taggaaaad :D

FELICIA FYLLER ÅR IDAG! och vi kommer ha det så galet kul! 15 år,byxmyndig,moppe,hyra film,köpa powerking,kolla bio 15 gräns,hamna i fängelse och grejer ;) nytt liv förfan!

Gårdagen. Var hos daniel. Sen efterdet drog jag till Lina där min mamma var. Så jag var med Lina och tyre
som var galet packade eller iallfall tyre. Hahah så gulliga så. :)Efter ett tag somnade dom så jag ringde papi och pratade med honom eftersom han åkt till åre och jag ska vara ensam hemma med mamma till söndag. Lyckat! haahha, nu ska jag tydligen få en ny telefon eftersom min shopaholic till mamma ska åka och köpa en iphone :p Ska tvätta bort sminket nu. Och fixa mig. För att sedan dra ner och möta ronja vid ica. Ifall inte alexandra kommer hit först. Men aaa :) vi har inte riktigt planerat dagen. Men den ser bra ut nutills! bye.
tjejerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0