svar till anonym.

Nej jag håller inte på med Nico nu. Och nej jag börjar inte gilla honom igen. Inte mer än vän. We are just friends.
HALLOWEEN idag. Igår var jag, Alexandra, Ronja & Jossan hos Alice. Vi kollade på en skit vidig skräckfilm. Dog vad äcklig den var. Så vi kollade inte klart. Men sen polisanmälde vi en blogg så får reda på vem som gjort bloggen, skönt! På natten gick vi till Sebbe och hämtade laddare. haha smart tjej.. Inte alls! När vi kom hem satte vi på humor från tv4, men var för trött för att förstå vuxen humor. Sen somnade tillslut allihopa i soffan. Imorse gick vi upp vid 8 och drog oss till stan, butterix. Där jag köpte en klädsel till ikväll. Halloween fest. Ohye. Sover ej hemma ikv. Så vi hörs imorgon eller något.
Jag blir en liten pirat. BUUUUUUU,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0