Jag vill ha!


Tacoooofredag.

Mamma har precis vart och köpt tacogrejer. Standard med tacos varje fredag. Blir även tacos imorgon också haha.. Tjejkväll med världens bästa tjejer! Längtar. Bara att jag kommer må bajs så skiter jag i det :)

Han är dödlig

Godmorgon, sitter och kollar på disney channel. Blir ingen skola för mig idag. Så är hemma med min älskade mami som nu är och tränar så har huset för mig själv. Ska börja läsa engelska boken alldeles strax. Och vara lite duktig. Gaaah jag har panik. Jag kan inte anstränga mig för jag inte kan svälja. Skit jobbigt. Tjej som vill träna....

Förstörd fredag

Fuck my life. Då var fredagen förstörd, kul! Jag kan inte svälja, inte gå till skolan, har huvudvärk och världens träningsverk. Kan livet bli bättre? Ska bara sova nu. Hejdå!
13313_1457270035977_1360152570_31237303_1559417_n_large

Nya danskläder

Snart kommer pappa hem, då ska jag och han till outlet och köpa danskläder :D yey! Älska. Och just nu står jag äter bilar. Typiskt mig..

Dax att gå upp

Godmorgon, idag inväntar ett helt sjukt jobbigt matteprov,vilket jag verkligen inte ser fram emot. Dessutom har vi bild något jag inte heller är taggad på. Första lektion idrott. Fyfan, ska jag stanna hemma.. har iallafall dans ikväll. Något som alltid får mig på bra humör :)
ja här är dagens facelook everyone !

Laddat ner "blogg-appen"

Äntligen har dom fixat en blogg app! :D ska åka och gymma nu. Ciaaaao ! :)
image description

Jag vill ha !

Ge mig dessa kläder!! Åh, är desperat efter att shoppa. Hoppas det blir av på fredag eller lördag! :)

Mycket att göra

Idag har jag tränat i lokalen på dansen och stått 90grader rekord långt! Gaaah man dör! Max kom till lokalen en liten stund också. Trevligt svettig tjej och grejer. Efter det satte jag mig och pluggade svenska och engelska. Bästa "dröm dejten" jag gjorde på engelskaläxan! Nu har jag legat och läst min engelska bok som suger x1000000 !!
bild från idag.

Träning

Blev inget med Michel idag. Så att jag ska dra till gymmet strax, ska bara packa alla saker. Älskar vädret idag! Så härligt! :) Ser även nu att jag fått tillbaka den gråa ramen runt mina bilder, fixar det när jag kommer hem.
Bild från en vacker dag i mitt uterum.

Mycket frågor på engång.

Nej jag duschade verkligen inte med honom! Känner mig som hemma där så duschade bara, haha är det inte normalt att duscha efter man tränat eller?
Godmorgon alla glada. Jag är helt sjukt glad idag iallafall! Börjar dagen med slöjd om ungefär en timme. Efter det har jag bara två lektioner :) Yey, tror jag ska ta bussen till skolan idag faktiskt! Efterskolan vet jag inte riktigt vad som händer än, skulle dra och fika med Michel men han har en interjuv så jag vet inte än. Men han får väl höra av dig underdagens gång. Om jag inte träffar honom blir det iallafall gymmet eller dans i lokalen. Idag tar jag dagen som den kommer! :)
dagens outfit. Ursäkta för suddig bild.

Plugg hos tobiie

Tjenare , befinner mig just nu hos tobiie, jag ska snart hoppa in i duschen sen ska jag plugga massa skit :) haft orientering fick en hyfsad tid och fick alla rätt på matteprovet :) kanondag!

Laddar för ny vecka och nya tag.

