Jag har faktiskt..

Slutat platta mitt hår :o you just hear it! Ska inte platta mitt hår förutom till speciella tillfällen som typ fester och sånt. Men nu ska jag sluta slita på mitt hår,börja äta mina tabletter så mitt hår blir långt till sommaren. Somsagt jag och Alex åkte och shoppade idag i kista. Eller bara kollade på bikinis. Jag tror jag ska köpa en imorgon. Det är måndag och jag är taggad till fredag (?) hahha. bästa :) Nu väntar jag till klockan blir 15.55 för då ska jag börja dra mig mot bussen till Sam. Kramar
Såhäääääääääär gammal bild!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vet inte kolla på h&m hemsida :) <3

2011-03-28 @ 17:09:29
URL: http://meravellos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0