Du är som en ros.

Jag blev förtrollad första gången jag såg dig. Allt blev knas men nu kommer du tillbaka. Det är sjukt vilken känsla jag har i magen. Och jag börjar inse att jag måste börja ta dom dära djupa andetagen. Just nu kan jag inte sluta le. När jag går förbi dig så blir jag varm i hela kroppen. Allt stannar upp när jag möter dina ögon. I det ögonblicket vill jag bara springa fram och pussa dig på munnen. Du är så fin och underbar. På det sättet som du ler det är nog det som gör min dag. Jag är så rädd om dig. Du är värd guld och diamanter. Jag har tänkt på att alla saker som du säger till mig, det säger du är helt fantastiska ord. Du är det bästa man kan få. Så fort du lämnar mig saknar jag dig efter 3 minuter. Jag vill bara vara med dig hela tiden. Du är min ängel, och min kokkosnöt. Och när jag mår dåligt så är du min medicin. Att vara vänner är bra men tillsammans är så otroligt underbart. Jag önskar du var här eller iallafall nära mig. Jag vill vara med dig till mitt sista andetag. Varje gång jag ser dig finner jag inga ord. Men något jag vet är att när jag är med dig. Det är då jag bara ligger och ler. Med dig i min närhet så är jag förtrollad. Du är vackrast på jorden. Du är min underbara skatt. Du är min dröm. För det är med dig som jag mår som bäst !

Kommentarer
Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

sv: SOrry men att fixa gratisdesigner har jag tyvärr inte riktigt tid eller lust för. Det tar ett bra tag xD Men kul att du tycker om den! :)

2010-12-08 @ 19:36:16
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0