Del 1 ..Svar på frågor

JAG KOMMER INTE SVARA PÅ ALLA IDAG TYVÄRR..
Elina
Har du börjat umgås med kallhällsbarnen?!
När var senaste gången du rökte?
När var senaste gången du drack.
Vad äre som har hänt mellan dig och erika
Svar: Jag har vart med dom få gånger. Underbara människor!
Senaste gången jag rökte kommer jag inte ihåg
Senast jag drack var på nyår men man kan inte kalla det att jag drack :)
Jag och Erika har bråkat om lite saker. Men hon är ingen person jag bryr mig om längre. Jag lever mitt liv och hon lever sitt. Det är bäst så. Vi får se hur det blir i framtiden.
vendela w 
hur långt har ditt längsta förhållande varit ?;)
hur mycket shoppar du för i månaden ?
vilka affärer shoppar du mest på ?
Svar: Mitt längsta förhållande var i ungefär 5 månader..
Jadu.. när jag väl shoppar så shoppar jag för alla pengar jag har.
jag shoppar mest på gina,h&m och newyorker
sofia
Om du fick välja vem du ville vara för EN dag, vem skulle du vilja vara då?:)
vem ser du upp till mest av dina vänner?
varför är du så jävla underbar ?:d
puss
Svar: Haha, jag skulle vilja vara adriana lima! Så fucking snygg.
Jag ser mest upp till Alexandra eftersom hon är min bästavän
Haha gumman då! Född så ;)
Anna
Hur många har du legat med?
Svar: Ingenting jag tar i bloggen tyvärr.
johanna h
vad är det pinsammaste du har gjort?
hur många seriösa förhållanden har du haft, och med vilka?
vem är din bästa vän?
vilket är ditt bästa minne från 2010?
kommer inte på fler men der får duga (a), kram! ♥
Svar: Haha, jag är alltid pinsam. Men det pinsammaste är nog varje gång jag gått och råkat sagt neger lite för högt i typ kista,rinkeby eller veddesta ;)
Jag har haft 2 seriösa förhållanden, med Daniel och Tobias.
Alexandra Åkerström är min bästavän.
Mitt bästa minne är nog dagen då jag och Tobias blev tillsammans,har aldrig vart så lycklig i hela mitt liv.
Amanda
hur många besökare har du per dag? :)
Svar: Jag har runt 130 - 170 per dag.
Anonym
Hur får du sånt perfekt hår??
Svar: Hahah tack men mitt hår är verkligen inte perfekt. Det är jätte slitet.. och ful färg! men tack för komplimangen!
Ida
1. Om du fick bli tillsammans med vem som helst i världen, vem skulle det då vara? 
2. Vem är din bästakompis?
3. Om du åkte till en ö och fick ta med dig tre saker, vad skulle det då vara?
4. Vem har varit din bästa pojkvän? 
5. Vad var ditt första intryck på mig? 

Hahaha, jag kom inte på några andra. Hoppas att det duger ;)
Svar: Då skulle jag vara tillsammans med Chad Murray!!
Som sagt Alexandra.
Mobilen, en mototbåt och en karta :D
Den bästa pojkvännen jag haft är Tobias fast allt blev knas vid 4 månader.
Mitt första intryck på dig var att du var galet lik Casper! :)
Julia Holmen
Vad är ditt favoritplagg? (lägg gärna upp bild)
Hur ser ditt rum ut? (a) (lägg gärna upp bild där me)
Dansar du? Isåfall vart?
Vad vill du bli när du blir stor? :)
Svar: Mitt favorit plagg är en vit tunika. Den är galet fin.

Och rummet syns i bakgrunden ;)
Jag dansar inte just nu. Men ska nog börja igen så fort som möjligt! Men jag har dansat sen jag var 4, har gått i sporthuset,dansgaraget,danshuset,vista/vällingby.
Jag vill bli delfinskötare :$ haha, eller något med design att göra.
Linn Eriksson
Älskar du mig ? :$<3
Svar: Klart jag gör sötan!
Latte
Kan jag wilma och du slagga snart igen? askul sist! ;)
Hur mycket bloggar du per dag?
Vad var ditt första intryck av mig?
Hur många gånger har du gråtit 2011

Lite random frågor, men kom inte på nåt annat :)<3
Svar: Självklart kan vi det! Men bara ingen tar något den här gången ;) haha, och mina päron inte är packade! haahha
Jag bloggar så mycket jag kan, kan vara från 1 gång till 6 gånger!
Mitt första intryck var "kaxig liten snorunge" men för att vi bråkade
Jag har inte gråtit någongång, men har fällt glädjetårar!
Nathalie N
Vad är din favorit affär?
Vad tycker du om mig?
Läser du min blogg?
:)<3
Svar: Min favorit affär är gina
Jag tycker du är gullig liten tjej.
Nej tyvärr men kan säkert börja göra..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0