usel uppdatering

Förlåt mig för riktigt dålig uppdatering, men har vart mycket att göra idag. Slutade 4 med hemkunskap. Sedan drog jag till Jakan för att träffa Sam,Alex och Mell. Var med dom en stund sen drog jag och Sam hem till honom. Kolla tv och bara chilla. :) Papi kom och hämtade mig runt 6 då vi drog till Jakan till en optiker och gjorde syntestet inför moppekursen. Sen nu är jag hemma. Och har precis ätit. Ska sätta mig och plugga järnet.

Fick även en kommentar som väldigt många tjatar om så tänkte berätta hur det ligger till.
Svar: Jag kommer vänta tills mitt rum är klart. Ca: 2 - 2 1/2 vecka. Sen kommer jag göra ett videoinlägg på hur jag sminkar mig, vilket smink jag använder mig av, många frågor också hur jag fyller i mina ögonbryn och sätter på mig mascaran. Sen är det sjukt många som vill se mitt rum. Så att direkt när mitt rum är klart kommer jag göra en sådan video :) Kram & tack!

Kommentarer
Postat av: Felicia Molnar

skickade till din lillbruttan :) <3

2011-05-02 @ 19:36:35
URL: http://fmolnar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0