Ligger på endast 400 kcal idag (y)

Tjaaaaaa!
borde egentligen vara med Sam nu men jag är så galet trött just nu. Har inte ätit någonting idag förutom en apelsin och 3 chokladbitar. Jag och Papi håller på att baka pizzabullar just nu, galet gott! :D Ikväll ska jag dra till gymmet. Ska se ifall jag kan få med mig Felicia också! den ungen alltså.. Annars drar jag själv.

Har jobbat på bryggan hela eftermiddagen galet skönt! Snart klar med fredagens läxa. Var även kvar på träffen till klockan 4 med Armandi,shahin och turken. Myspys. Dagen började inte så bra heller jag försov mig 1 timme. Så missade alltså no lektionen som jag egentligen inte borde missat.. fan jag som hade tänkt att ta tag i skolan :/ vad hände med det (?) Hahah, fan har fortfarande inte städat mitt rum heller.. Något som också måste göras!
Här får ni en vs bild från hemkunskapen igår.
Vilka är snyggast ;) hahaha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Era klart! ;) <3

2011-03-08 @ 18:13:39
Postat av: Felicia Molnar

Hahah, våra blev ju bara för bääst!

2011-03-08 @ 20:00:08
URL: http://fmolnar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0