En bästavän

Alexandra Erika Åkerström. Även om kvällen blev helt sne igår så ska du veta att egentligen ville jag bara ditt bästa. Men jag tänker alltid ställa upp för dig. Just för att du är en av dem mest underbara personen i mitt liv. Du är nog den som betyder mest än vad någon annan gör. Vi går igenom saker allting tillsammans. Vi är nästan tillsammans varje dag. Du är den som får mig att vilja gå den som får mig att stå och den som får mig att orka. Du finns alltid där för mig, precis som jag finns för dig. Jag tänker aldrig lämna dig hur mycket vi än bråkar! Aldrig tänker jag tappa kontakten med dig. Den dagen som det händer kommer jag nog inte vara så glad som jag är idag. För med din energi och tid får mig att vilja ha båda fötterna på jorden. Du är inte som alla andra som man säger något till sen säger den till en som den litar på, men så sprids det ändå. När jag pratar med dig känns det som att det bara finns du och jag i hela världen. Du får mig att inse hur mycket man verkligen behöver en. Jag kan fortfarande minnas första gången vi sågs vilken kontakt vi fick. Redan då visste jag att du var en äkta vän. Om jag någongång skulle svika dig är det för att jag dött. Men då tänker jag vaka över dig. Tänker aldrig låta något hända dig. Ifall du någongång skulle råka ut för något så vet du vart jag finns. Alltid vid din sida. Slår någon dig, gör jag det tillbaka. Jiddrar någon med dig,tänker jag göra det tillbaka. För det är du och jag i ett. Om livet var ett spel och du bara hade 1 liv kvar. Skulle jag ge mitt sista liv till dig. Du betyder så sjukt mycket för mig. Aldrig utan dig,för jag älskar dig bästavän. ♥
Det är i din närhet som jag mår som bäst! En typisk bild på oss. Så här mår man när man är med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0