Sug kuk för mitt hår!

Ååååh, får panik för det är så lockigt! Min plattång kommer kanske inte heller funka imorgon.. Suuuuug! Sen har jag en galet jobbig känsla i magen... F u c k  m y  l i f e . Har fortfarande inte städat mitt rum heller. Fan vad jobbigt. Känner mig som världens tjockis för jag tryckt i mig en macka. Imorgon blir det ingen mat för mig! Fyfan.. Ingenaning vad som händer imorgon heller. Alexandra kommer till mig på morgonen sen är inget annat planerat förutom skolan som man är grymt taggat för! Bye.:P

Kommentarer
Postat av: Natalie

jag tycker att dit hår var jätte fint när de var lockigt :D

2011-03-07 @ 12:17:52
URL: http://allwaysgirl.blogg.se/
Postat av: det vill du allt veta :)

Anorexiabarn???????????????????????

2011-03-07 @ 17:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0