Gårdagens partaj

Jag och Alexandra åkte med moppen till Martin efter maten på förkrök/fest. Inte så jätte smidigt kanske, men hem kom vi med den. Var där i några timmar med trevligt folk, jag, Alexandra, Pernilla och Elina åkte sedan komenalt till kungsängen, fattar inte hur både jag och Pernilla kunde komma fram men ja det gjorde vi. Utan busskort och annat. Kuligt på tåget, både sjungandes och skrattandes gick det jävligt fort. Hej jag heter bengt. Finally var vi framme hos Therese på efterfest där många man kände befann sig! Jag hade en riktigt rolig kväll, dans och sjungande. Lyckad kväll gånger hundra.
Två bilder från igår.

Idag så fick jag kind of problems eftersom jag spenderat natten utan varken busskort eller pengar. Men löste det genom att låna Pontus busskort och så skjutsade han mig till kungsängen centrum. Gulligtgulligt, stressade hem för att duscha och sminka mig till bion med familjen Broddish. Men hann för jag är så jävla bäst på att vara snabb! Vi åkte till kista runt halv 5 och käkade å kollade bio. Jag har haft en mysigt lördag! Ska snart sova. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0