dagen blev inte som bestämt.

Dagen har väl vart bra och dålig. Det bra är att vi har haft 3 lektioner och det enda vi gjort är att lyssnat på musik, jag och ronja fixade även prao plats på skansen idag. Skitkul! :D Sen det dåliga är väl att jag fick nyss reda på en sak som ger mig en äckligt dålig magkänsla. Mår dåligt. Vet inte vad jag ska ta vägen. Vill träffa honom men ändå inte. Vill bara prata ut. Funkar ju inte nu! Helvete. :( Aa, men hoppas ni har haft en bra dag!! Ska även träffa fredrik snart och snacka med honom. Eller om jag gör det efter maten. Ingenaning. Maybe baby. 


Det är många som frågat hur mitt riktiga hår ser ut. Hårfärg och så. Här har ni bild:

Här är min riktiga hårfärg. Det ser mörkt ut på bilden men jag har brunt. Lite ljusare än brunt. Men aa sen har jag äkta prinsesslockar. Här är en gammal bild. Så har inte riktigt så mycket vågigt längre men jag har fortfarande grymt lockigt. Det räcker att jag plattat håret och får en liten regndroppe  i håret så har jag lockigt på en gång :) haha, varsegod för informationen. KADA CE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0