kommentera

♥  One piece dräckterna!
- ser så jävlasköna ut, även om dom är dyra tror jag att jag ska köpa en.
♥ När killar ger present till sin flickvän
Så jävla gulligt, gaaaah, får man tex ett halsband så kommer man aldrig ta av sig de!
¨
♥ Pengar!
Sån underbar känsla när man kanske har några tusen och bara kan
dra och shoppa. Det bästa som finns typ! Pengar att bara spendera.
Wonderful...
♥ Vintern
Så mysigt, när pojkvännen värmer en. När man kan ha vantar,mössa,tjock
vinter jacka! åååh, så mysigt!! LOVE IT. julafton hörrni..
♥ Folk som härmar..
Folk som kollar in olika personer och sedan nästa dag har köpt samma
kläder, eller köper något man verkligen vill ha!så hääär bitch!
♥  Tjockis mat!
Usch, får verkligen tvångstankar nu förtiden att jag måste springa
och hålla igång efter jag ätit tjockismat!! Verkligen.. Bläääää
man vill ju inte precis se ut så här när man blir gammal --->
♥ Långa converse
Så sjukt fult! Fyfan vad fult det är. Gaaah!
Bajsa på det. Snuft!
Med klack är också så jävla fult!!
Blä spy på dom!
♥ HATAR bloggar om deras jävla graviditet. Snuft!!
Herregud! Ung mamma, 15 år med tvillingar,17 år trillingmamma,
15 år och gravid, who care. Dina fucking föräldrar bara!!!! åååh!
Dom som undrar om jag är damp, så har jag
inte det är bara lite irreterad på massa grejer.

Kommentarer
Postat av: Linda Olofsson

gillar dina hissar och dissar, förutom den det overallen, den tycker inte mig om :) hehe

2010-09-09 @ 22:12:09
URL: http://duimittliv.blogg.se/
Postat av: Linda Olofsson

sv; Jag vet inte, tycker bara den inte ser så himlansch skön ut :/

2010-09-09 @ 22:31:23
URL: http://duimittliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

One Piece's är fett gulliga! Hoppas du köper en sån ^^ Det verkar vara värt det.

2010-09-09 @ 22:33:54
Postat av: Rebecka

Dem conversen är sååå fula!

2010-09-10 @ 18:19:04
URL: http://fromheaventoearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0