tråklista

Namn: Julia
Född i: BB i svergie
Utmärkande drag: Brunhårig, potatisnäsa, blå/gula ögon.
Sällskapsspel du gillar att spela: Med andra ord. 
Om du fick välja fritt, vilken utsikt skulle du vilja ha från ditt sovrum: Jag skulle vilja ha havet och palmerna. Sen horisonten på kvällarna.
Vad använder du för parfym: escada och britney spears. Men min parfym är slut nu.. Så använder ingen just nu :/
Vad har du på dig när du sover: Har ofta en mjukisdress. 
Vilka egenskaper gillar du med din mamma: Hon finns alltid där när jag har problem med killar osv.
Vilka egenskaper gillar du med din pappa: Han gör allt för mig. Spelar ingenroll vad det är. Han är bäst.
Vilka egenskaper har du ärvt efter dina föräldrar: Vet inte. Av pappa att kontrollera mig.

Om du fick välja vilket kön du skulle födas som, vilket skulle du välja? Motivera: Kille, slippa pp,slippa allt tjat. 
Om du fick döpa om dig själv vad skulle du vilja heta: Då skulle jag vilja heta Yasmine eller Paulina.
Om ditt liv var en film, vilken skulle det vara och varför: En kärleksfilm. Där det är äkta kärlek.

På en skala 1-10 hur snygg tycker du att du är: 4
På en skala 1-10 hur nöjd är du med ditt liv: 7
Vad tänker du på när du inte kan sova: Honom

Du ritar när du pratar i telefon? Ja, när jag har penna och papper.
Du har en hemlighet som ingen annan vet? Ja
Du önskar att du var smalare? Ja 
Du kan spela piano? Nejj
Du har snott pengar från dina föräldrar? ja.
Du har gått på bio ensam? nej
Du gillar att bli fotograferad? jadå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0