im back.

Hej allihopa, förlåt för riktigt usel uppdatering, men jag har haft lite annat att tänka på. Just nu befinner jag mig hos min helt underbara vän Felicia. Den här dagen kan ta sig i arslet rent ut sagt. Allt är fuckt up, helt seriöst.
Drar en ekare av Ronja.
Nio saker som gör mig glad.
1. Överaskningar, plötsliga händelser.
2. Långa gulliga sms som ger ett leende.
3. Träning, alltid bra & fräsht.
4. Promenader, släppa ut tankarna.
5. Mina bästa vänner.
6. Gamla sms, gamla tider.
7. När man förväntat sig något och det inträffar.
8. Choklad och Cola.
9. Kyss på kinden.
Fem saker som gör mig mindre glad.
1. Onödiga bråk och onödiga tårar.
2. Korta svar.
3. Känna mig tjock när jag äter.
4. När man förväntat sig något och det ej inträffar.
5. Mens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0