Svar på kommentar

Svar: Hej på dig! Såklart inte. Den bloggen som är öppnad nu är bara tillfällig för sommaren. Kommer tillbaka till denna efter! :) Puss på er alla fina läsare
Syns efter sommaren, kolla gärna in den nya bloggen och följ mig där!

OBSERVERA

O.b.s ! Ikväll klockan 00.00 kommer bloggen http://memories.webblogg.se/ öppnas :) bloggen kommer drivas av mig,Felicia,Josefin, Ronja och Alexandra.

Tjejmiddag

Stressig dag! Men nu är allt gjort iallafall. Vi har haft lite tjej middag hos mig. Jag,Olivia,Felicia,Ronja,Josefin och Alex. Sjukt trevligt. Nu fixar vi det sista inför morgondagen. Taggaaar till imorgon! :)
tagen i höstas.

bråttom

Hej alla underbara. Jag måste kila för jag har väldigt bråttom. Min buss går 59. Så tänkte bara uppdatera och säga att jag har laddat ner över 30 låtar nu. Ska fortsätta när jag kommer hem. Men kommer inte höra av mig på hela dagen nu. Så vi hörs ikväll! :D Puuuuss

Dagens

Dagens humör: Bra,men kunde vart en smula bättre! 
Dagens frisyr: Halvuppsatt, halvlockigt.
Dagens klädsel: Tights, tröja
Dagens borde: Fixa A delen i testet,viktigt! 
Dagens planer: För mycket. Stressdag! 
Dagens vill ha: Naglar..
Dagens längtan: Morgondagen.
Dagens beroende: Musik.
Dagens tråkigaste: Att jag ej kan platta mitt hår.
Dagens person: Alexandra,Josefin,Felicia,Ronja ♥
Dagens irritation: Att en viss person tror den är så bra.
Dagens händelse: Vaknade av att jag hade böcker i ansiktet "asgarv" 
Dagens onyttiga: Inte ätit än, klockan är halv 7 ?!
Dagens bästa: Smset :D

Tillbaka

Hej! Sitter just nu i min onepiece och bara softar. Hade moppetest gick åt helvete rent ut sagt. Gjorde om det 2 gånger klarade det ändå inte. Sämst. Nu ska jag välja kläder inför morgondagen. Jag hoppas verkligen vädret håller sig till Fredag nu!


Mot Jakobsberg

Nu ska jag till jakobsberg för att skriva moppetest. Ha det bra! :)

Killen är tiger

Min Channing. Har blivit helt beroende av honom. Han är äckligt snygg, han kan dansa, hans personlighet och charm! Framtida kille ?
Channing Tatum

bild från igår


Jag är en elak storasyster

Tog sönder min systers barbiedocka, så nu jävlar är det liv i huset....


Inga bilder har kommit upp än.

Men det finns bilder från dagen! Efter konstmuseumet i sumpan drog jag,Alexandra och Jossan till stan. Kollade skor och bikinisar. Efter det blev vi tvungna att springa till tåget. Så drog jag till Tobias. Där det var galet nice att spendera resten av min dag. Satt ute på balkongen och myste. Hans syster kom också,så satte vi igång vattenpipa. Sen var det bara prat och mys. Sjukt nice dag :) Love it!
Och jag fick nyss reda på att det ska bli sol på skolavslutningen! Titta..

Fredag är den dag som kommer bli bäst den här veckan. 20 grader klockan 20.00 :o galet mannen.

Grym nationaldag

Drog först till Sandvik med Ronja, efter en halvtimme kom även Jossan. Var där 1 timme typ. Sen kom Ronjas mamma och hämtade oss. Skjutsade mig och Jossan till Casper där vi tillbringat resten av kvällen med Casper,Calle,Tobias,Mattias,Sem. Har även vart förbi en pizzeria och åt.

Just nu

Tjenare, somnade halv 5 och vaknade halv 1. Bra där Julia! Har solat tills nu :) Nu ska jag bege mig bort med cykeln och möta min efterlängtade älskling Ronja. Vi ska till sandvik och sola å bada! Kraaam

nattblogg

Hej, jag har fan ingen aning varför jag är vaken. Men solen har redan börjat gå upp. Jag sitter och pratar med Peter. Jag ska nog gå och släcka lampan och sova strax. Men funderar på ifall jag någonsin kommer bli trött. Har pratat skype med lite grabbar innan. Men alla har gått och lagt sig och nu är vi bara 2 kvar.. vi hörs imorgon
skitsnygg,fast ne

Varför får jag mer besökare på söndagar..

Förstår inte.. Hahah, har vart och grillat med klassen idag. Grym dag! Mina kläder luktar så sjukt äckligt! Hängde ut allt i uterummet. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer.. Skulle träffa Peter och hans kompisar och bada och så men det sket sig :) Så ifall någon vill träffas imorgon är det bara att höra av sig. Jag är helt free ! ;) Nu ska jag ta bort sminket och ladda ner någon bra film. Pussar!
Orkar inte lägga in flera, mer finns på facebook!
Felicia kommer också lägga in flertal,hoppas jag..

Bilder från igår


Svar på Alexandra Z

Den är från bikbok :)

Denna dag tillbringas med mina flickor Josefin och Felicia. Fick precis femhundra kronor utav mami för att köpa bikini. Ikväll ska vi till Sandvik med killarna i klassen och grilla och mysa :D Kommer bli en bra dag!
Dagens outfit:
Man ser inte så mycket, Men blir en jeansjacka - h&m, Leggins - gina, Volangtröja - h&m

Mysigt gånger hundra


Detta ska köpas

Jeans Blå
Ett måste den här månaden!

