raggningsrepliker

♥Känner du lukten av rök?
Det är jag som står och brinner för dig

♥ Jag önskade att jag var skelögd så
jag kunde se dig två gånger

♥Nu kan jag dö lycklig,
för nu har jag sett en del av paradiset!

Du är så söt att mina ögon får diabetes

♥Hoppas du kan hjärt-lung räddning,
för när jag ser dig tappar jag andan

♥Gjorde det mycket ont?
När du föll ner från himlen, menade jag?

♥ Jag kan simma,
men i dina ögon drunknar jag..

♥Ursäkta, jag skulle behöva en vägbeskrivning.
(TILL?) ditt hjärta

♥Ursäkta mig, men jag tror jag tappade något.
Min haka.. :o




Kommentarer
Postat av: therese - fotoblogg

sv: tack så mycket för den fina kommentaren.



Jag använder mig för det mesta av min Nikon d80 när jag fotar. Händer att jag lånar min pappas Nikon D1x också :)

2010-08-30 @ 15:32:00
URL: http://smilelikeyoumeanitt.blogg.se/
Postat av: .

*Nu har jag stånd och det är ditt fel! >:/

2010-08-30 @ 16:43:01
URL: http://facebook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0