härliga tider!

Är så galet nöjd med praoplatsen! Alltså det är så sjukt kul där. Jag typ längtar till imorgon, men ska till skolan klockan 08.00 :( för att hämta praodagboken och praolapp, idag fick jag sluta klockan 4. Då gick jag direkt till Alex som har veckan på tacobar. Där var kissie,rosanna & Jacki. Lite ballt ;) Fyfan vad hennes lilla chihuahua är söt! Jag dör. Sen åt jag dära,hon är grym på att göra mat asså! ;) hahaahah! Efter en stund kom även Paul Hauka från the voice. Nu mera på radio 107.5 kommer säkert få träffa massa "kändisar" när jag jobbar dära. Alex slutade halv 6 så vi gick till china affären och så köpte jag ett par kinaskor :D jag vill ha min jacka från Salt!!! Den är så jävla snygg! Gosh, sen tog vi tåget till mammas salong och åkte med henne hem. Nu har vi ******* håret i *****. ;) VI ÄR GALNA!!!
TODAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0