nu kör vi igång

Ni som vill se ut så här när ni blir äldre, visst men jag kör igång med min träning imorgon. Drar till gymmet med Elina. Sen blir det bra kost. Inget godis eller något sånt. För jag har slösat minst 1000 kr på godis och sånt! Onödiga pengar. Fattar inte heller hur nästa månads budget ska hålla.. Julklappar, gymkort, accesoarer och allt.. Aa, vi får se hur det går hörrni!
Min planering inför månaden;
Gymmet
inget godis
inget småätande
äta,frukost och middag.
Inga såser
Inte äta för mycket pasta.
Inte äta för mycket mackor, ska
hellre ta en frukt. Eftersom att
ta en macka är det lika mycket
kolhydrater som i ett vanligt mål.
Frukt är nyttigare och godare också.

Sen blire beach 2011 here I come :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0