2010

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? Bästa.
Bättre än förra året? Man bygger mer minnen, så ja.  
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? Absolut. Många saker.
Har du flyttat under år 2010? no..
Har du hittat en ny låt som du älskar? Yeah
I så fall vilken? firework - katy perry
Har du kysst en främling? Hahaha, ja.. 

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? Underbar.
Har du varit kär? ja såklart.
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja :)
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja, pojkvän,familj och vänner<3
Har du haft ett hemligt förhållande? Ja korta tid innan man satte på facebook.



SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? nej, hoppas jag inte!
Har någon i din släkt avlidit? Nej.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? hahah.. 
Varit i slagsmål? Nej (:



PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? Nja.. kanske lite.
I så fall vad? inget jag tar upp här.
Har du skämt ut dig? Alltid!! Minst 2 gånger per dag.
Har du ljugit för en vän? Kan ha hänt..
Har du varit ute en hel natt? Klart.
Har du blivit tagen av polisen? Mm.. 
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön?
Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0