Mätt.

Galet vad mätt man blev. Vi hade bokat bord på "broken" men det var för lång tid till vi fick maten. Så vi drog till "Beefalo" tror jag det hette. Där var det galet god mat! Jag tog en biff med pommes och bea. Sjukt gott. Men grejen var att det var mycket mat. Hahah så nu är jag så jävla uppsväld. :( Och just därför gick jag upp till hotellet som ligger uppe i backen. Duktigt av mig. Pratade även med Pernilla på vägen upp. Vägen till hotellet är som att bestiga ett berg eller något. Det är extremt lång och brant. Men kom hit till rummet tillslut iallafall. Nu är jag helt själv och DuNkAr musik. Ska sätta mig i skype nu. :) Ska även börja packa ihop min resväska inför hemfärden imorgon. Så jääävla skönt! Gud vad jag längtar. Det är helt otroligt men jag längtar fan till skolan (?) ska börja sköta skolan nu också.. kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0