Fortsättning av svaren på frågestunden

Fråga från Anonym:
Vad är du rädd för?
Svar: Jag är rädd för mörker,spöken, och att bli sårad.

Fråga från Anonym:
Har du bra betyg?
Vad vill du bli när du blir stor?
Har du hållt på med nån annan sport än dans?
Hur länge får du va ute på kvällarna? 

Där har du några frågor! Jättefin blogg förresten ! :)
Svar: nej,jag har inte så bra betyg.. g i allt typ.
Jag vill bli designer eller stylist. Min högsta är delfinskötare.
Ja,jag har hållt på med nästan alla sporter, allt från boxning till balett.
Jag får vara ute till senast 3.

Fråga från Låla:
Tycker du fortfarande om Tobias , menar det verkar så när du skriver om det ? puss
Svar: Klart.

Fråga från Petter
kommer du t varberg i sommar?
Svar: Nej jag tror inte det..

Fråga från Anonym:
1.Brun/Grön/blå ögon på killar? 
2. Hur ser din "drömkille" ut ? ;) 
3.Hur vill du att ditt liv ska se ut i framtiden?
Svar: Blåååå :D
Blond med blåa ögon, eller brunett med gröna ögon!
Jag vill vara rik, bo ute i skärgården eller utomlans. Ha familj och ha det bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0