Dag 5.

Vad är kärlek?
Alltså för mig är kärlek familj,vänner,pojkvän. Alltså allt sånt. För mig är kärlek någon som visar att den bryr sig. Någon/något som finns på ens sida. En puss är kärlek. Det betyder så jävla mycket. Jag menar man går ju inte precis runt och pussar på vem som helst. ;) det här ordet är så sjukt svårt att förklara.. men när det gäller kärlek med pojkvän/flickvän. Så är kärlek när man känner pirret i magen. Eller nervositeten. Sen kärlek med vänner, det är när dom stöttar en och visar att dom bryr sig. Typ,eller bara finns där. Sen kärlek med familj, den bara finns där. För att familjen är någon man verkligen behöver även om det kan vara jobbigt. Så gör dom faktiskt allt för att vi ska må så bra som möjligt även om dom inte visar det hela tiden. Men sen finns det kärlek till grejer. Typ som en nalle. Hahaha. :p den sitter bara där. Alltså den sitter bara där för att bli kramad. Fattar  ni ;) hihi. det är kärlek för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0