Då var det redan söndag, helgerna bara flyger iväg. Jag ska snart ta bort mitt smink och borsta tänderna. Imorgon har vi svenskaläxa eller iallafall jag. Sen matteprov som jag inte pluggat eller kunnat plugga till, för jag inte haft boken, så sug på den då..! Sen på eftermiddagen har vi origentering. Hoppas på inga getingstick den här gången!
Slut på ord, godnatt! :)

Hemskt ! Tagen från Felicia

Det är onsdag kväll, en av de allra sista dagarna av sommarlovet. John ska börja skolan på måndag, åttonde klass. Han bor i Kungälv med sina föräldrar. Fadern är invandrare från Tjeckoslovakien. Johns stora intresse ärkanot, och i juli har han varit i Oxelösund och tävlat i ungdoms-SM och fått bronsmedalj.

Innan sommarlovet är slut har John och en kamrat beslutat att tälta ute vid Ingetorpssjön, ett populärt tillhåll för traktens ungdomar. Johns mor skjutsar dem ut och hon känner sig lite orolig. Sjön ligger åtta kilometer från hemmet. Pojkarna tycker hon är sjåpig. Det är ju så pojkar tycker om oroliga mammor.

När hon släppt av dem följer de stigen till klippudden vid den södra änden av sjön. Det är där de ska campa. Det är någon gång mellan åtta och nio på kvällen. Pojkarna reser tältet och tänder sedan en eld vid stranden. De ska grillakorv. Ingen av dem vet att det här är Johns sista kväll i livet. De sitter och pratar och har roligt. Vad pratar de om? Sommaren som gått? Musik? Kanot? Flickor? Mopeder? Skolan som ska börja?
Mordet
Det är elden som lockar till sig Johns mördare. Fyra ungdomar, två artonåringar, en sjuttonåring och en femtonåring, alla skinnhuvuden och nazister, har också sökt sig till sjön, till en annan udde. De har laddat upp rejält med öl och sprit. De skriker över till John och hans kamrat, men får inget svar. De beslutar sig för att se efter vilka som är borta vid elden. Kanske kan det bli en rolig kväll. Där kan ju finnas någon att bråka med. Femtonåringen sänds iväg som spanare. Han blir förtjust: en av pojkarna vid elden är John Hron, en pojke han inte gillar.

Han har under läsåret bråkat med John och mobbat och slagit honom i skolan, till och med hotat att döda honom. I skolan går han under namnet Rambo. Ingen kan säga varför han bråkat med John, kanske beror det på att han, till skillnad från andra elever, inte varit tillräckligt undergiven. John är visserligen lång, över 180 cm, och kraftig, nästan 70 kg, men nu har Rambo uppbackning.

Femtonåringen återvänder till sina kamrater och meddelar att han hittat en tönt och idioten Hron vid elden. Han vill att alla ska följa med och ge John stryk, ja, han föreslår till och med att man ska slå ihjäl honom. De andra vill dricka ett tag till, och det kan de lugnt göra. Stigen från pojkarnas tältplats tillbaka till vägen går nämligen förbi den plats där de just nu sitter och dricker. Mellan halv elva och elva klampar alla fyra in hos John och hans kamrat.


Misshandeln inleds omedelbart. En av artonåringarna kastar en flaska i huvudet på John, och börjar slå och sparka på honom. Han faller omkull. John ska säga att han älskar nazister. Han vägrar och får stryk tills han gör som han är tillsagd. Han får mer sparkar ändå, kanske för att han tidigare uppenbarligen ljugit och sagt att han inte gillar nazister. Femtonåringen tar vid och ger John flera sparkar, varav en mycket hård träffar John i bakhuvudet.

Vid det här laget är John skräckslagen. Åtminstone tre i gänget attackerar honom, ofta utan någon som helst förvarning, också bakifrån. Hans ögon är enligt en av de åtalade vidöppna som klot, och han kan inte fokusera sin blick. Den irrar oupphörligt fram och tillbaka. Han darrar och sitter till slut på huk med huvudet i sina händer för att i möjligaste mån skydda sig mot mer sparkar och slag. Det hindrar inte att han får mer. Han får en våldsam hoppspark, sparkar i sidan och mot huvudet. Gång på gång faller han omkull av de våldsamma sparkarna.

