omg.. vad händer med mig!?

Det har gått 2 veckor sen jag vägde mig förra gången. Då vägde jag 45.1 och hela dagen har jag gått runt och kännt att jag blivit tyngre och tjockare, herregud vad ska jag ta mig till. Nu ni ska jag fan börja träna. Beach 2011 her i come. :'( Har gått upp 3 kg. Trodde det bara va 1 kg men nu är det fan 3 jävla kg. Herregud,Jävla tjockis. Börjar fan gråta snart. Hur ska det hära sluta?! Kan någon bara trolla mig smal igen.. har tappat mitt självförtroende till 0 alltså förut tyckte jag att jag var tjock. Men vad fan är jag inte nu! . jag och sofia sitter liksom här med 2 chips påsar och 1 choklad. jävla tjockis. ska fan gå och hoppa på det ska ALDRIG MER VARA ONYTTIG. ska börja äta riktig mat. Inga såser eller tjockis grejer. Ingen pasta! Fyfan nu jävlar. Välkommen till mitt nya liv. Och nu vill jag inte att någon ska kommentera detta inlägg för jag vill bara skriva av mig lite. Nu vill jag bara komma hem och göra 300 situps. Köra min jävla dans träning. och dra mig upp på springbandet. Eller oj inte dra mig upp ska rulla fram till det och DRAAAA mig upp för det och rulla fram på det. Herregud är jag gravid eller något. Shit tänk om.. gud hjälp mig nu. Ska till umo på tisdag ska kolla mig då. Vad fan ska jag göra om det är positivt?! Vad händer med mig. Jävla pp eller vad är det som gör att jag går upp. Ska även börja springa med pappa. Han kommer säkert uppskatta det. Nu ska jag inte skriva mer för jag känner mig bara jobb ig nu. Hejdå. OCH VÄLKOMMEN TILL MITT NYA LIV!

Kommentarer
Postat av: ina

men lilla gumman du tränar ju! muskler väger ju tyngre än fett, så du har nog inte blivit tjockare, bara mer fit ;) Man kan inte bara kolla på kilona vettu.



...å andra sidan är det mycket onyttigheter i alkohol, så tänker du på vikten är det bara att ta bort alkoholen så spar du mycket ;)



2010-10-07 @ 19:32:32
Postat av: julia lahdo

men lillagumman, skojar du med mig nu? asså skärp dig med din lilla 'tävling' om din 'övervikt' för du har ingen, du är fan normalviktig. sluta få det att låta som värsta grejen också. för du är fin som du är, OKEJ? så sluta med det där. puss love u

2010-10-07 @ 20:01:57
Postat av: hanna

Säger bara en sak, du är INTE tjock! 45 kg är ingenting ju! skulle göra allt för att få din kropp! Helt seriöst du har skiit fin kropp. vännen lyssna du är inte tjock och kommer heller aldrig att bli det. Ha det bra! :) kram

2010-10-07 @ 21:30:43
Postat av: Hanna

Säger bara en sak, du är INTE tjock! 45 kg är ingenting ju! skulle göra allt för att få din kropp! Helt seriöst du har skiit fin kropp. vännen lyssna du är inte tjock och kommer heller aldrig att bli det. Ha det bra! :) kram

2010-10-07 @ 21:31:22
Postat av: Anonym

vadå är med barn trodde du var oskuld

2010-10-07 @ 21:43:05
Postat av: cathe

skärp dig julia 45kg är ingenting

2010-10-07 @ 22:55:36
Postat av: Ronja

SLUTA BARA UPP MED DET DÄR! DET ÄR MUSKLER OCH SÅNT DU FÅTT FÖR ATT DU TRÄNAT! DET ÄR NORMALVIKT! DU ÄR INTE TJOOOOOOOOCK!!!!! :)<33

2010-10-08 @ 16:16:06
URL: http://rjf.webblogg.se/
Postat av: Anonym

45kg är inte enns normalt för en 95a? Dom ska väga runt 50 kg.

2010-10-09 @ 19:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0