sista för idag..

Sista frågorna:
Eli:
Tycker du att jag har snyggt namn?
Vad heter du i mellannamn?
Vad är ditt favoritpogram?

Svar: Eli är ett coolt namn, jag diggar det. Ovanligt! :)
Jag heter Susanne och Louise. Världens fulaste -.-
Mitt favoritpogram är totaly spice. Hahaha!! bästa.

Daniel:
Varför är du så söt?
Svar: Vem är det som är söt egentligen!

Anonym:
Tycker du att du är snygg?

Svar: Nej jag tycker inte jag är speciellt snygg. Vissa dagar kan man gilla sitt utseende och vissa dagar inte. Men jag har sjukt dåligt självförtroende faktiskt. Visar det inte.. men jag tycker jag är jätte tjock och är nästan aldrig nöjd med mitt utseende. Men mina vänner lägger komplimanger till mig så då blir man glad!



vilken ska jag köpa ?
OnePiece One Love



Kommentarer
Postat av: Eli

Tack! Susanne och Louise e visst fint. :)

2011-01-10 @ 22:36:35
Postat av: Anonym

köp den rosa.

2011-01-11 @ 17:27:04
Postat av: Juliaholmen.

den översta! :)

2011-01-11 @ 21:37:13
URL: http://jholmen.blogg.se/
Postat av: Juliaholmen.

den översta! :)

2011-01-11 @ 21:37:28
URL: http://jholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0