Någon slår honom med brinnande ved i nacken. Någon knuffar omkull honom i elden. De tänder eld på pojkarnas tält. De stjäl och förstör deras saker. John och kamraten ber att få gå hem, men det får de inte. I stället fortsätter man att misshandla John med sparkar och slag. Till slut blir han liggande. Hans ansikte är blodigt och svullet. Bilden av vad som händer under de ohyggliga timmarna är oklar. Mördarna minns inte, eller vill inte minnas, så mycket under polisförhöret. De skyller på varandra. Ibland gör de uppehåll i tortyren.

De ber hycklande om ursäkt, säger att sparkar och slag varit misstag, bjuder John på öl och anslår försonliga tongångar. Ingenting tycks dock kunna hejda nya utbrott av våld. Det räcker inte att John mot allt vad han tror på har sagt att han gillar nazister. Han måste ha mer stryk ändå. Det är katternas lek med råttan, och de njuter av hans ångest och rädsla. Det är en berusande känsla för dem att så totalt ha en pojke som skakar av skräck i sitt våld. Efter en sista uppblossande misshandel kastar de honom i sjön. John kvicknar till och simmar utåt.

Han har ont, han är omtöcknad och rädd, men han är en duktig simmare. Ganska snart upptäcker skinnhuvudena att det inte var så bra att kasta i John. De kan ju inte slå honom. De skriker åt honom, kräver att han ska komma tillbaka, men han svarar inte, håller sig kvar ute på sjön i en kvart. Någon kommer på att tvinga kamraten att ropa att han kommer att få stryk i Johns ställe om han inte återvänder. Livrädd som han är gör han så.

Han ropar på John och vädjar att han ska komma tillbaka, och John svarar på hans rop. Uppgifterna om vad som nu händer är osäkra, och klaras aldrig riktigt ut under polisförhören. Det enda man vet är att en av artonåringarna och sjuttonåringen nu går och att de tar Johns vettskrämde kamrat med sig. Det är just i det ögonblicket John fattar ett ödesdigert beslut: han vänder åter in mot land. Är det av oro för kamraten?
Tror han att alla kommer att gå, eller tror han att bödlarna inte ska slå honom mer? Han har ont och han är rädd, men han förstår inte vidden av det hat hans bödlar känner. Han är bara fjorton år. Vi kan inte veta hur John tänker i det ögonblick han börjar simma in mot stranden, men hans beslut får ohyggliga konsekvenser för honom. Femtonåringen och en av artonåringarna står och väntar. Det är de två som varit mest aktiva under misshandeln, och de har hat kvar så det räcker. Misshandeln tar fart med ny målmedvetenhet och effektivitet, och nu finns ingen flykt.

Ett knytnävsslag mot ansiktet fäller John till marken. Han ramlar baklänges, och slår i huvudet i klippan. Han släpas över till en gräsplätt. De båda mördarna vill göra det bekvämt för sig när de ska sparka honom. Hårda, hårda sparkar träffar hans huvud, men han värjer sig nu inte längre med sina armar. Bödlarna ser att John rör sig, men han skriker inte, han bara vrider sig i plågor, mumlar något de inte kan förstå. Nu är katt- och råttaleken slut. Det roliga är över. Mördarna är nöjda och lyfter, släpar och rullar John till strandkanten och sparkar i honom.

