Taggad till ikväll.

Denna kväll kommer bli en efterlängtad kväll! Ska träffa mina tjejer på ica klockan 5 så ska vi köpa massa mys tills ikväll. Sedan beger vi oss till Ronja där det blir middag,singstar, snack och gratt.  Galet nice! Funderar på om jag ska duscha mitt hår. Vi får se hur det blir med det. Men idag har jag och mami vart i skärholmen centrum och shoppat galet. Köpte massa saker. Världens finaste jeans gick in i det inköpet! :) mina nya älsklingar! Ska nog ha på mig dessa ikväll. Efter vi gått runt där ungefär 2 timmar gick vi och åt sushi. Gott!

När vi var klara fastnade vi i världens trafik till vällingby. Kom tillslut till blackeberg där min älskade bror bor. Där kollade vi på hans katter. Speciellt på hans nya kattunge. SÅ SÖT!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0