Frågestunden..




Här har ni era svar:


♥ Från Rodney:
Vad är din favorit färg?
Svar; Vadå ser man inte det i bloggen eller ;o Rosa

♥ Från Oscar:
händer? :)
Svar; Just nu sitter jag och äter is. Annars svarar jag på frågorna.

♥ Från Kevin:
är du lycklig ? :)
Svar; Ja jag är lyckligast på jorden!

♥ Från arnold:
är jag söt?<3
Svar; Ja, otroligt. Speciellt namnet ! (vem är du?)

♥ Från Emeli:
Vilka olika hårfärger har du haft?
Vad lyssnar du mest på för musik?
Vem är din absolut bästavän?
Puss!
Svar; Jag har haft allt från svart till orange/blont
Jag lyssnar mest på house mixar  / rnb musik
Jaadu.. Alexandra  är nog min bästabästa..
Men alla andra vännerna är exakt lika  underbara

♥ Från Felicia:
hmm .. :p
vinter eller sommar ?
godis eller glass ?
smirnoff eller bacardi ?
Svar; Vet inte riktigt, nu vill jag ha vinter bara för att
sommaren är slut, men när det är vinter kommer
jag vilja ha sommar!
Gooodis.
Smirre :)

♥ Från Paulina:
Vilken skola går du i?
Röker du?

Lägg in mer dagens outfit! :)
Svar; Jag går i viksjö skolan.
Röker & röker men.. det kan väl hända tyvärr
Det kan jag göra

♥ Från Alex:
Vart ser du dig själv om 5 år? :)
Svar; Jag ser ingenting just nu mina linser sitter knas.. ;)
Ne, men vet inte. På någon Pubb kanske!

♥ Från E :
vart i från köper du linserna ifrån????
Svar; Jag fattar att det är en fråga. Det räcker med 1 frågetäcken.
Men jag har köpt dom i Rinkeby för 199 kr.

♥ Från Pernilla:
Favorit låt?
Favorit outfit?
Tänker du ofta på våra minnen? (a)
Det värsta du kan tänka dig hända nu?
Din högsta önskan just nu?
Din största rädsla?

puss !
Svar; Min favorit låt just nu är väl Riverside, men annars är det en lugn låt.
Kärlek - unknown :) Så jävla gullig!
Hmm.. outfit. Helt ärligt så är det nog leggins och tjocktröja.
Men hatar att gå runt med det. Därför har jag alltid något piffigare.
Jag tänker på oss väldigt ofta faktiskt. Våra minnen är oslagbara!
Att tobias försvinner..
Även min största rädsla!


Kommentarer
Postat av: borken

det va jag som skrev frågan '' är jag söt? <3'' ;)

2010-09-08 @ 23:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0