Strax innan han ramlar i hör de honom åter mumla någonting. Den här gången märker John knappast att han är i vattnet. Han drunknar och sjunker sakta mot sjöns botten. De båda mördarna står kvar och rullar en cigarett. Ingen av dem lyfter ett finger fastän de förstår att John håller på att dö. Mördarna vänder ryggen åt den fruktansvärda scenen och ansluter sig till de andra. En av dem berättar att John sjönk som en sten, när de kastade i honom andra gången. Bödlarna drar sig hemåt och lägger sig. Johns kamrat får lift med en bil, kommer hem och slår larm.
Bara några timmar efter att Johns mor skjutsat ut honom till Ingetorpssjön ligger han död på sjöns botten, misshandlad till oigenkännlighet. Mordet skedde 1995 ( augusti ) och i Januari 2001 släpptes den av mördarna som fått längst straff. Han är idag 27 år och en fri man. Straffet för honom var 8 år (släpptes fri efter 6 år) och för de tre andra blev det 10 månader, 4 månader och en frikändes helt.

1998 skändades Johns grav, någon drog loss gravstenen med hjälp av linor och en bil. Sedan sparkades lyktor och blommor sönder. Någon bestämde sig för att föräldrarna inte lidit nog.

Kopiera och sätt in på din blogg, visa att du bryr dig. Stoppa våldet!

Love is in the air


Lagom duktig tjej som gjort läxan.

The day with the big T.

Gårdagen spenderades hos Amar, han fyllde år vilket vad skitkul! Tackar för gårdagen till honom! Idag har jag hunnit att dra och fixat en nagel som gick av igår. Så fick påfyllning och sådant. Fick även två diamanter på varsitt ringfinger, cute! :) Runt 2-3 ska jag åka till Alvik för att träffa Michel, ingenaning vad vi hittar på men tror det blir bra. Ikväll blir det hårdplugg! Hare bra!

Fick även lite kommentarer under gårdagen här kommer svar:

Svar1: Den är från Salt, den är Alexandras.
Svar2: Jag har ingenaning, hon tar helst emot bekanta. Tack du! :)
Svar3: Står ovanför, festen är slut..







Det var lite bilder från igår.


Taggaaaaaa

Har gjort iordning tacos tills ikväll. Jag ska alldelses strax åka och fixa mina naglar. Sedan blir det hem där jag lämnat över huset till Jossan och Alexandra. Dom lär ju tagga förfullt. Så ska vi föra lite hos mig sen beger vi oss norr ut :) ! Ciao !
lördag in my ♥

HAHA, jag och alexandra igår.

Godmorgon !

Ligger fortfarande i sängen, vaknade för en väldigt lång stund sedan av att mobilen var borta. Panik! Dessutom var den avstängd. Idag ska jag fixa mina naglar hos Mona Maalouf. Hon är grymt duktig på det! Klockan fem blir det. Så innan det ska jag hinna plugga klart det sista och sådant. Ikväll blir det iallafall fest. And that the plan for today :) byebye.
Outfit från igår.

Fredagsmys.

Hej! Drog till Cafe60 istället med mina tjejor. Fick även sällskap utav världens bästa Eskil och hans kompis. Nu antar jag att jag och alexandra ska ladda ner en bra film och sedan sova. Puss.

Tacos fredag !

Tjenare ! Sitter hära med Josefin, vi slutade runt 2 med prov. Otroligt dåligt gick det för mig iallafall. K på den. Nu ska vi göra Tacooooos, ikväll blir det väsby med Alexandra,Josefin,Olivia,Cornelia, Michel och hans kompisar :) Ciiiiaaaao, hör av mig innan vi drar.
skolfotot :)

Chill reflektionsdag sådär!

