Svar på resten av frågestunden!


Fråga från Elin
Vad är det viktigaste hos en kille tkr du ? :)
Svar: Jag tycker leendet och hur den beter sig mot mig är det viktigaste.

Fråga från Fannie
Vad var det bästa som hände dig 2010?
Någonting som du ångrar grovt, vad?
Den bästa & värsta känslan man kan ha?
Ungefär hur många besökare har du varje dag?
Varför bloggar du?
Svar: Helt ärligt nu, när jag blev tillsammans med Tobias. Har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv.
Ja, det finns mycket jag ångrar men något jag ångrar grovt är att jag började röka för 1 1/2 år..
Den bästa känslan som finns är att vara kär & den värsta är att man vet att man kommer bli sårad för något.
Jag har mellan 160 - 205 pers/dag
Jag bloggar för det är mitt liv. Eller alltså det är som min dagbok. Jag skriver av mig hela tiden. Det här är stället jag kan skriva av mig hur mycket jag vill både dagen,känslor och allt :)
Andy-sofia-pics1-23_133895738_large

Fråga från Anonym
Varför gjorde du slut med Tobias första gången, var det för att han var otrogen mot dig ?
Svar: Ja, eller han ville ha henne och inte mig. Då var det väl han som dumpade mig? Men hon var så falsk så han tog tillbaka mig. Och jag älskade honom så mycket så jag tog tillbaka honom. Fattar egentligen inte hur man kan ta tillbaka något sånt. Men det är väl det som kallas äkta kärlek..

Fråga från Elina
Sen när började du vara med ''kallhällsbarnen'' ? 
Och hur kan du vara med therese och janella när dom jämt e så bitchiga :p
Svar: Jag började vara med dom i somras tror jag det var. Och Therese & Gianella är inte bitchiga. Kan vara så att ifall inte du har respekt mot dom har dom ingen raspekt tillbaka. Kallas karma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0