A beginning

Nu ska jag börja höra av mig igen. Känner att jag behöver bloggen just nu, det är någon slags längtan av att få skriva av sig. Få skapa historia av sig själv. Dagen har flytit på som vanligt, med endast en lektion sedan blev det hemgång. Gjorde mat som bestod av makaroner, nyttigt och så vidare. Åkte till mamsens jobb för att visa min balklänning för hennes arbetskamrater, sedan åkte vi till en skräddare men det tog för lång tid att sy upp den så vi ska lämna över den till Elisabeths mamma. Det blir nog kanoners! Vidare till Ö&B där vi köpte massa skit. Vet inte ens varför vi gick in där men så blev det! Fick med mig lite bodylotion och lösögonfransar osv. Efter någon timme inne i skitbutiken rullade vi hem där jag lade mig i sängen för att kolla på ''all about Steve'' jävligt rolig film vid vissa tillfällen! Men huvudrollen ''Mary'' passar jääävligt mycket in på en irriterande tjej jag känner. Haha, puss och kram vi hörs imorgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0