Godmorgon  sötnosar! Lagom bra dag idag! Härligt väder, och jag är på hur bra humör som helst! Börjar tjugo över nio idag. Dagen kommer bestå av en 4 timmar lång film sedan blir det två läxor och hem :) Så enkelt är det broshan ! :) ikväll blir det inget mer än partaj.
kör på mitt lockiga idag. För att det sedan ska bli bra plattat tills ikv ! :)

fräsch

Dig på hej, känner mig äntligen fräsch efter en lång varm dusch. Håller på att leta efter fest till helgen just nu :) Hehe, dansen gick inte alls bra i början idag. Men sen kom jag igång till slutet. Besviken på mig själv! Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på faktiskt. Men på lördag blir det iallafall fest :) Puss !
min och alexandras varm choklad :D

På tåget

Hejsan! Nu sitter jag på tåget påväg till dansen. Jag hör av mig när jag är hemma vilket blir till ungefär halv 10

Hatar den här dagen

vad jag hatar den här dagen, börjar med att jag försover mig. Har sedan idrott, orientering. Kände mig faktiskt rätt taggad idag. Ser min kontroll, på vägen upp sätter sig en geting på mitt ben. Av panik smäller jag till den. Då har jag redan blivit stucken. När tanken plötsligt slog mig av att det skulle kunna vara jordgetingar kommer en ut ut min tröja och ger mig ytterligare två stick på handen. Med tårarna i ögonvrån går jag till skolsköterskan får massa jävla salvor och bandage. Nu ligger jag i ett rum i skolan och chillar med musik, chatt och spel. Rätt nice istället för matte faktiskt! :)

Killar läs!

1. Håll om henne runt midjan
2. Försök verkligen att prata med henne
3. Dela hemligheter med henne, men håll dem för dig själv
4. Erbjud henne din jacka om det är kyligt
5. Kyss henne långsamt
6. Krama henne mjukt
7. Håll om henne nära ditt bröst
8. Skratta med henne
9. Bjud ut henne någonstans
10. Umgås med hennes och dina vänner tillsammans
11. Ler hon vill hon att du ska le tillsammans med henne
12. Ta bilder med henne, en bild säger mer än tusen ord..
13. Låt henne sitta i ditt knä
14. När hon säger att hon älskar dig mer, förneka det. Hon vill höra att du älskar henne mest
15. När hennes vänner säger att de älskar henne mer. Förneka det, håll om henne hårt framför hennes vänner, det får henne att känna sig älskad
16. Lek med dina fingrar i hennes hår
17. Kyss henne då hon minst anar det
18. Krama henne bakifrån och håll om henne runt midjan
19. Berätta för henne hur vacker hon är
20. Berätta hur du känner för henne, hon vill höra det hur många gånger du än sagt det förr
21. Öppna dörren, följ henne fram till dörren/bilen. Hon känner sig trygg och du anses vara en gentleman
22. Berätta att hon är ditt allt – BARA om du verkligen menar det
23. Om du märker att något är fel, fråga. Förnekar hon det så höll bara om henne utan att säga ett ord. Hon förstår då att du alltid finns där, oavsett vad
24. Få henne att känna sig älskad
25. Kysser du henne framför andra tjejer, då inser hon att hon är den enda som betyder något i din närvaro
26. Det värsta som finns är om du ljuger för henne. Berätta sanningen, även fast den kan svida ibland
27. Behöver jag ens nämna att du INTE ska vara otrogen?
28. Ta henne till en plats hon verkligen gillar
29. Smsa eller ring henne på kvällen och berätta hur mycket du saknar henne
30. Se till att alltid finnas där för henne. Även om hon inte behöver det just då, så mår hon bättre av att veta att du finns för henne alla tider på dygnet
31. Håll henne tätt intill dig när det är kallt, då kan hon även hålla om dig
32. När du är ensam, håll henne nära och kyss henne
33. Kyss henne lätt på kinden eller i pannan (det kommer ge henne en vinkel av att du vill känna hennes läppar mot dina)
34. Även i filmer, lägg din arm om hennes axel och hon lägger automatiskt sitt huvud mot din axel. Luta upp hennes huvud och kyss henne
35. Lämna henne ALDRIG på skämt eller var arg på henne. Om hon är upprörd, trösta henne
36. När andra människor dissar henne, stå upp för henne
37. Titta henne djupt i ögonen och säg att du älskar henne
38. Lägg er och kolla på stjärnorna och låt henne vila sitt huvud på ditt bröst och låt henne lyssna på dina hjärtslag.
39. Se till att det är du som tar första steget och tar henne i handen när ni är i stan. Hon vet då att du inte skäms för att visa att hon är din!
40. Försök hålla om henne så länge som möjligt när du kramar henne
41. Ring eller smsa och berätta hur mycket hon betyder.
42. Trösta henne när hon gråter. Torka bort hennes tårar och håll henne tätt intill dig
43. Ta med henne på långa promenader på kvällarna
44. Påminn henne alltid hur mycket du älskar henne. Hon tröttnar aldrig på dina ord
45. Tjejerna kanske förnekar det, men de älskar när du kittlar dem!
46. Hon vill att du läst igenom hela denna listan och tagit åt dig det mesta. Tro mig!
Tumblr_lpepg3riuq1qk8huqo1_500_large

