Gaaalen avslutning på lovet!

FYAN vad kul vi hade igåår!!! Seriöst. Bästa lovet! Var först i kallhäll drog til donken klockan 9. Sen träffade vi Camme,Ida,Emelie och Eveline. Så drog vi till Ayda men där hade polisen kommit så vi drog vidare till viksjö. Till Sem kom typ dit vid halv 12. Där var det såååååhäääär kul! Vill bara spola tillbaka till igår. Sen drog vi där ifrån typ 1 så gick jag och alex och träffade Heyman och Sam. Lite lagom pinsamt sådär. Men jaja. Idag är jag på toppen humör och har galet mycket att göra.
Duscha och fixa mig.
Baka bullar åt min lillasyster
Wii fit 60 min.
Plugga
Träffa Sam
Städa mitt rum.
Svara på lite frågor på frågestunden
Här får ni bilder ifrån igår ;)
BÄSTA LOVET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0