Sviken

Jag känner mig så sviken. Besviken över att inte kunna göra något åt saken. Familj,vänner och annat är bara jobbigt att tänka på vid det här tillfället. Tårar rinner för anledningar, tårar är känslor som bränns, tårar fäller för det gör saken bättre. Men jag är tjej och det känns som att inget gör saken bättre än att någon skulle skicka ett sms som
Berör, men jag vet att det självförtroendet jag har idag är det sämsta och då kommer jag ingen vart med det tänket jag har nu. Jag vet själv att tjejer är överdrivna och överdriver saker far
Away men det är så vi är gjorda, och då gäller det att vara extra känslig för vad man säger. Det här är första gången jag känner mig riktigt ensam och övergiven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0