Text,text,text,text & mer text

..älskling jag önskar att du kan förstå,så länge du vill är det bara vi två. Jag älskar ju dig över hela mitt hjärta.Du är den personen som släcker min smärta,jag hoppas att du alltid kommer vid min närhet, bara du och jag ska dela på ordet kärlek.När jag är med dig då stannar världens tid,jag älskar dig förevigt,kommer finnas här bredvid.Du är det ljuset som lyser upp min dag. Ditt härliga skratt, ja! det får mig att må bra. Jag älskar dina ögon och ditt vackra hår.Du är ju som ett plåster.Du läker mina sår.Jag skiter i alla andra för jag älskar bara dig! Jag hoppas att du alltid kommer stanna här vid mig.Jag älskar din röst. Jo för du är min tobias,vi har all tid i världen, vi behöver inte stressa. Jag älskar din röst, och ingenting får förstöra det här för oss! Jag hoppas att vi kommer leva livet ut.Jag hoppas denna saga aldrig kommer få ett slut. Julia ♥ Tobias Tänkte berätta lite annat nu. Bortom allt annat. Vi säger att vi var i ett tvspel. Och jag hade ett liv kvar. Samma med dig, då skulle jag ge mitt sista liv till dig. Du är allt för mig påriktigt. Är sjukt glad för att jag har dig älskling. Eller när jag loggar in på msn, asså det är inte kul om inte du är inne.. Du är den första jag kollar som är inne. Och om du inte är det så brukar jag för det mesta logga ut. Eller så kan jag faktiskt sitta och vänta på att du ska logga in i timmar, men om du är inne så ger du mig världens lyckokick. Den ger allt från värme till energikick. Allt går upp på topp. Allt blir så bra helt plötsligt.Älskling. Du är nummer ett! Aldrig nummer två,eller tre. Nummer 1 ! Att vakna upp bredvid dig är allt man någonsin skulle kunna önska sig. Någon som kysser en på pannan eller kinden och säger "godmorgon min solstråle" Eller dina underbara kommentarer.. "Julia kolla vad fint väder det är, fast om man kollar åt höger så finns det något mycket finare!" (Och där åt höger är jag,för er som är sega) Men seriöst hur gulligt är inte det. Blir så galet generad när du berättar saker och jag måste kolla i dina ögon. Visst det kan vara svårt eftersom jag kan bli tårögd ibland. Men vill verkligen berätta det här. Så jävla söt älskling,När vi är med varann så kan du säga Julia kolla in i mina ögon,sen ligger du och berättar hur vacker jag är i dina ögon och hur mycket jag betyder fördig.Sen i slutet så kollar du sjukt djupt in i mina ögon och säger att du älskar mig. Sitter här typ tårögd när jag berättar allt. Så jävla skönt att ligga i din famn och gråta. Det är något av det tryggaste sakerna jag vet! Att vara med dig är som att vara med sin bästakompis, alltså med dig kan jag verkligen vara mig själv. Med dig kan jag berätta saker ingen annan vet. För jag vet att du inte skulle sprida vidare något. Vet att det stannar mellan oss.Gud skulle kunna sitta här hela natten och berätta. Mina känslor tar aldrig slut. Jag tror du tar upp en hel del i min hjärna. Eftersom det är dig jag alltid tänker på,dig jag alltid drömmer om,dig som alltid finns där. Samma sak med mitt hjärta.Du säger att jag är din andra halva. Men för mig är du så mycket mer tobias, du är nästan hela mitt hjärta. Du vet jag brukar alltid springa fram och hoppa och kyssa dig. Det är ditt fel. Det är du som ger mig energi och kraft. Det är du som gör min dag.Det är du som gör att jag får nickokick. Jag blir så jävla glad när jag ser dig! Så jävla fin.Helt ärligt så skulle jag kunna leva mitt liv med dina armar runt mig. Släpp mig aldrig,känner nästan så här att hoppar du,så hoppar jag. Det är fan så. Sen våran replik "du är värmen när jag fryser" Fyfan vad jag älskar den här killen. Du är verkligen den enda älskling!.så jävla underbar! En bättre pojkvän kan ingen i världen få. Jag älskar dig mest tobias anglestål!


Kommentarer
Postat av: tobias

så jävla söt älskling älskar dig över hela mitt hjärta<333333

2010-08-23 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0