shopping

Pappa ringde och väckte både mig och Ronja imorse och sa att han skulle hämta mig efter en halvtimme. För att vi skulle åka in till stan och shoppa. Så det var bara att dra sig upp från sängen. Åka med hem och fixa sig. Sen så snabbt som möjligt drog vi in. Började med att ta en frukost på waynes coffé chailatte så klart, sen drog vi vidare och kolla runt. Efter drygt en halvtimme. Gick vi till en affärr som heter reddevil där skulle jag köpa min sveajacka. Men den fanns inte i xs eller s så jag köpte den i m men jag växer säkert i den. Testade en som var xs och s dom var exakt lika stora, såå.. köpte jackan. Så här blev det :)
jackan kostade 2400 eftersom den var på rean :) asbra köp! love it
var den fin?

Kommentarer
Postat av: pernilla

den var skit fin gumman ! :D

2010-09-26 @ 20:42:52
URL: http://dontgive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0