Julafton

Helluuu, vi kom fram för inte så jätte länge sen. Vi åkte vid nio imorse kom fram runt 6 halv 7. Vi stannade även och shoppade i 2 timmar i örebro ^^ hahah, jag och mamma asso.. hopplösa tillsammans. Blev även lite pinsamt för att det fanns bara en toa, och vääärldens längsta kö. hahaha, och där kommer jag och ska sminka mig. Så var väl där inne i 20 minuter. Fan vad sura alla var när jag kom ut. Hahahah, jag gör alltid bort mig!! Vi var nyss hos farmor. Hennes hus ser ut som ett pepparkakshus! Driver inte man vill bara äta upp det. Sen direkt när man kommer innanför dörren blir man påhoppad av hunden. Hon har även 2 katter en som ser exakt ut som en panter. Stor som jag vet inte vad. Och en lokatt typ. Skitcoola djur! Vi åt dära ungsbakad potatis och kycklingklubba. Hur gott som helst. Nu tänkte jag lägga mig ner och lyssna på musik. Smsa jätte gärna mig!! För alla andra har gått och lagt sig förutom farfar. Hihi, kyss! Imorgon äre julaftooooooon :D
(går inte att ladda upp bilder tyvärr..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0