dagens sminkning

Hur sminkar jag mig (i bilder)?
lilla julia nyvaken. Finfint hår och grejer!
Först av allt sätter jag små klickar av foundationen på kinder,panna,näsa,haka.
Min foundation heter Lumene och jag själv har peach beige 4.
sen smetar jag ut all foundastion så det blir jämt överallt.
börjer ögonfransarna med Lindex ögonfransböjare.Kanskr inte så ofta jag använder
det men ibland måste jag. För mina ögonfransar går av rätt ofta..tvyärr!
Använder mig av define a lash mascara (den gröna) Grymt bra. Har använt denna
sedan jag började sminka mig och det var i 5an ;o ! grymt bra mascara. Jag har även
gjort så vissa av mina vänner börjat använda den.
När jag tar mascaran drar jag den sakta över ögonfransarna. Då får dom mer volym.
näst sist tar jag rouge den heter cliniderm "summer bronzing powder"
från ACO. det är också väldigt bra :)
Ibland kan jag även använda eyeliner och ögonbrynspenna. Men det kommer inte
vara något jag kommer sätta på mig idag.
and finish :)

Kommentarer
Postat av: alicia

hur har du fixat dina naglar ?:)

2010-10-01 @ 23:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0