Låten !

Good feeling - Flo rida.

Jag vill ha pojkvän, åh. Tänk om man bara kunde få den man pekar på! Jag vet känslan av att vara nykär och bara kär, jag vet känslan att bli riktigt sårad. Men alla dessa känslor man har när man har en kille som bara håller sig till en tjej är nog det bästa som finns! Att man alltid har någon att komma till när livet är skit. Någon man kan lita på till hundra procent. Någon som visar precis den kärlek en tjej behöver. Skapa minnen tillsammans. Någon man kan mysa med. 

Jag ska satsa på skolan, ja. Men känns som att det alltid saknas något för jag är van att ha pojkvän. Så snälla Gud ge mig lycka nu. Jag tror på det här.
Tumblr_lrpkq1z2lo1r165f9o1_500_large_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0