Länge sedan man hade sidecut !

Gammla tider, usch på dessa bilder.

Dansträning.

Kom precis hem, vart i gamla stan på ett cafe så kallat chokladkoppen. Mysigt men inte bästa. Fick ingenting gjort haha, men nu ska jag träna inför dansen imorgon :) Ha en fortsatt bra kväll !
gamla tider ♥

Språk time

Hejhej! Just nu står jag och väntar på min sista lektion. Skönaste musiken som spelas i öronen. Efter skolan ska jag till ett café med Bästavän. Där vi ska plugga och snacka :) kommer bli en mysig onsdag. Ikväll ska jag försöka ladda ner season2 av pretty little liars :) vi hörs senare puss.

Älskvärd låt !


10 saker ni vet om mig efter ni läst punkterna.

♥ Jag kan aldrig lämna en penna, den är som fast klistrad i min hand.
Den är som min mobil, alltid med!
♥ Jag måste tända/släcka lampan innan jag går ut från mitt badrum.
Hatar mina tvångstankar ibland.
♥ Jag hatar att vara singel, så skönt att alltid ha en öppen famn
i alla väder och kläder.
♥ Jag har sjukt lockigt hår! Kan gillas och ogillas från mitt perspektiv.
♥ Jag kan vara den klantigaste personen i världen,
jag gör alltid bort mig!
♥ Jag kan inte beskiva saker, vart jag är, vad det är, osv..
♥ Jag har fördommar om folk & saker, vilket jag inte borde ha.
men kan visa sig att man kan ha helt fel ibland.
♥ Jag har vart beroende av att äta is, nu mera är det popcorn
och ett smurfspel.
♥ Jag älskar att dansa och sjunga. Det är mitt liv. Utan dansen skulle jag inte vilja leva. Hade jag inga ben skulle      jag ta livet av mig. Helt seriöst.

Lakrispastiller

Tjenare, ligger med datan på magen för att dämpa mensverken äter även laktispastiller, hade bara tre sköna lektioner idag. Har rullat på i skolan idag faktiskt. Ska rensa mitt rum lite nu. Sen blir det bara ta det lugnt, ta ett bad tycker jag passar perfekt i det här väderet! :) Puss!
Någon har roligt på lektionen idag.

1-0 hääärligt djurgården!

Ligger här i sängen, trött som jag redan är. Trotts att klockan närmar sig tio. Imorgon har jag tre lektioner vilket är extremt skönt. Ligger och kör wordfeud med två snyggingar,det blir nog så resten av kvällen också. Men nu ska jag avsluta detta ointressanta inlägg med ett godnatt.
syskonkärlek. Förrförra vintern.

Vi tar det idag djurgården.

Då, nu, föralltid djurgården. Kom igen nu !

Svar på kommentar.

Svar: Haha, aa det är det. Den som jag har nu ja. Men Elin har fixat en design och den kommer senare idag. Står ingenstans att det här är min design ! Min nya är grå,vit och stilren.

