Dag 10

Något du är rädd för.

Jag är rädd för att min dröm som jag drömmer om väldigt ofta ska bli verklig. Jag och några vänner hamnar i ett 3våningshus med parkeringshus i garaget. Vi blir jagade av en 25årig kille med pistol,kniv och allt. Men bara 1 av oss kommer ut varje gång.

♥Jag är rädd för att förlora någon i släkten. Jag vet att slutet är nära för vissa. Men dom står mig så galet nära inga jag vill förlora. Usch hatar denna känsla. Dagen då den kommer.....

♥Jag är skiiträdd för spöken och monster. Alltid när jag känner att det är något fel så ropar jag alltid på någon som kan kolla i garderoben och under sängen, haha jag är så töng! :D

♥Jag är även rädd för att vi tjejer ska splittras. Vi har inte umgåtts på jätte länge nu..

♥Sen till sist är jag rädd för mörker. Jag måste ha lampan lite tänd när jag sover. Eller sova med någon då kan den vara släckt men annars måste sen vara lite tänd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0