Onsdagen den 26

Skolan kändes kort tills min första musiklektion kom. Sista lektionen alltså.. Fyfan. Jävla pianoo, seriöst och alla som tror sig så jävla mycket. Tror att dom kan sjunga. Alla kan gå och bajsa snett. För alla vet att jag är bäst på att sjunga ;) haha , eller?! Efter skolan försökte vi fixa praoen. Men det fanns ingen plats.. Så jag och Jossan drog till kista för jag skulle köpa en ny jacka från diabless. Här är en bild på den. Typ alla har den. Men jag skiter i. Den är snygg så varför inte liksom. Sen drog vi hem typ dirr efter. Träffade Filippa och Mell påvägen hem. :) Länge sen man såg dom. Trevligttrevligt! Skulle egentligen vart med Felicia Tengmo. Men så blev det inte. Nu kom jag precis innanför dörren. Ska kanske gå och kolla kattungarna och lägga in min jacka på blocket.
Moi imorse.

Kommentarer
Postat av: FELICIATENGMO

ska du sälja din andra jacka som är så fin? :o <3

2011-01-26 @ 18:31:57
URL: http://feliciatengmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0