skola imorgon

Jaa, skola imorgon. Fan har massa omprov kan ingenting.. har inte gjort en enda läxa som jag ligger efter i. Känns som att det är dax att plugga för min del just nu. Men nu tänkte jag lägga mig och köra lite situps. Såg idag att jag hade gått ner ett kg. Sjukt glad för det! Sen nu sitter jag och snackar med massa. Och så. Lite kuligt. Känns jätte skönt att jag börjar 10 över 9 imorgon så slipper stressa. Har även valt kläder och frissa. Take a look!

I min hjärna just nu:

sitter hära och tänker på vad jag vill bli när jag blir vuxen. Har verkligen bestämt mig för att bli delfinskötare. Så jävla mysigt! Men det krävs grymma poäng i skolan för att komma in på gymnasiumet! Så tänker verkligen satsa på NO & idrott. Det är dom man behöver högst i. Sen behöver man ju ha massa av de övriga poängen självklart.Men jag ska komma in. Har bestämt mig. Och har julia bestämt sig för något så kommer hon göra allt för att det ska bli så. Jag kan om jag vill ;) Sen nu i praoen i 8an ska jag och ronja praoa på skansen, hehe. Hihi,
vad vill ni bli när ni blir vuxna ? :)



mys, även om det låter töntigt eller vad ni nu tycker. Det här är alla småbarns drömjobb. Och jag ska lyckas! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0