Najs-kväll

Hejhej, hemma nu. Vart hos Jossan med lite folk. Spelade kort, musik och umgicks. Var sjukt trevligt,mycket skratt. Bilder kommer snart :) Felicia kommer nog lägga in snart!

Besök

En liten kissekatt.
Nu drar jag vidare mot centrum :) Bye!

Svar på anonym

Den rosa tröjan är min mammas så jag har ingenaning.
Hej! Jag är hemma just nu och har ätit tillsammans med Pappa. Har vart med Jossan och Felicia hela dagen. Vi har bl.a suttit utanför donken och druckit var sin milkshake/glass. Härliga tider. Sedan gått runt i lite affärer. Sjukt mysig dag må jag säga. Ska snart bege mig mot Josefin. Där vi ska träffa några grabbar :)

Nämen titta här har vi trion..

ibland är det bara för skönt väder

26 grader i skuggan just nu. Har faktiskt solat hela morgonen. Vaknade av att grannens katt ligger bredvid mig och spinner. Sjukt mysigt. Idag vet jag inte riktigt vad som händer förrutom att jag funderar på att dra ut och springa. Fast det är nog för varmt för det. Kanske gymmet. Vem vet och vem bryr sig, ska iallafall ut och fortsätta sola nu. Pussar!
'
Ååh vad mysig bild jag hittade! Vinter och filtar♥

småpengar

Tjafan,dagen har sett ut så att Pernilla och Elina kom till mig. Sedan snackade vi lite och drog till Lina för att hämta en sak. Sen åkte jag och Alexandra hem till mig (där vi befinner oss just nu) ska alldeles strax ner till ica för att växla mina enkronor jag har samlat ihop som är 72 kr. När vi växlat dom ska vi till grillen och äta ♥kebabtallrik
min onepiece är invigd!

Sooola

Jag och Alexandra kom precis hem till mig. Nu ska vi sola. Pappa är och hämtar min onepiece. Lägger in bild sen. Pusspuss.

kvällens outfit

Ska dra och möta Linn vid ica nu :) pussss

Jag är nöjd

Som alla håller på att klaga så finns det saker jag också skulle vilja ändra. Men jag tillsammans med min familj och vänner har byggt upp ett självförtroende så jag känner mig trygg och nöjd med min kropp. Jag menar, jag är inte tjock. För det finns så många andra som är tjockare. Jag är inte smal,jag är helt normal. Låter ingen klaga på mig.
Jag vet att mina föräldrar inte tycker den här bilden är okej. Men folk kommer ändå se mig i sommar.
Jag tränar hellre så som jag gör nu. Och tränar min kropp än att se ut som någon utav dessa 2 bilder.

I just wanna make you sweat

Sitter hemma hos familjen Jungarve just nu. Ska träffa Linn,Vanne och Mickan säkert flera ikväll. Ska snart åka och hämta ut mitt paket. Alltså min one piece. Tänkte svara på en fråga på samma gång:


Svar: Du är inte den första som frågar och nej det är ingen riktig tattoo. Men hade tråkigt på bildlektionen så ritade så jag vill och kommer tatuera snart :)kram

(klickan på bilden för större format)


Kan man bli pinsammare ?

Hello, är tillbaka från moppe "uppkörning" gick väl inte så jätte bra. Men fixade sig tillslut :p hahah, nu ska jag gå och lägga mig i solen! Eller först gå till handlarn för att köpa mjölk för ska göra smoooooothie ! :D bye!
Jag älskar dig mest i hela världen Pappa. Du är mitt allt.

Taggad,fast ne..

Godmorgon alla morgonpigga människor (?) Gick upp klockan halv 6 idag. Har fixat mig och så inför körning mellan toner o.s.v . Gårdagen bestod av fasterbol skolan. Gick dit med Linn,pernilla och alexandra. Dom som var där då var Mickan,granis,Vanne,Lina,Adde och 3 till :) Sen kom det några till. Var där till typ 11 då jag och alexandra gick hem med Calle,Peter och Rasmus tror jag han heter.

Idag kommer även saker hända som:
Testmoppe
Kanske köpa moppe
Hjälm
Hämta ut paket från posten
Testa skolavslutningskläder(test sminkning)

Men ska ta bussen halv så bäst att skynda sig!

Bilder från dagen


Bal 2011

Fick ej med min kameran så kunde inte ta något kort :/ Ikväll ska jag till sandvik. Sedan imorgon är det uppkörning klockan 8 på morgonen. Ha en fortsatt bra kväll allihopa!

1 timme kvar.

Ska snart dra mig mot Jakobsberg skolan. För att se utspringet. Sedan vidare till Wilmas hus och äta tårta o.s.v ikväll ska jag till lassemajas som ligger ovanför ikea och se på 9ornas bal. Bye!
dagens outfit
facelook

1 juni

Nu drar det ihop sig. Skolavslutning om 9 dagar. Tagga! Verkar inte bli så bra väder idag. Är ledig från skolan p.g.a ska på student. Sen på kvällen ska jag kolla på 9:ornas bal som går fjällenskolan. Så har en rätt fullpackad dag! Nu ska jag fixa mig :) och fixa Wilma. Det är hennes bror som tar studenten. Puss!
Viksjöskolans bal.