slut i hela kroppen

Shieet, helt slut efter allt jobbande idag. Ska iallafall dra mig en powernap. Dra till gymmet och träna. Skönt! För att sedan ta en dusch :) skulle ju egentligen träffat Sam idag. Men han hade träning så hann inte träffas. Så efter jobbet gick jag och Alexandra och kollade på massa kläder. Fyfan vad glada vi var. Båda bara tjöt av alla fina kläder. Vi har bestämt att hennes mami och jag och mami ska dra ta en heldag i stan med bara shopping :D Skit mysigt ! Ja, sen i lördags så gick min digitalkamera sönder.. så kommer ej ha några bilder. Och systemkameran är utlånad. Så jani.. :) kommer bli mobilbilder tills jag får en ny dådå! Pussar & kramar!
i ♥ min hårfärg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0