känner att jag är väldigt mogen när jag skriver mina inlägg.. Men mitt liv är så jävla bra just nu. Pallar inte berätta mer om det. Mohaha, sen så ska jag och mina fina tjejor på "nattbio" inne i stan. Ohyeah. Treevligt. Pussar
Här får ni en bild från idag. Hos Jossan :)

godnatt

Alexandra sover här. Vi har precis laddat upp alla foton på facebook. Orkar inte ens ladda upp några på bloggen. Så att det är bara att checka facebook för er som vill se mera bilder. Vi ska kolla på min efterlängtade film nu. Som är en hajfilm. Me love! Den heter "open water" :) puss.

Bilder från 9:ornas bal


Julia från 0-15

0 år
2 -3 år
4 år
8år
9 år
10 år
11 år
12 år
13
13-14år
14 år
15år

Lång dusch.

Jag tog en riktigt lång dusch ! Så galet skönt. Imorgon har jag sovmorgon till halv 10. Balen imorgon :) Wie. Älsklingen kommer till mig när jag slutar imorgon i hope.. Sen ska jag kolla på balen vid halv 7 med mina tjejer :D Laddaaa kameran förfan! Yeah.
Slänger in en bild från förra balen.

Jag är ball

Knas i systemet mannen. Drog till gymmet efter skolan med Felicia. Sedan till Sam, även en tripp till Felicia. Vi snackade och bakade chokladbollar med hennes ubersöta lillebror. Nu ska jag dansa lite. Och sedan hoppa in i duschen. Byyyyyyye

Skola på ingång

Godmorgon allihopa. Hade sovmorgon idag. Jag börjar om 40 min typ. Ska ta bussen om 20 ungefär. Har bara 2 lektioner idag. Sköönt! So och svenska. Efter skolan ska jag sitta och vänta på Felicia i en timme. Och sedan drar vi till gymmet. Sen blir det hem och duscha och sen träffa Sam ifall jag hinner.. :) bye !

Bildbrist. Oldie.

Vill du ligga med mig då (musikvideo)

Detta är tydligen sommarens plåga ;) haha..

Svergie skämtar om bin laden

Nu när Bin Laden är borta så står hans släktingar på tur. Hans lite mörkare bror Choko Laden finns kvar samt kusinerna Marme Laden, partyprinsen Pinaco Laden och vegetarianen Sal Laden. Sen får man inte glömma hans senila farbror Vart fan var de jag Laden

chokladbollar

Jag och min lillasyster har precis gjort chokladbollar dom blev kanon! :D hihih, så aa.. vad händer imorgon? Jo jag ska dra till gymmet. Och sedan träffa min baby. Det är det som händer :) puuuss
Slänger in ett recept på dom också :)

halv studiedag

Skönt att sluta 12 idag. Var med Alexandra och Jossan lite efter skolan för att hämta lite saker. Sen drog jag hem. Jävla skitväder. Det är Maj och det snöar. Är det normalt :o men nu ska jag iallafall plugga. Sen kommer älsklingen min om 1 timme ungefär. Yes, det är typ min dag ;)
Fick lite kommentarer tänkte svara på dom nu.
En fråga var vad färgerna betydde på skolia.
(Klicka för att få större bild)
Röd - Frånvaro, alltså skolkat
Gul - Senankomst 5 min
Orange - Senankomst 10 min
Grön - Hemma från skolan.
Blå - Notering om hur lektionen var.

En annan fråga var om min onepiece jag beställt.
Nej jag vet att det inte är någon onepiece men har du problem i hjärnan eller? vad kallar du det? Overall eller :p haha jävla retard. Klart jag vet att det inte är märket onepiece men man kallar alla dessa dräckter "onepiece" . Sen vet jag att jag har skrivit fel. Och det har jag redan rättat till! Vet inte riktigt vad jag tänkte med. Men hade väl så brottom med att beställa den. Men det är fixat nu.

hahaha jag dör!

Kollade igenom skolian sedan HT 09 & VT 10 herregud. Det är inte precis något att skryta om.. Pinsamt säger jag bara!
HT09
HT10

Langar en bild på mig och syrran

Från idag in thaaa car.

usel uppdatering

Förlåt mig för riktigt dålig uppdatering, men har vart mycket att göra idag. Slutade 4 med hemkunskap. Sedan drog jag till Jakan för att träffa Sam,Alex och Mell. Var med dom en stund sen drog jag och Sam hem till honom. Kolla tv och bara chilla. :) Papi kom och hämtade mig runt 6 då vi drog till Jakan till en optiker och gjorde syntestet inför moppekursen. Sen nu är jag hemma. Och har precis ätit. Ska sätta mig och plugga järnet.

Fick även en kommentar som väldigt många tjatar om så tänkte berätta hur det ligger till.
Svar: Jag kommer vänta tills mitt rum är klart. Ca: 2 - 2 1/2 vecka. Sen kommer jag göra ett videoinlägg på hur jag sminkar mig, vilket smink jag använder mig av, många frågor också hur jag fyller i mina ögonbryn och sätter på mig mascaran. Sen är det sjukt många som vill se mitt rum. Så att direkt när mitt rum är klart kommer jag göra en sådan video :) Kram & tack!

Dagens kommentar

Svar: Nej jag umgås inte med henne på fritiden längre.. Men hälsar är absolut något jag gör.

1 månad med älskling

Aw, vad snabbt tiden har gått! Shit. Fast hinner tyvärr inte träffa honom idag. Men imorgon ska jag träffa honom efter jag vart hos en optiker och fått intyg till moppekortet :)
Jag älskar dig♥

Hemma från shopping

Drog till kista med Mami. Fick med mig detta:
Den sista tröjan var den jag köpte i solna!

Valborg <3

Hejsan alla goa och glada. Jag har haft bästa valborg iallafall,hur var eran? Allt började knas. Vi blev "tagna" av aina. Sen sprang jag och Jossan ifrån dom. Så blev det feet knas. Men vi kom till Tobias tillslut iallafall. Var inte där speciellt länge utan drog vidare till donken. Och sedan mot Älta. Hahahha jävla poliser överallt asså! Men vi kom fram iallafall och ja det enda jag kan säga är att jag hade jääävligt kul. Fick inga bilder från igår tyvärr men ja. Vi drog där ifrån vid halv 5 typ. Så nu är jag sjuuukt trött. Men ja.. det är värt det.