be happy

Fuck killar. När jag är med dig eller att du bara smsar med mig. Får jag känna mig speciell, men egentligen vet jag att jag bara är en av miljoner. Varför gjorde jag så här mot mig själv. Jag trodde det var jag som var den du älskade och hon du ville vakna upp med varje dag. Just nu man känner sig så sjukt ensam och bortglömd. Du vet inte hur du själv beter dig. Den dagen du sa att du älskade mig och allt! Så kommer det upp såna bilder på dig och en annan, det känns bra! Fan det är dig jag älskar mest i världen. Du som vet mest om mig,du som jag alltid säger allt till. Dig jag ser upp till.
..dig jag aldrig kan släppa..

Kommentarer
Postat av: Anonym

sorry men han är player.. du kommer ångra dig sen tro mig det är sant. om det är S så jaa.. han är det förstå det bara vill inte att du ska bli sårad.

2011-03-21 @ 16:55:35
Postat av: Elin

Vet precis hur det känns.. Finns om det är något <3

2011-03-21 @ 17:52:24
URL: http://beautifulthiings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0