Skolan tar dö på mig !

När jag ser fram i kalendern, finns det bara stora prov och läxor som jag måste klara för mina betyg. Jag orkar inte koncentrera mig just nu. Har no boken framför mig men jag orkar bara inte sätta mig och tänker på allt annat som ej rör plugget. Jag känner just nu att jag tänker plugga i helgen. Inget annat ! Bara plugga förutom fredag då det blir bio med mina fina tjejer Ronja och Alice. Känner mig svag och helt världelös just nu. Tänker på alla personer som pratar skit. Orkar inte med världen mer. Vad händer egentligen? Alla har förändrats ! Själv sitter jag här med mitt plugg och skäms över att jag inte orkar koncentrera mig. Hoppas ni iallafall har en bättre kväll än mig. Puss.

Någon som är intresserad av min svea vinterjacka ?
Kontakta mig på facebook (julia wistrand)
Stolek: M men är som S
Färg: Svart
Den är orginal!
Pris: 1600 kr

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag känner igen mig ang. skolarbetet.. Det är skitjobbigt nu i nian. Ett tips är att plugga intensivt ca en timme varje dag. Börja med det som du har tidigast inlämning på t.ex. Jag brukar stänga av både mobil och facebook och bara råplugga tills jag blir klar.

Kram! :)

2011-10-12 @ 21:09:59
URL: http://hjarncirkulerande.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0