Misslyckat eller vadå?

Aa, fucking skitkväll. Blir så jävla sur. Tagga här ifrån. Idioter. Var först på bio sen drog vi på fest. Helt misslyckat. Aa idag mår man som man förtjänar. Mami kom och hämtade mig och Jossan hos Alexandra för en stund sen. Vi skjutsade hem henne och sedan åkte vi och köpte pizza. hahah, bästa maten! Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Vill sova men ändå dra och träna. Jag vill bada men kommer somna. Vill göra något. Men orkar inte. Kommer ligga här hela dagen fan. Ifall ingen vill dra och gymma med mig :p

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jaha, haha oj förlåt om jag beställde den nu.. Kan typ, avbeställa om det går..? Visste inte att det var den :/ <3

2011-01-30 @ 16:05:40
URL: http://litemer.webblogg.se/
Postat av: Cornelia

de kaosade ännu mer när ni drog.. så jävla fail .. men trevligt att träffas haha (a)

2011-01-30 @ 21:16:02
URL: http://tolvcm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0