Sjukling

Hej !
Har så sjukt ont i huvudet just nu. Klarade bara inte av sista lektionen så jag gick hem. Ätit bulle och mjölk (a) hihi, standard. Tjockis som jag är. Spelar wordfeud med massvis med människor just nu. Ska kolla på dem två sista avsnitten av pretty little liars nu. Sedan blir det plugg! Tråkigt men måste göras. Vi höres.

Skolfotot på skolia

Fyfan! hahah, när jag tänker efter sååå nej ! Men än så länge är det sämsta kvaliten. Så man vet inte.

Godmorgon!

Ligger i sängen fortfarande. Glömt ladda mobilen i natt så den är helt urladdad,smart tjej sådär. Idag börjar jag tjugo över nio med mentorstid. Har sovit med sminket och allt. Kaosat. Idag blir det iallafall gym sen plugg :) Hare.

Ny design på ingång

Min vän Elin har gjort en design åt mig, jag gillar den så mycket! Stilrent. Precis vad jag ville ha. Här har ni en länkning till hennes blogg. http://enough.webblogg.se/
and here you have her.

Happy girl in town.

Vart hos X ikväll. Vi kollade på despicable me, den var sååå söt!
Hahah ett litet klipp från filmen. Dog så himla söt.
Efter det låg vi och snackade om allt mellan himmel och jord. Sedan gjorde vi popcorn och läsk, hehe. Kollade på ytterliggare en film. Sedan tog jag moppen hem. Im just happy.

Pretty little liars

Godmorgon eller godefter middag. Vaknade 8 idag av att grannens katt stod och ville komma in i mitt rum. Alexandra vaknade kanske en 30 min efter mig. Vi har hela dagen kollat på 6 avsnitt av pretty little liars. Så bra! Men har bara 3 avsnitt kvar nu.. Gårdagen var kul faktiskt. Var i en lokal i ingenstans med massa folk. Ska träffa mr x idag. Hehe, ikväll får vi se vad som händer. See u :)

Utgång!

Nu ska vi röra oss mot lokalen, innan det ska vi möta upp Pernilla och Elina. Sedan blir det taggish. Vi höres ! :)
dagens dådå.

Bakar pizzabullar med Alex & Papi

Sitter hära i köket och bakar pizza och vaniljbullar med världens bästa människor! Tjockisar vi är! Vi ska snart börja fixa oss och träffa Tim. Sedan blir det troligtvis spånga ikväll på fiesta. Lördag i mitt ♥
haha mitt,felicias,ronjas och jossans kärleksbrev till våra älskade vikarier Niklas och Stefan

Something missing.

Igår slutade jag 4, sent för att vara en fredag. Drog och tankade och sedan åkte jag och lämnade ett par byxor till Pernilla. Efter det skulle jag dra mig hemåt. Men träffade Papi på vägen så jag drog med honom in på ica för att handla. Då vi kom hem startade vi direkt med att göra tacos. Älskade Tacos. Sen någon gång efter maten kom Alexandra till mig och vi fixade oss och drog till kungsängen. Där vi träffade massvis med folk. Jag satt och pratade med Nico i hundra år. aa det var min fredagkväll. Inte bäst men helt ok. Vi sov hos mig. Och kollade på pretty little liars, dock somnade jag på en gång. Hehe..

Nu ska jag hålla min uppdatering.


orkar inte blogga.

hej, vart på bio med min lillasyster. hejdå :)

helt otrolig kille.

http://www.tv4.se/idol/klipp?videoid=1976876&treeId=3020207

Riktigt dålig uppdatering!

Ursäktar för dålig uppdatering men kom precis hem från Wilmas landställe som ligger på gräsö. Där fanns det inge internet och jag fattar inte hur man mobilbloggar från iphone sååå.. nu är jag på plats och ska uppdatera så ofta jag kan :) Har haft det grymt där ute. Dock massvis med fästingar :( men annars! Toppen! Langar lite bilder från helgen.