JAG HAR INGET LIV!

Jag gillar när ... jag är glad
Jag hatar när ...
folk sviker
Jag tycker att ... jag borde få en puss idag. 
Jag vill att ... min dröm ska gå i uppfyllelse.
När jag är trött ... är jag skrattig
När jag är som lyckligast ... är när jag har kärlek
Min senaste resa var ... förra vinten
Min senaste födelsedag var ... hur många födelsedagar kan man ha? :p
Min senaste kram var ... någon random
Min dåliga vana är ... att spotta.
Min bra vana är ... det finns många
Låten jag senast lyssnade på ... var dålig
Något jag tycker verkar tråkigt ... hemmakvällar på helger
Något jag tycker verkar kul ... gårdagen
Något jag skulle vilja göra ... hahaha, något jag inte kan skriva i bloggen! :)
Något jag skulle vilja ha en andra chans till ... ingenting just nu. Jag lever livet!
I mitt senaste inkommande sms ... var feeet gulligt!! :$ generad julia
I mitt senaste skickade sms ... var lite för drygt..
I mitt huvud finns ... tankar och nevositet
I mitt hjärta finns ... hans namn. (a)
Just nu vill jag ... åååååååååååh, skrika!!!!
Just nu ska jag ... inte göra någonting!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0